2. den školy

262 6 0
                                    

Probudil mě zvuk budíku. Jak já ho už začínám nenávidět druhý den školy. Vstanu hned. Máma šla dnes do práce dřív a tak není doma. K snídani si dám lívance,které zbyli od večeře. Už mám vše hotové a vyrážím z domu. Vyšla jsem o něco dřív a taky jsem na zastávce první. Vidím jak se z dálky někdo valí. Je to Kajuše a v ruce drží mobil se kterým na mě mává. Přiběhne ke mě a popadá dech. "Neuvěříš, co se mi stálo. On mi napsal!" řekne. "Podívej, co napsal." pokračuje aniž bych něco řekla. Ukázala mi mobil. Byla tam zpráva od ŠIMONA! Napsal: Promiň jak sem se choval, měl jsem blbej den. Přesto mi nepiš. Co jsem řekl v buse, platí.
Nechápala jsem to, ale viděla jsem, že ji to těší. Přijel akorát autobus ve kterém bylo jen pár lidí. Sedli jsme si a začali probírat lidi v naší třídě. Zatím jsme si s ostatními lidmi moc nepovídaly, jen s Niky a Claud. Obě jsou fajn. Najednou si všimnu, že přistupuje tmavovlasý kluk. Je celkem pěknej. Najednou slyším jak Kajuše říká: "Ahoj Marku, dneska Šimon nejede s tebou?" . Teď ho už poznávám, je to opravdu Marek. Zavrtí jen hlavou, sedne si dál od nás a nasadí sluchátka. Včera jsem ho moc nestudovala, ale uznávám, že on narozdíl od Šimona je pěknej.

Už jsme ve škole a jdeme si dát věci do skříňky. Mám ji jinde než Kajuše, což mě mrzí. No nic, není to konec světa.
Už jsem hotová a tak si řeknu, že ji půjdu naproti. Přijdu tam a vidím, jak se vybavuje s Markem. Vypadá to, že si spolu rozumí. No nic, jdu je přerušit. "Co vy hrdličky tady." Kajuše na mě hodí svůj vražedný pohled a začne zavírat skříňku. Marek se na mě ani nepodívá a otočí se k nám zády. Dělá že se hrabe v tašce. "Tak jdeme?" namítne Kajuše. Já jen kývnu.

Vejdeme do třídy a nějaká skupinka kluků řekla sborově: "Ááá, dvojčata přišla." Jen jsme se zasmáli a šly si sednout. Máme třídnickou hodinu a budeme vybírat zástupce třídy, kteří pojedou na výjezd s ostatními zástupci. Byla jsem vybraná společně s Kajuší a dvěmi klukami. Musí to být totiž pokaždé 2:2. Další hodinu máme radu a tak prošvihneme chemii.

Jdeme na radu. Rozhlížím se, jestli zde nebude i Marek. Zatím ho tu nevidím. Už začínáme a pořád tu není. No nevadí. Všichni se začnou představovat. Má přijít ráda na mě a v tom trhnou do třídy 2 kluci a 2 holky. Je to Šimon, Marek a nějaké jejich spolužačky. Představím se tedy a pak zjistím, že kluci, kteří tu jsou z naší třídy, se jmenují Honza a Michal. Představují se další a nakonec nějaká dívka jménem Jana.
Dozvíme se, že na výjezd jedeme již v pátek. Kajuše mě šťouchne do paže a zašeptá: "Třeba se zblížím s Šimonem." Začne se chychotat a učitel nás hned napomene. "Snad ne" špitnu.

K obědu je kuřecí maso s bramborem. Nevypadá to zle. Sedneme si ke stolu který Kajuše vybrala. Když uslyším ten smích, hned pochopím. "Vážně jsme si museli sednout sem?" řeknu. "Vždyť tu sedí i Marek. Myslíš že jsem si nevšimla, že se ti líbí?" jen se usměju, "Jsem tvoje nejlepší kamarádka od 1. třídy. Poznám to." Pokračuje s plnou pusou jídla. "Ty poznáš všechno." Odpovím a začneme se smát.

Jedeme už domů. Kluci s námi teď nejedou. Ani jeden. S Kajuší plánujeme, co si vezmeme na sebe na výjezd, aby jsme ladily. Nojo no → holky. Venku si ještě povídáme a pak už musím jít domů.
Udělám si úkoly a nevím co mám dělat. Začnu si tedy kreslit. Ráda si věci vymýšlím a tak nakreslím obrázek osla s deštníkem v zadku. Baví mě to. V tom uslyším zabouchnout hlavní dveře. Brácha je doma. Je mladší a jmenuje se Tonda. Holku nemá, aby taky jo, když já nemám kluka. Pustí si televizi a kouká na Teorii velkého třesku. Slyším to až do pokoje, tak si radši pustím rádio. Chvíli jen tak přemýšlím a pak zapnu mobil. Řeknu si, že zkusím Markovi napsat.
Já: Ahoj
Přečte si to, ale nic nepíše.
Po chvíli ale přece jen napíše.
M: Ahoj
Já: Pojedeš na výjezd?
M: Musím, ale nechce se mi.
Já: Neboj, bude to fajn :-P
M: Ty jedeš?!?
Já: Jo, vybrali mě.
M: Pojede i Carol?
Já: CAROL?!?
M: Chci říct Kajuše.
Já: Takže Carol jo? XD, ne ta nejede
M: Jak to? Vždyť byla na radě
Já: Rodiče ji nepustí
M: Škoda :'-(
Já: Jaká pak škoda XD
M: Nic nic
Já: Neboj se, pojede. Dělala jsem si srandu :-P
Pak už neodpověděl
Na to, že se mnou nemluvil ve škole ani jednou, tak to byl celkem dlouhej rozhovor. Kouknu na hodinky a už bylo půl sedmý pryč, tak jsem se šla najíst. Po večeři jsem ještě chvilku chatovala s kamarádkama ze základky. Přemýšlela jsem, jestli mám Kajuši poslat screen rozhovoru s Markem, ale nakonec jsem to neudělala. Je to poprvé co ji něco zatím neřeknu, ale zase to není nic důležitého. Tak co.

HATEKde žijí příběhy. Začni objevovat