Ráno mě probudil budík. Šla jsem si připravit tašku, protože jsem na to večer zapomněla. Osprchuju se a jdu se obléknout. Vemu si na sebe džínové šortky a růžové tričko s dlouhým rukávem, které á díry na ramenoch. Z vlasů si uělám drdol a na ruku dám pár náramků. "Ami, pojď se nasnídat!" volala na mě mamka z kuchyně. "Jojo už jdu" odpovím. Seběhnu schody a už cítim sladkou vůni palačinek. "Mmmmm, palačinky" řeknu a při tom se rozplývám nad vůní. Sním 3 a už musím jít na zastáku. "Tak ahoj" zavolám na ostatní a zabouchnu dveře.
Kajuše už je na zastvávce a sedí na lavičce. "Ahoj" pozdravím ji, když dorazím. "Mně se tam dneska nechce." řekne, aniž by mě pozdravila. "Víš co? Aby jses odreagovala, tak půjdeme dneska do kina. Dávaj nový díl divergence." navrhnu. "Tak fajn." odpoví mi. Autobus už přijel. Sedlii jsme si dozadu na čtyřku. "Myslíš, že ty nový holky budou v pohodě?" zeptá se mě. "Snad jo" odpovím.Už jsme ve třídě a jdeme si sednout. Ty dvě nový holky sedí v lavici před náma. Otočí se na nás a představí se. "Ahoj já jsem Ája" předsatví se zrzka. "A tohle je Nika" dodá a ukáže na tmavovlásku. "Jsme sestřenice" řekne Nika. Začneme se spolu bavit. Jsou super i když se pořád hádaj, jestli je lepší American horror story nebo Game of thrones. Ája jezdí na koních a dřív dělala mažoretky. Nika nedělá nic a ani neumí hezky malovat. Jen pořád žere a přitom je na kost hubená. Přijde učitel češtiny. Je celkem mladej. "Tak dneska si pustíme nějakej film ne?" řekne a všichni souhlasíme. Odhlasovalo se Hunger games. Já si povídala spíš s Nikou a Kajuše s Ájou. Jak jsem se později dozvěděla, tak řešily Šimona. Nečekaně.
Pohled Kajuše
S Ájou a Nikou jsem si fakt rozuměla. Během češtiny jsem si povídala s Ájou a řešily jsme Šimona. Všechno jsem ji řekla. Jak jsme se skoro políbili po mém pádu na blátě, jak věřil Jetce, že jsem spala s Honzou a jak si myslel, že mu hned všechno odpustím. "Nikdy mu nesmíš psát první. Když ti napíše, dělěj nedostupnou, ale buď hodná." radí mi. "Pokusím se." odpovím a začnem sledovat film, protože se objevil Peeta.Pohled Ami
Už je oběd a máme kuře na paprice. Šimona jsme ani jedna celý den neviděly. Do teď. Seděl přes uličku od nás. "Nedívej se pořád na něj." řekla Ája Kajuši. "Ale vždyť mu to dneska sekne." řekne Kajuše. "Sluší nesluší, musí si myslet, že všechno úplně posral." řekne Ája. "Ale nesmí se zase bavit s Jetkou." dodá Nika. "To máš pravdu." řeknu něco já po dlouhé době mlčení. "Hele holky, my jdem dneska do kina. Nechcete s náma?" navrhnu. "To by bylo super. Na co se jde?" řekne Ájja. "Divergence" odpoví Kajuše. Všichni souhlasíme.Kupujeme si lístky a Nika si všimne Marka s nějakym cizim klukem. "Hele holky, Marek a nějakej jeho kámoš" řekne. "Nojo" řekneme sborově. "Třeba jdou na to samí." dodám.
Měla jsem pravdu. Sedí tři řady před náma a nikdo jiný v sále není. Začneme na ně házet popcorn. Ten druhý se hned otočí a my se schováme za sedadla jak malé děti. "Všimnul si nás?" řekne šeptem Kajuše. "Snad ne." odpovím.
Film už začal, tak jsme si sedly normálně a začaly koukat.
Když to zkončilo, kluci nám nějak vyklouzli ven. "Už někam zmizeli." řekla Nika. "Ten druhej byldocela hezkej." řekla Ája, ale já nesouhlasím. "Tady se někdo zamiloval do Marka!" řeknou sborově. "Trošičku" odpovím a vševhny se začneme smát. Cestou zpět jsem byla vyzpovídaná.Domu jsem dorazila kolem pátý. K večeři máme vajíčka. Když dojím, jdu se osprchovat a udělám si úkoly. Jsem celkem unavená, a tak jsi jdu brzo lehnout.
Pohled Kajuše
Už jsem spala, ale probudil mě zvuk telefonu. Přišla mi nová zpráva. Byla od Šimona.
Š: Pořád se zlobíš?
K: JO! Sice trochu míň, ale pořád jo
Š: Odpustíš mi někdy?
K: Uvidíme, jak moc si mě po tomhle zasloužíš
Š: Máš nějaké přání princezno?
K: Abych ti to mohla odpustit, musíš na něco přijít sám a neřikej mi princezno
Š: Dobře lásko, dobrou nocPotom už neodpovím. "Mohl by udělat nějaké romantické gesto." pomyslím si, "Uvidíme co vymyslí" zašeptám do prázdnoty a po chvilce usnu.
ČTEŠ
HATE
Teen FictionJedno slovo. Nenávist. Má nejlepší kamarádka se zamilovala do idiota. Ona ho tak ale nevidí. Pochopí jedna z nich co je zač? Vše se dozvíte v mém průběhu.