Cap.1 - Despartirea

24 1 0
                                    

Charlotte are 23 de ani ,tocmai ce a terminat facultatea de dizain vestimentar din Venetia( un oras din Italia ) si cu ajutorul parintilor si-a deschis un magazin micut , in Pordenone(oras italian) ,in care isi va etala noile tinute .
-Scumpo, esti sigura ca nu ti-ai uitat nimic?
-Sigur , mama
-Nu-mi vine sa cred ,ce mare ai crescut. Promite-mi ca o sa ne suni zilnic.
-Promit , acum ar trebui sa plec.
-Bine ,unde ai sa stai?
-Ti-am mai spus , intr-un apartament cu o fata.
-Bine , bine. Da sa te pup.
-Mama!!O sa va mai vizitez.
-Da ai dreptate.
-Pa tata.
-Pa .
Tocmai ce am intrat in masina. Ma uit la parintii mei. Mama plange in timp ce-mi face cu mana ,iar tata o calmeaza . O inteleg, are sa-i fie urat fara mine dar trebuie si ea sa ma inteleaga. Am crescut , trebuie sa infrunt lumea. In plus o so mai vizitez. Trebuia sa ma mut. Asta am vrut de mica, parca orasul asta numi poate da tot ceea ce vreau. De aceea am ales sa ma mut la Pordenone si sa-mi deschid propriul magazin. Dupa doua ore de mers , am ajuns. Ma uit la blocul care are sa-mi fie casa pentru mult timp de acum incolo. Arata frumos, albastru , cu o terasa pe acoperis , scarile albe , usa blocului maro inchis. Cand apas pe clanta , isi face prezenta fata cu care am sa impart apartamentul.
-Buna , eu sunt Allison Tomson. Spunemi Alli. Imi pare bine sa te cunosc.
-Buna, eu sunt Charlotte Diamond. Imi pare bine sa te cunosc.
-La fel. Hai sa vezi apartamentul.
-Bine
-Uite !!Acolo este baia , acolo inca una. Asta este camera mea , acolo a ta , camera de oaspeti si bucataria.
-Wow , nu credeam ca este asa spatios.
-La cati bani am dat.
-Da , ma duc sa despachetez.
-Bine , pot veni cu tine sa te ajut?
-Desigur.
-Wow cate bagaje ai?!
-Da stiu am multe.
-Atatea am avut si eu!!
In timp ce despachetam , am mai discutat . I-au placut doua haine de ale mele si i le-am dat cadou. La inceput nu a acceptat dar dupa multe rugaminti a acceptat.
-Ce spui ? Vrei sa ne uitam la un film?Eu comand pizza si tu alegi un film?
-Bine
Dupa juma de ora de asteptat dupa pizza uriasa , a inceput si filmul. Filmul se numea "Rose" , de dragoste. In timp ce se derula eu si ea am lacrimat. Se aud niste batai in usa, cine poate fii?
-Alli , astepti pe cineva?
-Nu , tu?
-Nu.
Cand deschid , usa apare un corp masiv .
-Buna , tu trebuie sa fii , colega de apartament a lui Alli.
-Da
- Eu ma numesc Andy Linton
-Buna , eu sunt Charlotte Diamonds.Intra , acum o chem pe Alli.
-Nu de fapt , eu ma cam grabesc ,poti sa-i spui sa ma sune?
-Desigur.Pa
-Pa , mi-a facut placere sa te cunosc.
-La fel
-Alli , te-a cautat un Andy?A spus sa-l suni.
-Aa, da Andy.
-Da cine este??
-Pai , este viitorul meu frate vitreg. Sti ,...parintii mei au divortat, pe atunci eu aveam doar 10 ani , din cauza ca tata era infidel si alcoolic. Iar de un an mama la cunoscut pe tatal lui Andy care este vaduv si formeaza un cuplu. Cred ca la vara au sa se casatoreasca. Iar Andy mai vine din cand in cand pe aici. M-am gandit daca l-am putea lasa sa doarma in weekend la noi aici??Ce spui?Caci ii este urat singur acolo.
-Pai , daca tu vrei. Cum sa nu
-Ooohhh, esti cea mai buna fata!!!!^-^
-Bine , bine . Cred ca ar trebui sa ne culcam , deoarece maine o sa intarziem la lucru.
-Da , am uitat sa te intreb ,tu unde lucrii?
-Eu am un magazin aici in oras cu haine. Imi etalez noile modele. Un fel de casa de moda. Tu?
-Frumos , asta inseamna ca daca am nevoie si imi place un model poti sa mi-o faci??!!!
-Da , mi-ar face placere.
-Esti minunata. Aaa, eu lucru la o cafenea din oras. Daca vrei maine ti-o arat.
-Da , mi-ar place , mai ales trebuie sa ma obisnuiesc cu orasu.
-Minunat!!!^-^Ce spui maine vrei sa-mi cunostii prietenii?Ne putem intalni la o cafenea??
-Nu stiu, daca nu ma vor place??
-Ba te vor place , nu sunt cu fite, sunt de treaba. Cu totii.
-Nu stiu , eu sunt mai retrasa de felul meu.
-Hai ,Charlotte!Te rog , daca nu-ti va placea promit ca no sa ti mai prezint.
-Bine ,bine. Hai sa ne culcam.
-Bine , noapte buna .
-Noapte buna.
Ma trezesc din cauza zgomotului. Ce Doamne mai face???Stau si ascult. Aud mai multe vocii.Ma duc la baie , fac un dus, rutina zilnica.Pe urma imi aleg tinuta. Hmm, stiu! o rochie scurta , alba, pe corp si cu spatele destul de gol , niste pantofi negri care sa se potriveasca cu plicul si parul intr-un coc mai lejer. Cand ies dau de ...

Charlotte DiamondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum