Cand m-am trezit , am vazut ca micul de jun era pregatit si vad o Alli vesela, neobisnuit de vesela.
-Meata Alli,(spun somnoroasa).
-Meata si tie!!!!
-Ce -i cu atata veselie?
-Pai..... Arthur , ma invitat la o intalnire!!!Il cunosc de cand eram mici. De atunci sunt indragostita lulea de el.
-Super, felicitarii!!!!
-Mersi
-La cate si unde??
-La doua , nu stiu unde a spus ca este surpriza.
- Ce dragut!!Sper ca o sa fiti un cuplu!!!Chiar var sta bine.
-Serios!!!??
-Da.
Dupa ce terminsasem micul de jun , am mai vorbit cu Alli. Si asa de repede sa facut ora doua. Alli a plecat emotionata , iar eu ma pregatesc sa plec la lucru. Astept cu nerabdare intalnirea.
-Buna!
-Buna!Azi ai primit un buchet de trandafiri rosii si un cadou.
-De la cine??
-Nu stiu. Cine la livrat a spus ca este secret.
-Ore cine poate fi??
-Vezi ca ti le-am pus in "atelier"
-Bine. Mersi!!
-N-ai pentru ce
Cand am intrat , am ramas socata!!Era un buchet urias de treandafiri rosii!!(Preferatii mei). Iar in cadou era un colier din diamante!Cred, nu sunt foarte buna la pietre pretioase. Dar sigur a costat o avere. Il adooor!!!Dar cine poate fi??Cand ma uit mai atent la buchet vad un biletel."Sper sa-ti placa.Sa ai o zi superba . Cu drag admiratorul tau secret."
Wow, niciodata nu am avut un admirator secret. Ma uit la ceas... era 14:50!!!Ma grabesc , sa ajung la timp. Nu-mi place sa intarzii din prima.Sper ca sunt imbracata potrivit. O rochie rosie , pe corp, cu spatele gol( Era una din preferatele mele), o pereche de tocuri negre si un plic negru si la sfarsit un machiaj mai natural. Cand am ajuns am observat un baiat chipes ca se ridica si merge inspre mine.
-Buna, eu sunt Antonio Vivaldi. Tu esti Charlotte Diamonds?asai?
-Da , incantata de cunostiinta.
Pe urma ne indreptam la o masa mai departe de ochii tuturor. Camd ajungem imi trage scaunul sa ma asez . Ii multumesc, momentan pare foarte de treaba. Adica frumos, cu niste ochii in care te pierzi. Si pe deasupra politicos.Vine chelnerita .
-Ce doriti?
-Eu doresc o cafea. Tu?
-La fel.
-Bine deci doua cafele?
-Da.
Eram uimita ca ma intrebat ce doresc. La alte intalniri de afaceri , cand ajungeam deja era data comandat
-Apropo , esti foarte frumos imbracata si esti uimitor de frumoasa.
-Mersi , la fel. Simteam cum imi ia foc fata, cred ca eram mai rosie ca rosia.
-Deci despre ce ne-am intalnit ?
-A , da era sa uit. Vreau sa iti propun ceva.
-Si anume?
- Pai, am auzit ca esti foarte buna in domeniul modei si m-am gandit ca poate ai vrea sa devenim parteneri de afaceri. Sti , si eu am o casa de moda. Chiar foarte renumita "Charlotte".
O Doamne !!!!O Doamne!!!Charlotte era una dintre cele mai renumite case de moda . Nu cred!!??Sa devenim parteneri!
-Cand m-am uitat la creatiile tale. Am stiut ca pe tine te aleg. Sunt asa elegante si foarte bine gandite. Adica tot de la croi la culoare. De mult am vrut sa ma asociez cu cineva. Dar , n-am gasit pe nimeni , atat de talentat. Vroiam pe cineva special. Si te-am gasit. Ce spui?
-Am o intrebare.
-Da. Care?
-De ce vrei sa te asociezi cu cineva??Doar ai o casa de moda chiar dintre cele mai renumite?
-Da stiu asta. Dar as vrea sa ma mai sfatuiesc cu cineva . Care sa ma inspire. Si sa creem impreuna cele mai frumoase si vandute tinute. Deci vrei sa accepti?
-Desigur. Inca nu-mi vine sa cred.
-Ba sa-ti vina. Vezi pe langa talentul in creerea tinutelor mai esti si foarte amuzanta.
-Stiu mi sa mai zis.
- Deci ce spui vi astazi impreuna cu mine la firma sa-ti prezint tot??
-Nu stiu , trebuie sa ma intalnesc cu niste prieteni.
-Bine , dar pe maine .Nu accept nici un refuz. Bine ??
-Bine pe maine. Ne intalnim la magazinul meu?
-Da . La 2??Ca sa putem sa ne mai gandim la colectia toamna-iarna.
-Desigur.
-Ma bucur ca ai acceptat.
-Si eu ca mi-ai propus.
-Se pare ca ne intelegem foarte bine. Te conduc pana la magazin?
-De fapt trebuie sa plec acasa , ca sa ma schimb deoarece merg cu prietenii in parc. Si nu ma pot duce asa eleganta.
-Bine . Atunci te conduc pana acasa ?
-Nu vreau sa te deranjez.
-Dar nui nici un deranj.
-Bine daca asa spui.
In cinci minute am ajuns in dreptul unei masini de ultimul timp. Era neagra, uimitoare. Iar usile se ridicau sus. Am intrat amandoi in masina. I-am dat adresa si in cateva minute am ajuns.
-Multumesc , ca mai adus pana acasa.
-A fost placerea mea.
-Pa
-Pa
Cand am ajuns acasa mi-am luat un tricou (lung in spate si scurt in fata)si o pereche de pantaloni scurti, albastri. In picioare niste sandale. Mi se pare o tinuta adecvata. Cand am ajuns, toti erau ajunsi inafara de mine si Anabel. In scurt timp a venit si Anabel.
-Salut Charlotte.
-Salut Andy.
-Salut .
-Salut Alli. Cum a fost?
-Minunat. Povestim mai multe acasa.
-Bine.
Dupa ce ne- am salutat. Neam luat vata pe bat , pop-corn, suc. Am discutat , am ras. Chiar am facut si-o intrecere . Singuri si pe echipe de fete contra baieti. Dar a fost remiza. Dupa ne-am luat la revedere. Pe drum spre casa am fost insotita de Alli si Andy.
-Deci , Charlotte cum a fost azi la lucru?(spuse Andy)
-Pai, tocmai ce am venit de la o intalnire de afaceri. Si de maine eu si Antonio Vivaldi suntem asociati. Pe maine imi face cunostiinta cu toti . Si o sa creem , o gramada de tinute impreuna
-Wow!!Adica acel Antonio Vivaldi!!!Cu renumita casa de moda"Charlotte"??
-Exact.
-Nu-mi vine sa creed. Felicitari!!Vezi ca se aude ca este afemeiat si cand isi doreste ceva , face tot posibilul si obtine acel ceva. Ai grija, sa nu te raneasca.
-Doamne!!Doar o sa creem de acum in colo tinute impreuna!!Nu ne casatorim sau indragostim!In plus nu pare asa. Pare chiar un tip de treaba.
-Bine cum spui tu , numai sa ai grija.
-Mersi de sfat.
-Aaa Chalotte, Andy poate ramane in wekend la noi??
-Desigur. Nu vad ce ar putea fii rau.
-Minunat!!!
Cand am ajuns am mai discutat cu Andy care maine vine la noi. Pare de treaba. Am pregatit niste paste Carbonara.
-Ce bune sunt!!!Spuse Andy. Se pare ca nu numai la haine te pricepi dar si sa gatesti.
-Mersi, ma bucur cati plac.
-Foarte gustoase(spuse Alli)
Dupa ce Andy pleaca. Alli ma ia la intrebari despre cum a fost intalnirea cu Antonio.
-Deci cum a fost ??
-A fost bine. Ca la o intalnire de afaceri.
-Charlotte ar trebui sa vezi asta.
Ce poate fi asa grav?!Cand vad , nu-mi vine sa cred!!!!Ce o sa creada parintii mei camd vad asta!!!
CITEȘTI
Charlotte Diamonds
RomanceCoperta realizata de anneeette Charlotte este o fata de 23 ani. Isi doreste o familie, o cariera reusita si copii. Va cunoaste doi baietii. Pe unu il cheama Andy Linton : un baiat aratos, destept, dar afemeiat. Tipul de barbat care nu se lasa doar u...