Cap.12 - Scandal

3 1 0
                                    

Cand am ajuns pe ring am dat de Andy . Nu pot sa cred . Am incercat sa ma ascund dupa Antonio. Dar prea tarziu deja ma vazut. Si tocmai se indreapta spre noi. Off, sa vezi ce morala o sa-mi faca Alli.
-Charly???
-Nu ca sunt fantoma lui Charly(spun in timp ce chicotesc)
-Ce cauti aici?
-Asta ar trebui sa te intreb si eu pe tine.
-La aceasta petrecere au fost invitati oameni din domenii diferite. Si asa se face ca am ajuns si eu aici. Dar tu inca nu mi-ai raspuns.
-Pai...sti... cand ti-am slus ca am o petrecere. Asta ii petrecerea aceea.
-Dar cumde ai venit?tu nu esti cu petrecerile.
Ii fac semn cu capul spre Antonio. Se pare ca nu la observat inca.
-Salut!(ii spune in timp ce se uita urat la el)
-Salut si tie(ii spune cu aceasi privire)
-Voi va cunoasteti?
-Da(raspund in cor)
-Oricat as vrea sa mai vorbim, mi-ai promis un dans. Iar eu nu uit nici-o promisiune , mai ales din partea ta.(ultima parte mi-o spune soptit la ureche)
-Bine, pai atunci noi vom merge sa dansam. Ne mai vedem Andy
-Bine.(si se face nevazut)
Eu cu iubitul meu mergem sa dansam , am nimerit o muzica mai lenta. Si am dansat dusi de val. Pe urma am mai dansat pe o piesa de tango. Daca mas fi vazut as fi inceput sa rad si sa ma mir de ce piruete perfecte faceam. Cand am terminat de dansat , toata lumea ne-a aplaudat. Nici nu am observat cand toti au plecat de pe ring si am ramas doar noi. Cand ne retragem. Il vad pe Andy la masa vecina cu noi. Exceptional!Acum va trage cu urechea si ii va spune tot la Alli. Antonio imi trage scaunul. Si se aseaza. Dupa cateva minute se scuza si ca o sa revina imediat. Cand Andy a observat ca Antonio sa retras a si venit la mine
-Domnisoara Charly, imi acordati un dans?(si isi intinde mana)
-Cum sa nu , domnisorule Andy(slun chicotind)
Ambii chicoteam , pe urma am plecat din nou pe ring dar de data asta cu Andy. Este un baiat de treaba , stie cand sa glumeasca si cand nu, are servici. Am nimerit o piesa lenta. Extraordinar, pun pariu ca daca ne vede Antonio face ca trenul. Am dansat toata piesa fara sa ne spunem nimic. Doar ne-am bucurat de moment. Antonio inca nu a venit, oare unde sta atat timp?sa fi intervenit ceva la servici?ma indoiesc. Pe urma , eu cu Andy ne retragem la mesele noastre. Observ ca am primit un mesaj de la Antonio. Oare a patit ceva?iubito hai pana sus la etaj ca ti-am pregatit o surpriza.
Cand l-am citit am si plecat la etaj. Pana acum n-am observat ca locul asta are si un etaj. Camd am ajuns , era totul bezna . Doar cateva zbierate se auzeau. Cand m-am dus inspre capatul holului. Am crezut ca mor si au inceput sa imi apara lacrimi in ochi. Antonio....cu o fata....se sarutau. Dar el nu reactiona , doar ea.
-Felicitari(si bat din palme)!!Sa va tina!Da, o surpriza de proporti.Un sfat!Nu ma mai cauta!!
Astea fiind spuse , am fugit cat am putut demult. Chiar daca l-am auzit cum ma striga si pe aia ca chicoteste. Eu stiu ce-am vazut!Nimeni nu ma mai pacaleste!Incerc sa imi sterg lacrimile ca sa nu observe cineva. Si mi-a reusit. L-am cautat pe Andy. Era la barul cu bauturi.
-Andy...
-Charly ce ai patit? Daca ti-a facut ceva spunemi?o sa-l omor
-Doar duma acasa. Te rog
-Bine, hai.
Si am pornit. Pot sa spun ca l-am auzit pe Antonio cum intreba de mine. Poate sa-mi spuna daca mi-a placut surpriza lui. Am crezut ca sa schimbat. Si mi-a promis ca se va schimba. Dar se pare ca m-am inselat.
-Si acum imi spui si mie ce-ai patit?
-Nu,pot acum. As plange mai mult. Unde mergem? Asta nu-i drumul spre casa mea.
-Sigur ca nu, ca mergem la mine. Sigur la tine acasa te va cauta
-Bine spus, dar nu vreau sa te deranjez
-Nu ii nici un deranj. Mai mult o sa imi tina cineva de urat. Ii cam urat sa stai singur.
-Deci tu stai singur?
-Da.
-Su eu am vrut, dar singuratatea ma omoara.
-Am inceput sa am aceasi parere si eu.
In tot acest timp telefonul imi suna incontinuu. Mesajele curegeau ca pe banda . Si toate sunt de la nemernicul ala. Sterg toate mesajele, apelulrile. Si imi inchid telefonul. Tocmai ce a oprit in fata unei case sau mai bine spus vile!!
-Aici stai tu?
-Da, iti place?
-Glumesti!Arata uimitor!Dar cum poti sta singur?
-Pai, m-am cam obisnuit.
Pe urma mergem spre intrare, imi deschide usa si intram inauntru. Locul asta ii imens
-Andy, ai cumva vreo harta cu casa asta. Ca de nu, o sa ma pierd pe aici.
Incepe sa rada
-Nu , nu am . Dar stai linistita, o sa stai numai la o camera distanta de a mea. Nu vreau sa te pierzi pe aici.
-Bine spus. O intrebare
-Ce?
-Ai ceva haine sa-mi dai?
-Da, cred ca si-a uitat Alli aici o pereche de pijamale camd a fost aici. Vin imediat
-ok
Wow, casa asta ii imensa, bucataria cu de toate. Curatenie exemplara. Decorata modern. Nici nu l-am observat pe Andy cand a venit
-Charly ti-am adus pijamalele astea.
-Mersi. Dar unde ii baia?
Astea fiind spuse ma ia de mana si ma duce pe un hol , prima usa cum intri
-mersi
-N-ai pentru ce.
Dupa cateva minute, timp in care mi-am facut si un dus. Am terminat. Iar pijamaua lui Alli, era mai mult o rochita de pijama. Cand sa ma duc sa vad ce face . Cand am intrat si am spus
-Andy , eu ma duc sa ma culc, n-am dispozitia necesara sa mai stau treaza. Noapte buna!
Am crezut ca lesin. Antonio cu Leo si cu inca unul. Erau in sufragerie alaturi de Andy. Care se balbaia. I-am observat cum se uitau sau mai bine spus holbau la mine. Stiu, rochita asta imi scotea in evidenta formele si picioarele . Eu nu prea port genul asta de rochite.
-Inchideti gura, sau o sa faceti balta jos. Si in plus ce cautati aici?!!Mai ales tu!!!?
Spun pe cel mai rece ton. Pe urma palma mea face cunostiinta cu obrazul sau. O sa-i ramana urma. Ce ma usturat palma. Sigur a durat. Dar nu mai mult , pe cat ma doare pe mine sufletul si inima.
-La ce va holbati?!Nati mai vazut o fata care sa ii dea o palma unui baiat?!!!
-Nu...adica da...dar nu la Antonio
-Atunci , ma bucur ca ati fost martori. Iar tu (arat spre el Antonio). Stai departe de mine. Nu vreau sa mai aud de tine!
Dar simt cum doua maini ma ridica. Si ma duc afara din casa. Era .......
-Unde ma duci!!??

Charlotte DiamondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum