Cap.18 - O posibila reimpacare

4 0 0
                                    

-De ce plangi?(ma intreaba Fernando , in timp ce imi maseaza spatele cu mana)
-Nu plang(spun in timp ce imi sterg lacrimile de pe fata)
-Nu ma minti, te-am vazut cu ochii mei.
-Oricum nu-i nimic.
- Cum sa nu fie?
- Pe bune
-Adica vrei sa spui ca plangi din nimic? Si mai ai si pretentia sa te cred?
-Bine, bine. Plang din cauza trecutului
-Din cauza cuiva?
-Se poate spune si asa
-Cine-i spunemi ca sa ma duc si sa-i dau o lectie pe care sunt sigur ca nu o so uite prea devreme
-Fernando! Plang si din cauza mea dar si a lui. Si iti garantez ca nu mi-a facuto intentionat sau cel putin asa cred.
Pe urma ma imbratiseaza. Si stam asa timp de... habar nu am cat. Deoarece am incepit sa dorm in bratele sale. Cand ma trezesc, il vad pe Fernando cum doarme langa mine. Pare asa de frumos si linistit cand doarme dar si in viata de toate zilele. Ii studiez chipul.
-Meata, micuto
-Meata si tie uriasule. De cat timp esti treaz?
-De destul de multa vreme. Cum te simti?
-Mult mai bine , mersi de ajutor
-N-ai pentru ce . Pentru asta sunt prieteni nu-i asa?
Cand a pronuntat cuvantul prieteni handul mi sa dus la Ally, Andy, Anabel.... Si cel mai mult de el
-Da
***
Tocmai am ajums la firma, ma aflu cu Fernando si alti colegi la o sedinta in care ii asteptam pe cei de la o alta companie. Nu stiu compania deoarece  Fernando nu a vrut cu nici un chip sami spuna. A spus ca o sa aflu. Si acum iata-ma ca mor de curiozitate. Cand tocmai au ajuns cei pe care ii asteptam. Am observat un barbat destul de frumos si bine facut, o femeie destul de tanara dar parca mi destul de cunaoscuta si in cele din urma nu cred!!!nu tocmai el Doamne cu ce tiam gresit?An....an..tonio urmat de Fernando. Cand l-am vazut am simtit cum un stol de fluturi se joaca in stomacul meu. Si ca nu o sa ma mai ajute mult picioarele. Dar se pare ca si pentru el nu a fost ceva usor. Deoarece a facut niste ochi camd ma vazut, ma studiat din cap pana in picioare pe urma ia aparut un zambet strengar pe fata. Ce dor mia fost de el in aceasta luna cat nu l-am mai vazut.
-Charly?(ma intreaba)
-Antonio?
-Ma bucur ca va cunoasteti. (Adauga Fernando).
Dupa ce ne salutam in parte luam loc si fix el trebuia sa se puna langa mine.
-De cat timp lucri aici?(ma intreaba Antonio)
-De cand am ...plecat
- Teai facut si mai frumoasa micuto
-Pot spune acelasi lucru
-Tocmai . Vreau sa discutam. Nu mai pot trai fara tine. Sti ca nu am mai dormit numai cu somnifere si ca nu m-am inteles cu nimeni de camd ai plecat? Vreau sati explic.
-Nu stiu. Nici eu nu am duso prea bine.
-Bine, vad ca va intelegeti foarte bine. De aceea eu spun sa trecem la lucruri mai serioase.(ne indruma Fernando)
-Ai dreptate(il afirma un barbat)
Dupa o ora de discutii. Firma lui Antonio "Charlotte" a acceptat oferta. Iar Antonio a insistat sa ia pranzul cu mine. Mai mult fortata am acceptat. Asa se face ca tocmai am ajuns in unul dintre cele mai sofisticate restaurante din oras.
-Deci , Charly. In seara aceea eu eram beat crita. Am fost cu Andy , si sti si tu cum sunt barbati. Am baut prea mult si am ajuns sa nu mai stiu de capul meu. Deaceea nici acum nu stiu prea bine ceea ce am facut dar din cate mi-a povestit Andy am dato in bara. Si de aceea chiar imi pare rau. Din ziua aceea nu am mai bagat nici macar un strop de bere sau ceva bautura alcolica pe gura.
-Ma bucur sa aflu. Dar nu stiu ce sa zic. Adica cand eram mai fericiti trebuia sa strici totul atat tu cat si eu.
-Stiu. Fix de asta iti lromit ca os afac tot ceea ce imi sta in putinta ca aceasta relatie sa fie una perfecta. Charly eu vreau sa am o familie cu tine. Vreau copii , vreau ca sa ne casatorim. Te vreau Charly. Timpul asta petrecut fara tine mi-am dat seama cat de mult am gresit. Dar iti promit ca nu o sa mai fac aceleasi greseli. Tot ceti cer este o sansa
-Nu stiu ce sa zic(spun in timp ce lacrimile au inceput sa apara )
Antonio cand imi vede lacrimile nu ezita si mi le sterge chiar el.
-Nu mai plange micuto. Tot cetincer este o sansa
-Antonio, daca ai sti cat de urat si trista si suparata am fost cand am plecat. Pur si simplu mi-am dat seama ca nu pot trai fara tine
-Deci imi mai dai o sansa?
-Nu stiu. Mai ranit foarte mult si nu stou daca as mai rezista sa traiesc fara tine
-Promit ca nu o sa te dezamagesc
-Nu , numi promite nimic. Demonstreaza-mi.
-Atunci asa sa fie
-Apropo cand te vei intoarce?
-Defapt cand ne vom intoarce
-Ce vrei sa spui? Eu nu plec nicaieri
-Pai nu plec nicaieri fara tine. Mai ales camd neam reimpacat
-n-am spus da
-Dar nici nu
-Daca mai vrei o sansa demonstreaza-mi faptul ca pot sa am incredere in tine
-Aaa o sa fac. Dar tu va trebui sa vi cu mine. Sa te reintorci la viata ce-ai lasato. Nici nu sti cat de rau si tristi se simt prietenii tai. Si si la munca toti iti simtim lipsa. De cand ai plecat nu mai stiu ce modele sa mai creez. Mi-am pierdut inspiratia.
-Imi pare rau sa aud asta. Dar Antonio ai uitat ca eu am un post de munca? Si in plus ce te-a facut sa inchei acea afacere cu Fernando?
- Nu , Charly n-am uitat. Dar sigur te va lasa sa demisionezi
-Antonio, eu cu Fernando chiar ne impacam de minune,de exemplu ieri am petrecut toata ziua cu prieteni si prietene de-a lui. Ne-am distrat si seara au venit ganduri despre tine
-Stai, stai vrei sa spui ca ti-ai petrecut seara cu el?in casa lui?
-Numa asta ai inteles din tot ceam spus?
-Nu , dar asta mi-a starnit....
-Antonio, vreau sa spun ca da am pierdut toata seara si noaptea in casa lui Fernandez si as putea spune si ca am dormit in acelasi pat.
-Ce?!Adica eu in timp ce inebuneam ca nu te gaseam tu te distrai si mai mult teai culcat cu el?! Vrei sa mor aici?! Cum ai putut face asta?!
-Calmeazate!Eu nu o sa discut cu tine in conditiile astea!
-Serios? Tot tu faci pe suparata? Sicum ai vrea sa procedez? Sa te felicit?Felicitari Charly, chiar le meriti(spune pe un ton enervant de iritant)
-Antonio!Lasa sa termin ce am de spus!Altfel nu vei intelege nimic
-Mai ai? Continua
-Nu mai folosi tonul ala de batjocura!Sti ce?!nici nu mai inteleg de ce iti explic eu tie toate astea!Si sa sti ca nu m-am culcat cu el. Doar ma consolat ceea ce tu nu ai fost in stare!(astea fiind spuse ma ridic de la masa si plec val vartej spre iesire)
L-am auzit cum ma strigat dar nu l-am bagat in seama. Mi-am continuat drumul pana ce am ajuns la masina . Dar camd sa intru am simtit cum sunt prinsa de cot si invartita cu fata la cel care a avut tupeul asta. Inainte sa constientizez cine ma prins i-am dat o palma de toata frumusetea. Cand am deschis ochi l-am vazut pe.....

Charlotte DiamondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum