Cap.9 - Iesire

4 1 0
                                    

Cand sa iesim, dam de un barbat care impartea tuturor trecatorilor pliante. Bineinteles ca ne-a dat si noua.
-Ce frumos a fost la cina
-Da, foarte.
-Crezi ca se va supara iubitul tau , ca de ce am mers sa luam impreuna cina??
-Ce??Nu, in primul rand nici macar n-am unul
-Serios?Cum asa ? Adica esti asa de frumoasa, desteapta, optimista?
-Da , stiu asa mi-au spus si parintii mei. Dar, n-am gasit inca barbatul potrivit.
-Inteleg.
-Tu?
-Eu?Nu nici eu nu am iubita , defapt n-am avut vreodata.
-Aha.
-Dar tu ai mai avut vreodata vreun iubit?
-Da, unul. Dar totul sa terminat.
-Cum asa?
-Pai, ... ma inselat.
-Nu cred!!Cum sa te insele pe tine o fata asa de frumoasa?Ce dobitoc
-Stiu, in plus mi-a mai spus ca sunt o iubita groaznica.
-Doamne!!Sa mai aibe tupeul sa-ti spuna si asta??
-Stiu. Dar l-am lasat in trecut. Si nu mai simt nimic pt. el. Defapt , mi scarba de el.
-Te inteleg.
Deci maine o sa fie multa lume?la petrecere?
-Da. Dar nu exagerat.
-Ok.
-Sti la ce m-am gandit?
-La ce?
-Daca am merge acum la plaja. Adica este si mai racoros si nu este aglomerat. Ce spui?
-Nu stiu.
-Are sa fie amuzant.
-Daca asa spui, atunci hai sa mergem.
Si ne urcam in masina si pornim spre plaja. Pe drum am inceput sa fredonam ambii , o piesa care era la radio. Dar, nici unul nu avea voce. Dar ne distram de minune , cantam deodata cu interpreta.
-Wow, se pare ca nici unul nare voce.
-Da. As fi vrut sa am
-Si eu. Dar , macar ne distram. (Spuse razand)
-Da.
Tocmai ce am ajuns pe plaja. Ne descaltam ambii si pasim pe nisip. Pe urma am inceput sa ne jucam prinsa. Dar din pacate ma prins.
-Unde ai invatat sa fugi asa de repede?
-Poate pt. ca , in fiecare dimineata fac 3 turi de alergat.
-Da, asta e.
Pe urma , ne-am asezat pe nisip. Deoarece eram obositi. Dupa ne-am udat leorca . Am jucat cine uda mai tare pe celalalt. Si chici ce?tot el a castigat. Eram leoarca, dar si el nu era mai prejos. Radeam de numa. La sfarsit ne-am pus unul langa celalalt.
-Sigur, trebuie sa mai venim aici, candva. (Spuse el)
-Da. Nu m-am mai distrat asa de cand eram mica.
-Nici eu. Ma simt asa de bine cand sunt langa tine. Simt ca pot fi eu, nu    marele dizainer Antonio Vivaldi.
-Da, si eu ma simt la fel.
-La petrecerea de maine am sa-ti fac cunostiinta cu cativa prieteni de ai mei.
-Bine. Sper ca o sa ne intelegem
-Sunt sigur, mai ales sunt cativa si de ani mei dar si de anii tai.
-Atunci ii de bine.
-Deabea astept sa vad ce fata vor face cand ma vor vedea cu tine la brat.
-Si eu.
-Sigur Alex cred ca o sa ne spuna "Casa de piatra".Asa face de obicei. Cu toti pe care ii vede cu cate o fata la brat.
-Serios???
-Da.
-Ar cam trebui sa plecam. Deja ii cam tarziu. Iar pe maine nu vreau sa fiu obosita .
-Bine , spus. Nici eu. Plecam?
-Da.
Si am pornit spre masina. Cand sa ajungem in fata blocului in care stau. Am observat o gramada de fotografi in fata blocului.
-Oare pe cine asteapta?(intreb eu)
-Nu stiu. Dar am o presimtire ca pe tine.
-Nu cred. Adica de ce mar astepta pe mine?
-Poate pt. ca ne-au tot vazut impreuna si te-au urmarit .
-Perfect!Acum ce ma fac?
-Hmmmm. Stiu!Ce ai spune daca te-ai deghiza?
-Cu ce ?
Si-l vad cum scoate din torpedo , o pereche de ochelari de soare , o caciula si o esarfa.
-Cred , ca astea o sa te ajute.
-Mersi. Dar de unde le ai?
-Pai,deobicei. Le am cu mine , cand ma satur de ei, imi iau astea si scap neobservat.
-Aha. Mersi nu stiu ce mas fi facut fara tine.
-Na-i de ce sa imi multumesti. Adica din vina mea te afli in aceasta ipostaza.
-Da.
Si mi le pun. Wow, parca nu mai eram eu . Parca eram o baba, musulmanca.
-Cum imi sta?
-Ca la o musulmanca. Dar si asa esti superba.
Iar eu ma fac toata rosie. Cand dau sa plec.
-Pa. Ne vedem maine
-Pa, deabea astept.
-Si eu. Pa
Si ma indrept spre bloc. Noroc ,ca nu m-au recunoscut. Cand intru , vad luminile stinse. Off, ce bine. Scap de interogatoriul lui Alli. Vorbesti de lup si lupu-i la usa. Tocmai ce am intrat si aud usa din camera lui Alli ca se deschide.
-Charly, ce ai venit asa de tarziu?!Am crezut ca nu mai vi.
-Scuze ,ca nu te-am sunat. Cand am venit de la parintii nu te-am gasit acasa si am crezut ca o sa vi mai tarziu.
-Aha deci ai venit mai repde de la paintii. Atunci acm de unde vii?
-Pai..ca..sa vezi....Promite-mi ca nu ii spui la nimeni.
-Bine. Dar spune-mi.
-Bine,bine. Pai tocmai ce am venit de la un restaurant de fite si de la plaja. Cu Antonio, ma sunat si mi-a spus daca vreau sa vin cu el , iar asa se face ca am ajuns cu el la restaurant. Ne-am distrat de mimume, am dansat...pe urma a spus daca vreau sa merg cu el la plaja si pana la urma am acceptat. Acolo ne-am jucat prinsa , ne-am facut leoarca ambii .... a fost superb. Iar pe maine trebuie sa merg cu el la o petrecere.
-Wow, deci nu cred tu si el vati intalnit!!!Ce tare!!
-Nu a fost o intalnire , a fist o iesire ca intre prieteni.
-Da , cum sa nu iar eu sunt Obama.
-Pe bune.
-Charly de ce nu vrei sa recunosti ca tie chiar iti place de el?
-Pt. ca si daca ar fi adevarat , tot degeaba, el nu doreste o relatie de durata. Pe cand eu da.
-Poate se va schimba. Pt. tine. Te-ai gandit vredata ca el este asa deoarece nu a gasit fata potrivita. Si de aceea este asa?Poate cauta fata perfecta pt. el. Chiar daca no spune nimanui?
Cand sa-i spun ceva apare Andy de dupa usa
-Cei cu zarva asta fetelor?
-Andy, ai auzit ce am vorbit ?
-Nu , doar cat am ajuns.
-Aha.
-Pai noi, am vorbit ca intre fete.(spise Alli)
-No, bine. Noapte buna.
-Noapte buna(spunem in cor)
-Cred ca ma duc si eu sa dorm, sunt franta.
-Da ar fi o idee buna . Dar sa sti ca nu scapi pe maine.
-Bine, bine.
Cand ma pun sa ma culc , nu aveam somn. Dintr-o data aud niste batai in usa ma duc sa vad cine ii. Camd deschid vad ca este Andy. Ce cauta aici ? La ora asta?
-Andy ce cauti aici?(am spus in soapta)
-Pai, nu mai am somn si m-am gandit ca poate ma lesi sa dorm cu tine.
Hmmm. Sa-l las. Adica nici eu nu am somn. Dar daca intra Alli in cera si ne vede . Ce o sa spuna... Mai ales ca este baiat. Dar nu pare tipul ala de baiat.
-Bine, dar daca ne vede Alli tu raspunzi , nu eu.
-Bine
Si ne-am pus ambii la somn. La inceput am stat spate in spate. Pe urma ,sa invartit cu fata spre mine. Si cam atat imi amintesc caci pe urma am adormit. Cand ma trezesc. Raman mirata. EL...TOCMAI...

Charlotte DiamondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum