Cap.11 - Petrecerea

3 1 0
                                    

Camd sa pornesc spre casa observ ca o masina se opreste in drept cu mine. Poate este o coincidenta. Eu bineinteles ca imi vad de drum. Dar aud dintr-o data o voce care ma striga:
-Charly!!
Cand ma intorc , sa vad cine ma stiga. In orice caz cineva apropiat mie. Deoarece imi spune Charly. Dau de Antonio. Ce??!ce cauta el aici. Doamne iti multumesc ca nu l-au vazut prietenii mei. Altfel intram la banuieli.
-Antonio?
-Intocmai
-Ce cauti aici?
-Pai , am zis sa ma plimb un pic si camd te-am vazut am zis sa vin la tine.
-Ce coincidenta
-Da.
-Te-ai pregatit de petrecere?
-Da. Vrei sa ne plimbam pe undeva?Sti ca n-am ce face si ma plictisesc singur.
-Da, asa imi ti de urat.
Pe urma ma indrept spre masina, el deschizandu-mi portiera masini. Pe urma incanjoara masina si se pune la volan.
-Cumde nu esti cu prietnii tai?
-Pai tocmai ce am terminat cu patinatul si cu vizionatul unui film. Acum ma indreptam spre casa.
-Aha. Unde ai vrea sa mergem?
-Nu stiu. La o cafenea?
-Nu-i o idee rea. Ai vreo cafenea preferata?
-Nu, te las sa ma surprinzii.
-Bine,n-am sa te dezamagesc.
-Sper.
-Sa fi sigura.
Pe urma in masina incep o groaza de cantece. Eu tot fredonam versurile catecelor cunoscute de mine. Dar il auzeam pe Antonio cum chicotea .
-Cei asa de amuzant?
-Tu, sa fiu sincer. Doamne ce-am facut sa merit asta.
-Hahaha ce gluma buna. Sa te vad pe tine.
Pe urma se apuca si el de cantat. Doamne, canta groaznic. Ma dor urechiile.
-Ce-ai spune sa formam o trupa?
-Ce?dupa ce mi-ai spus ca cant groaznic. Asta sa o crezi tu.
-A meritat sa incerc.
Pe urma ne apucam ambii de cantat. Radeam ambii , cu lacrimi. Amandoi afoni, mai ceva ca o morsa. Dar ne distram de minune.
-Ca ma distrez cu tine. Nu m-am mai distrat asa de mult.
-Si eu.
Pe urma am ajuns , la o cafenea. In centrul orasului, era asa de primitoare. Geamuri inalte, pline cu flori, pe pereti erau tabloruri cu diferite citate, mesele erau in culoarea mov iar scaunele verzi ,altele erau roz cu verde. Arata superb.
-Deci iti place?
-Glumesti?Ii superb aici
-Am stiut ca o sa-ti placa.
Pe urma ne asezam la o masuta mai retrasa. Si de indata apare un chelner. Care parca ma sorbea din priviri. Nici macar nu-l baga in seama pe Antonio. -Cu ce te servesc?
Pe urma il aud pe Antonio cum isi regla vocea
-Aa, ma scuzati nu vam observat. Cu ce va servesc?
-Cu o cafea
-La fel
-Ok deci doua cafele ?
-Da
In timp ce rostea aceste cuvinte , nu pierdea contactul vizual cu mine nici pentru cateva secunde. Pe urma de indata apare iar chelnerul , dar de acwasta data cu cafelele comandate. Pe farfuriara mea se afla un trandafir si un biletel pe care era scris un nr.de telefon.
-in ce hal a ajuns?sa ii de-a unei fete nr. De tel. Pe un biletel?
-Da, dar trandafirul este frumos. Pe camd nr. de telefon nu ma intereseaza.
Astea fiind zisen i-au biletelul si il mototolesc si il las pe masa.
-Daca spui ca asta ii un trandafir frumos , atunci nu ai vazut ce cadouri fac eu.
-Mi se pare mie sau tu cumva esti gelos?
-Eu?
-Da tu
-Ti se pare. Dar cei drept chelnerul asta nu-i de nasul tau.
Dupa ce spune aatea , ia o gura din cafeaua sa. Pe urma ne bem cafelele in liniste.
-Antonio,ar trebui sa merg acasa . Pt. ca imediat trebuie sa fim la petrecerea aia
-Ai dreptate.
Pe urma el lasa banii pe masa si ne retragem din cafenea. El imi deschide portiera ps urma se urca si el la volan.
-Cat astept sa vad fata celorlalti cand o sa ne vada pe amandoi.
-Da si eu .
-Apropo crezi ca ai putea sa te prefaci ca esti iubita mea?numai de data asta. Deoarece m-am saturat sa vad cum toate fetele navalesc pe mine
-Sigur.
Pe urma am ajuns in fata blocului in care locuiesc.
-Pa
-Pa.
Pe urma simt cum ma trage de cot si ma saruta pe obraz
-Pa iubito
-Pa iubitule.
Iar eu incep sa chicotesc. Pe urma ajung acasa. Ma uit la ceas si vad ca mai am o ora pana trebuie sa fiu gata. Incep sa ma panichez. Se pare ca Alli inca nu a ajuns. Ma duc sa fac un dus , pe urma imi iau o rochie rosie, lunga cu ce imi scotea in evidenta formele. Imi aplic un machiaj, care sa nu iasa asa de mult in evidenta, un pic de ruj rosu si o pereche de cercei. In picioare imi iau o pereche de tocuri cam inalte , negre. Parul mi-l fac intr-un coc mai lejer. Imi iau un plic negru in care imi pun :telefonu, ceva bani si rujul de buze. Eram gata. Arat superba, chiar eu as iesi cu mine. Cand vad ca Antonio imi da un bip. Deci deja era jos. Cobor ,atenta ca sa numi calc rochia. Camd ajung jos il observ cum ma asteapta, langa o limuzina. Era aranjat la patru ace. Avea o camasa alba ce-i scotea in evidenta corpul bine lucrat, un scou visiniu si o pereche de panaloni negri. Arata de vis.
-Wow...ce bine.. areti.(spuse el)
-Mersi , nici tu nu esti mai prejos
-Aa, astea sunt pentru tine.
Si imi inmaneaza un bughet urias cu trandafiri rosi iar in centru un trandafir alb.
-Wow, este cel mai frumos buchet vazut de mine. Chiar ai avut dreptate , trandafirul acela este un nimic pe langa bughetul asta
-Ma bucur cati place.
Pe urma imi deschide portiera si intram ambii . Neam pus unul langa altul. El cu o mana ma tinea de mana si cu alta imi cuprindea talia. Ma simteam ciudat. Parca aveam o gradina zoologica in stomac care se declansa odata cu o atingere de-a sa. Cred ca sunt rosie mai ceva ca rochia de pe mine.
-Ce frumoasa esti cand rosesti. A si ti-am spus ca eu ador fetele imbracate in rosu. Mi se par ca sunt asa senzuale cu ele.
-Nu nu mi-ai spus.
-Charly, nici nu sti cat as vrea sa fi iubita mea . Dar de-a adevaratelea.
Stai?ce?!?!Antonio vrea sa fiu iubita lui? NU pot sa cred. Antonio Vivaldi tocmai imi cere asta?Ravnitul designer??
-Ce? Dar tu nu vrei o relatie de durata . Numai de o noapte
-Gresesti Charly cu tine vreau sa incerc sa am una de durata. Chiar daca nu am mai avut una vreodata ,vreau sa incerc. Si cred ca m-am indragostit de tine. De cand te-am vazut pentru prima data.
-Cred ca si...eu.
-Asta inseamna ca chiar vrei sa fi cu mine?
-Cred ca da. Dar te rog nu ma fa sa regret ca am acceptat. Trebuie sa recunosc ca si eu m-am indragostit de tine de prima data de cand te-am vazut.
Nu apic sa termin ca simt cum buzele sale le srivesc pe ale mele, intr-un sarut salbatic si plin de dorinta. Dar si eu nu ma las mai prejos . Il sarut si eu cu aceasi dorinta.
-Nu sti cat demult am vrut sa fac asta (il aud cum imi sopteste la ureche)
-Si eu.
Pe urma ma saruta iar, dar de data asta mai moale,fin. Ne desprindem din sarut doar in momentul in care ramanem fara aer. Cand ne oprim din sautat, masina tocmai sa oprit. Pe urma el ma ia de mana si ne indreptam ambii spre intrare. La intrare era amplasat pe jos un covor rosu. Si o gramada de fotografi. Dar noi mergem fara sa le dam vreo importanta. La intrare suntem intampinati de un baiat care pare de aceasi varstra cu Antonio , care era cu o fata cam de aceasi varstra cu mine. Ambii, aratau superb , ca scosi din cutie.
-Antonio!Bine ai venit. Cu cine esti? O noua cucerire?
-Leo si eu ma bucur sa te revad. Si nu , nu e vreo cucerire. E iubita mea Charlotte.
Doamne ce bine suna iubita mea si mai ales cum imi pronunta numele.
Daca nu mar tine de mana acum as fi pe aici pe jos.
-Atunci, incantat de cunostiinta Charlotte. Eu sunt Leo.Si ma bucur ca in sfarsit cineva , il poate tine sub papuc.
-Da , si eu ma bucur.
-Buna eu sunt Katy. Iubita lui Leo
-Incantata , Charlotte dar poti sami spui Charly.
-Ma bucur , se pare ca nu sunt singura care are pe cineva pe care trebuie sa-l tina sub papuc
-Da.(spun in timp ce radem amandoua)
-Sa stiti ca suntem si noi aici
-Ups?(spunem ambele chicotind)
Pe urma amandoua suntem prinse de iubitii nostri si sarutate. Dupa aceea ne ducem toti patru la o masa , si ne asezam. Antonio imi trage scaunul pe urma se aseaza langa mine. Ii urmeaza intocmai exemplul si Leo cu Katty.
-Deci cum vati cunoscut? Mor de nerabdare(spuse Leo)
-Mai ti minte cand ti-am spus ca vreu sa ma asociez cu cineva. Pai, intamplarea face, ca eu si ea suntem asociatii. Lucram amandoi la schite si tot ce tine de companie. Si tot asa ne-am apropriat pana cand amandoi,ne-am marturisit sentimentele si asa se face ca acum suntem impreuna
-Pai, atunci. Ce pot sa zic?Sa va tina..
-Multumim
Sala se scufunda intr-o melodie lenta. Iar deja am obsevat ca niste cupluri deja sau indreptat spre ringul de dans
-Imi acorzi un dans?(imi sopteste Antonio)
-Da
Cand am ajuns pe ring , nu pot sa cred dau de ......
-Charly???
-....

Charlotte DiamondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum