Cand am iesit am dat de un grup de oameni. Par de varstra mea si a lui Alli. Nu nu se poate, doar nu sunt prieteni ei!!!??
-Wow!!!Esti superba!!Unde pleci asa?
-La magazin.
-A da!Charlotte ei sunt prieteni mei, scuze daca te-am trezit. Stiu ca ti-am promis ca o sa ne intalnim la o cafenea, dar am spus ca nu te superi, nu????
-Nu nu ma supar, dar puteai sa-mi spui.
-Da stiu. Prieteni ea este noua mea colega de apartament Charlotte. Charlotte ei sunt: Anabel, Anastasia,Andy ( pe el il cunosti deja) si Arthur.
-Imi pare bine sa va cunosc.
-La fel. Au spus in cor.
Par de treaba.
-Charlotte la cate termini astazi?intreaba Alli.
-Nu stiu. Pe la cinci, sase. La cate vreau.
-Minunat!!Ce spui pe la cinci , vi sa ne intalnim cu toti ??La o cafenea?
-Da, acum va las . Ma cam grabesc. Pa!!
-Pa!!
Am ajuns la masina mea. Nu este foarte luxoasa. Este doar o masina de oameni normali. M-am tot gandit sa imi iau una mai finuta, luxoasa. Dar asta se va intampla doar daca imi merge bine afacerea. Am ajuns. Pare destul de frumos localul.Mi-am gasit repede o vanzatoare. Este o colega de a mea din facultate. Are studii , este frumoasa, desteapta. Ce ti-ai mai putea dorii??
-Salut, Charlotte
-Salut. Ai avut ceva clienti?
-Da, multi.
-Si te-ai descurcat??
-Da, nu-ti face griji. A venit cineva si a intrebat de tine. I-am dat numarul tau de telefon. A spus ca in legatura cu faptul daca vrei sa devi dizainarul vestimentar al unei persoane. A spus ca are sa iti spuna mai multe tie.
-Minunat!!Mersi. Poate o sa ajungem o firma de renume international!!
-Da mai ales, tu esti foarte buna la aceasta meserie.
-Mersi de sfat.
Pe urma m-am retras in atelierul meu ca sa ma gandesc la urmatoarea colectie. Astazi , am niste idei inedite. Sper sa le placa tuturor. Am mai desenat niste schite , ma uit sa vad cat este ceasul. Vai!!!16:48!!!O sun pe Alli sa vad unde ne intalnim
-Alo Alli??
-Salit Charlotte!!Esti gata??
-Da, ai putea sa-mi spui unde ne intalnim?
-Da , defapt lasa ca vin eu la tine. Asteapta-ma.
-Bine, pa
-Pa
Mi-am strans schitele. Cand o vad pe Alli ca intra.
-Waw, ce frumos esti imbracata. Ai ceva intalnire??
-Nu , asa am vrut sa ma imbrac .
-Aaa.Hai sa mergem.
-Bine.
Cand am ajuns deja toti prietenii ei erau ajunsi. Ne asteptau la o masa mai retrasa.
-Buna fetelor!!spune Arthur.
El pare tipul de baiat smecher, amuzant dar si afemeiat.
-Buna.
M-am asezat langa Andy. Deoarece era singurul loc liber. Parea ca ma soarbe din priviri. Ok!De acum no sa ma mai imbrac asa cand ne vom mai intalni!!
-Am ceva pe fata?
-Nu ,nu doar esti foarte frumos imbracata.
-Mersi.
-Ok , deci ce comandam?intreaba Alli.
-Hmm, eu o cafea(spuse Anabel)
-Eu tot o cafea(spuse Anastasia)
-Un fresh de portocale(spune Charlotte)
-La fel si eu(spuse Andy)
-Iar eu o cafea(spuse Arthur)
Vine chelnerita.
-Cu ce sa va servesc?
-Cu patru cafele si doua fresh-uri de portocale.
-Bine.
Mai discutam intre noi. Am aflat ca Anabel este florareasa, Anastasia este vanzatoare, Alison - vanzatoare, Arthur-Manager la o firma si Andy-arhitect.
-Charlotte , tu unde lucrii?(intreaba Andy)
-Eu sunt dizainer vestimentar. Acum am un magazin in care imi etalez colectiile.
-Aha, deci de aceea esti asa frumos imbracata
-Da.
-Ai terminat ceva scoala?(intreaba Anabel)
-Da, tocmai ce am terminat facultatea de dizain vestimentar la Venetia.
-Aha. Deci esti experta in domeniu
-Cam asa.
-Si de unde esti?(Intreaba Anabel)
-Din Venetia. Tocmai m-am mutat,pentru ca simteam ca acel oras numi poate indeplini visele.
-Aha. Ai frati , surori?
-Nu , nu am pe nimeni. Doar eu si parintii mei.Mi-ar place ,dar nu.Tu?
-Aaaa.Da o sora , dar este in Londra.
-Poate intr-o zi iti vom face o surpriza si o sa ne vezi pe toti , la magazinul tau.
-M-as mira. Dar niciodata sa nu spui niciodata.Nu?
-Da.
-Ce spuneti , daca maine ne-am duce cu toti in parc?(spuse Andy)
-Da , desigur
-Bine. Pe la 5?
-Da, caci atunci suntem liberi cu toti.
-Ok , deci maine la cinci , cu toti in parc.
-Da.
Dupa inca cateva minute de vorbit. Am hotarat ca astazi la 9 sa dam o petrecere in pijamale la mine si Alli acasa. La inceput nu am vrut, din cauza ca o sa fiu obosita maine. Dar dupa multe indulgente, am acceptat. Ne-am luat ramas bun. Cand am ajuns acasa eu cu Alli. Ne-am luat pijamalele. Ambele aveam rochite de noapte. Deoarece era foarte cald.Cand imi suna telefonul. Cine poate fii?Ma uit la numar numi pare cunoscut si nici la contacte nu este.
Convorbire telefonica:
-Alo?
-Buna ziua , sunt Antonio Vivaldi.
-Bunaziua , va pot ajuta cu ceva?
-De fapt , am sunat sa iti spun daca maine la 3,ne-am putea intalni. Doresc sa iti propun o oferta. Din cate am aflat esti foarte buna in domeniul modei.
-Desigur, dumneavoastra sunteti domnul ce ma cautat?
-Da , eu sunt. Deci maine la trei ne intalnim.
-Da, mi-a facut placere.
-Placerea a foat de partea mea.
_________________________________________
- cine a fost?
-un domn, doreste sa imi propuna ceva.
-Aha. Hai sa pregatim petrecerea.
Dupa juma de ora, totul a fost gata. Au venit cu toti. Trebuie sa recunosc Andy are niste pijamale , care ii stau foarte bine.
-Salut , Charlotte. (Spune Andy)Foarte frumoase pijamale.
-Mersi , pot spune la fel
-Ma bucur , ca-ti plac.
-Salut Charlotte (spuse Arthur). WOW!ce bine arati
-Mersi.
-Haideti , lasati palavrageala pe maine!!(spuse Alli)
-Bine, bine(spun in cor)
-Ce film este?(intreaba Anabel)
-Un film de actiune.
-Aha
Dupa o ora , sa terminat filmul. A fost foarte interesant. Pe urma, a inceput bataia cu perne .Cate perne am incasat dar am si aruncat multe. Dupa inca doua ore, au plecat cu totii. A fost o seara uimitoare.
-Ti-a placut?
-Da , foarte mult.
-Ma bucur.
-Noapte buna!!
-Noapte buna!!
Ziua urmatoare, m-am trezit foarte tarziu. La 11!!Nu m-am mai trezit asa de cand eram mica. Am vazut micul de jun pregatit?Oare cine la facut?
CITEȘTI
Charlotte Diamonds
Storie d'amoreCoperta realizata de anneeette Charlotte este o fata de 23 ani. Isi doreste o familie, o cariera reusita si copii. Va cunoaste doi baietii. Pe unu il cheama Andy Linton : un baiat aratos, destept, dar afemeiat. Tipul de barbat care nu se lasa doar u...