פורולוג

21.4K 321 120
                                    

היא הייתה רק בת 13 כאשר פגשתי אותה לראשונה.

חיכיתי לקחת את האוכל שלי, (טייק אוואי הערת מתרגמת),במסעדה איטלקית בבעלות אבא שלה, במרכז לוס אנג'לס.

היא ישבה בתא לשני אנשים ליד החלון, עובדת בקדחנות על השיעורים שלה במדע.

אני זוכר את הדרך שהיא הסתכלה למעלה אליי, ואמרה 'היי' לפני ששפתיה התקווצו לחיוך.

אני החזרתי עם 'שלום' ,ואז היא התרכזה בחזרה בשיעורי הבית שלה.

השיער החום הכהה שלה היה אסוף בצמה צרפתית מושלמת, עד אמצע גבה.

עורה היה חיוור כמו רוח רפאים, כמעט חיוור מדי עבור קליפורניה.

היו כמה נמשים פזורים ליד אפה, עגיל יהלום קטן יושב על כל אחת מאוזנייה, נוצץ בשקיעת הערב.

אבל מה שבאמת שבה את ליבי היה עינייה הכחולות כקרח, הוא סוג של צבע שאתה אפילו לא יכול להתחיל לתאר.

סוג זה העביר צמרמורת במעלה עמוד השדרה שלך.

אפילו בגיל 13 בלבד, ידעתי שהבחורה הזאת הייתה משהו.

עכשיו, היא בת 17 שנים, ואני 34.
השיער שלה עדיין חום כהה, אשר עכשיו אסוף בשתי צמות צמודות משני צידי ראשה.

עורה כבר לא חיוור,הוא בצבע טופי יפהפה.

שורת יהלומים קטנים תלויים על אוזנייה, יחד עם עגיל קטן על נחיר שמאל שלה.

והעיניים האלו, לעזעזל, העיניים האלו כחולות מתמיד.

קווי איילינר ומסקרה נוספים לשקיות שלה מחוסר שינה, העיניים שלה עדיין שובות את לבי.

ארבע שנים אחר כך, אפילו עם הבת שלי שמתחילה כיתה א', ועשר שנות נישואים לאשתי, אני עדיין מוצא את עצמי מחכה לה.

אני רוצה אותה יותר מהכל.

אני לא רוצה אותה בדרך שבה אני לוקח אותה החוצה לדייטים אל המסעדות הטובות ביותר בעיר, או שאנחנו מחזיקים ידיים במכונית.

לא, אני רוצה אותה בדרך שבה היא גונחת את שמי בקול רם כל כך, שאתה יכול לשמוע את זה מקילומטרים.

אני רוצה להרגיש אותה. אני רוצה להחתים את תמימותה.

לקרוא לה בייביגירל.

פלורנס
. . .


מכיל תכנים מיניים, נא לא לקרוא אם זה גורם לכם להרגיש לא בנוח, או לא לגילכם.

Florence / H.S AuWhere stories live. Discover now