פרק 12

7.6K 188 66
                                    

לכו תקראו את הסיפור החדש שאני מתרגמת. Spoiled.
~~~~~~~~~
פלורנס

כשהתעוררתי, בורכתי על ידי הבזק מהיר של ברק והד של רעם אשר כמעט מטלטל את כל הבית שלי. אני מפשילה את הוילונות שלי, חושפת שמיים אפורים קודרים וגשם כבד על לוס אנג'לס.

מהחלון שלי אני יכולה לראות את הרסיס הקטן ביותר של קו הרקיע הזוהר של מרכז העיר, במרחק קילומטרים ספורים בלבד.

אני מפנה את מבטי מהחלון כאשר אני שומעת את הטלפון שלי מצלצל מהשולחן ליד המיטה. המסך שלי מלא בהודעות מאת ג'ס, צ'ארלי וסמית.

צ'ארלי האח שלי: חבר'ה אני משועמם כמו גהנום היום.

צ'ארלי האח שלי: אני רוצה ללכת לגלוש אבל יורד גשם.

אני: לא שיט שרלוק זה שותף.

ג'ס הבלאגן: רוצים להיפגש בפאנרה לארוחת צהריים?

אני: ברד בולס.
(זה סוג של לחמניה ממולאת, תגגלו bread bowls. ה.מ)

צ'ארלי האח שלי: אני נשבר.

סמיתי: שקט מתלוננים.

סמיתי: פשוט בואו יש לנו קליפ בארס ואינטרנט מהיר.
(סוג של חטיף הקליפ בארס. ה.מ.)

ג'ס הבלאגן: אני אהיה שם בעוד 5 דקות.

צ'ארלי האח שלי: אני חייב להתקלח ואז אני אבוא לשם.

אני: אני צריכה לעצור לקפה ואני אהיה בדיוק שם.

אני: שמרו לי קליפ באר שוקולד לבן עם אגוזי לוז.

סמיתי: יעשה.

צ'ארלי האח שלי: וגם!!! אמא שלי קנתה האגן-דאז בכמויות גדולות אתמול בלילה.

ג'ס הבלאגן: תבורך נשמתך הארורה, גברת וושינגטון.

שמתי את הטלפון על המיטה שלי לפני שהחלפתי לזוג מכנסיים שחורים, חולצת שרוול ארוך בצבע כחול בהיר, וזוג קונברס שחורים שחוקים.

אני שמה את העדשות שלי במהירות, מצחצחת את שיניי, ומחליטה פשוט לעזוב את השיער שלי בצמות דג מבולגנות.

ברגע שאני גומרת להתכונן, אני תופסת את הטלפון והמפתחות למכונית לפי שאני רצה למכונית שלי, כדי לחמוק מהגשם הכבד.

Florence / H.S AuWhere stories live. Discover now