פלורנס
האם אי פעם פגשת מישהו וחשבת; הו כן, הבן אדם הזה הולך להרוס את החיים שלי? לא במעשיהם, אבל רק פשוט, דברים קטנים שהם עושים? כמו שהם מריצים את אצבעותיהם בשיער כשהם מדברים, או בדרך שבה שפתיהם מתעקלות קצת כשהם מדברים.
זה הדברים הקטנים שגורמים לכפות הידיים שלך להזיע, ולפרפרים להשתגע בתוך הבטן שלך.
אני יודעת, בגלל שהבן אדם הזה הוא הארי.
כל דבר שהאיש הזה עושה משגע אותי.
הדרך שבה הוא מביט מטה אליי כשאני מתרוצצת, כשהוא מחזיק את היד שלי מעל הקונסולה במכונית, הדרך שבה הוא לוחש כשהוא מנשק את קצה ראשי, וכשהוא מחייך, זה כאילו שהשמיים נפתחו.
הוא משגע אותי כל כך עד שהגעתי לנקודה שלא אכפת לי לפצל את המשפחה שלו, או להרגיש כמו 'מאהבת'.
אפילו לא משנה לי שאני לגמרי מוקסמת מגבר שמבוגר ממני בשבע-עשרה שנים. כל עוד העולם מסתובב, אני תמיד הולכת להרגיש אותו דבר כלפי האיש הזה.
"פלורנס! בואי נלך! אנחנו עומדות לאחר!"
אמא שלי קראה מלמטה."באה!"
צעקתי.אני משליכה את הצמה שלי מעבר לכתפי כשאני יורדת במדרגות אל המטבח, שם אמא שלי מחליקה את כפות רגלייה הצרות לתוך נעלי סירה. אבא שלי מחכה ליד הדלת האחורית, מסובב את מפתחות המכונית באצבעותיו.
"את נראץ נהדר הלילה, מותק,"
אמא שלי מחייכת, משליכה תלתל כהה של שיערה מאחורי כתפה."תודה לך,"
אני מגחכת."בסדר, משפחת שפרד, לארוחת ערב!"
אבא שלי קרא, פותח את הדלת, וכולנו נכנסים לתוך ה-GMC של אמא שלי.אני יושבת מאחור, שמה את האוזניות שלי, ומנגנת את קולם של הוריי החוצה. Art deco של לנה דל ריי התחיל לנגן בזמן שאבא שלי יוצא מן החניה, ונוסע דרך השכונה שלנו.
בעוד אנחנו נוסעים, פלאשבקים של מה שקרה היום אחר הצהריים עם הארי מציפים אותי.
הוא אמר לי את זה שביום ההולדת השמונה-עשרה שלי, הוא הולך לקחת את בתוליי. ואני, נופלת לחלוטין תחת הקסם שלו, נותת לו לעשות מה שהוא רוצה.
יש משהו בהילה שלו שעוצר אותי מלחשוב בבהירות. אני כרוכה סביב אצבעו, וזה אפילו לא משנה לי. לא מזיז לי.
אפילו לא עשרים דקות לאחר מכן, אבא שלי נכנס למגרש החניה של spring, המסעדה האהובה על אח שלי בכל לוס אנגלס. יש להם כמה מן המאכלים הצרפתיים הטובים ביותר בעיר, אז אנחנו מבקרים כאן לעיתים קרובות למדי.
YOU ARE READING
Florence / H.S Au
Fanfictionהסיפור כאשר, נוירוכירורג מצליח, בן-34 שנים, מתאהב בבייביסיטר בת ה-17 של הבת שלו. אזהרה! הפאנפיק מכיל תכנים מיניים ודאדי קינק! מקום: #1. 29-30.4.2017 - fanfication