פרק 5

12.9K 274 199
                                    

אזהרה, פרק זה מכיל תכנים מיניים.
הפרק הועלה מחדש לכל מי שלא הצליחה לראות עד הסוף.
אני רוצה הרבה תגובות, קדימה.
~~~~~~~~~
פלורנס

כאשר אני מגיעה ל-L.A prep ביום חמישי אחר הצהריים, הלסת שלי נופלת.
הבניין נראה יותר כמו אחוזה מאשר בית ספר יסודי.

הדשא הוא ירוק, כהה, עם פרחים אשר נטועים בכל מקום.

מגרש המשחקים החבוי מאחורי גדר לבנה נראה כמו חללית; אשר שורץ בילדים לבושים במדי בית הספר.

ובית הספר עצמו הוא שחום עם גג כתום, והיו לו פרחים קטנים מחוץ לכל חלון ארור.

שורת המכוניות שמולי מתקדמת, ואני מתגלגלת קצת קדימה. אפילו המכונית שלי לא קשורה לכאן.

קו האיסוף מלא במרצדס, BMW, ולקסוס פה ושם. המכונית שלי היא בכנות הדבר היחיד שקשור לכיתת כלכלה בשטחי בית הספר הזה.

בדיוק כשאני מדביקה את דף הנייר הורוד שכתוב עליו 'סטיילס' על השמשה הקדמית שלי, מצלצל הפעמון בקול רם, וילדים יוצאים החוצה מחזית הדלת.

אני מביטה בכל הילדים עד שאני מבחינה בג'ייד יוצאת עם תיק גב של היפהפיה הנרדמת.

שיערה החום נאסף בזנב סוס מושלם, והמדים שלה בצבע כחול לבן הם ללא קמט.
(היא משלנו, סתם לא. ה.מ)

גרביים לבנות מגיעות עד לברכיה, ונעליים שחורות, אשר משלימות את מראה בית הספר.

כעבור כמה דקות, מורה ניגש למכונית שלי עם ג'ייד. אני פותחת את הדלת האחורית כדי שהיא תוכל להיכנס.

המורה מאחלת לי יום טוב, ואני עושה את אותו הדבר לפני שאני מתגנבת מחוץ לקו האיסוף הארוך.

"איך עבר היום שלך?"
אני שואלת את ג'ייד, מציצה בה מבעד למראה הקדמית.

"די טוב. נחשי מה?"
היא מתנשפת, מנענעת את רגליה הקטנות קדימה ואחורה.

"מה?"

"מחר זה לראות-ו-לספר! אני הולכת להביא אחד מהדברים הקטנים שאבא משתמש בהם כדי לחתוך מוחות של אנשים! אני אפילו הולכת לחתוך למישהו-"

"אה, אני לא חושבת שזה רעיון כל כך טוב, חברה,"
אני מצחקקת בעצבנות כשאני עוצרת ברמזור אדום.

"למה לא? אבא עושה את זה."

"ובכן, אבא שלך הלך לבית ספר לחתוך אנשים. ויום אחד, את תוכלי ללכת לבית ספר וללמוד הכל על זה, גם."

Florence / H.S AuWhere stories live. Discover now