פרק 4

13.4K 289 92
                                    

פלורנס

השעון המעורר שלי מצלצל בשעה 5:50 בבוקר, גורם לי לגנוח בעודי מתגלגלת על הצד שלי להשתיק אותו.

אני בקושי יכולה להשאיר את עיניי פקוחות, בזמן כשאני חוצה את חדרי כדי להדליק את האור.

האור שורף בזמן שאני הסתכלתי לעבר הארון שלי, מנסה להחליט מה ללבוש.

אני סוף סוף מתפשרת על מכנסיים שחורים, חולצת ג'ינס, והטומס השחור הנאמן שלי.

כשאני מגיעה לאמבטיה שלי, אני מביטה בהשתקפות העייפה שלי. אני בקושי ישנתי אתמול בלילה.

המחשבות שלי נדדו בחזרה לאיך שהארי נישק אותי אתמול. לדרך שבה הוא הקניט אותי במכונית. ולמסיבת הריקודים שהתחילה את הכל.

רוב בני השבע-עשרה היו נגעלים שהם התנשקו עם מישהו כפול מגילם, אבל אני נהנת מכל רגע.

כאשר הושטתי את ידי מעל הכיור עבור , הבחנתי בחבורה סגולה טריה על עצם הבריח שלי.

אצבעותיי נגעו בעור, שולחות זעזוע הכואב בכל גופי.

למרבה המזל, זה מוסתר על ידי החולצה שלי, אבל אני מעמיסה ומורחת קונסילר על ההיקי.

אני ללא מאמץ שמה את העדשות שלי, שוטפת את פניי, מתאפרת, ומצחצחת את שיניי לפני שאני יורדת למטה לתוך המטבח.

אמא שלי אורזת את ארוחת הצהריים שלה, בעוד אבא שלי יושב ליד השולחן וקורא את העיתון.

"בוקר, מותק,"
אמא שלי מחייכת,
"נותרו בדיוק עוד ארבעה שבועות עד סיום הלימודים."

"זה לא יכול לבוא מהר מספיק,"
אני נאנחת.

"אני פשוט לא יכול להאמין שהילדה הצעירה שלי מסיימת לימודים,"
אבא שלי אומר, מניח את העיתון שלו למטה.

"קדימה, עברת את סיום הלימודים של איוון בלי בעיה,"
אני מגלגלת את עיניי, מניחה את העתק ה
התפסן בשדה השיפון בתרמיל הגב שלי.
(זה שם של ספר ה.מ)

לפני חמש שנים, אחי, איוון (Evan), סיים את התיכון, ועכשיו הוא גר בסקרמנטו
(עיר בקליפורניה ה.מ)
עם אשתו ובנם בן השלושה חודשים.

תמיד הייתי קרובה אליו, מה שאני אסירת תודה עליו, ואשתו גם למדה פוליטיקה, אז אנחנו תמיד מתווכחים בכל פעם שאנחנו רואים אחד את השני.

בחוץ, מכונית צופרת, ואני מסכלת החוצה ורואה את הג'יפ השחור של צ'ארלי חונה עקום בחנייה.

Florence / H.S AuWhere stories live. Discover now