פרק 1

16.2K 348 136
                                    

הארי

האוויר בתוך משרדה של היועצת שלי מרגיש עבה, אני לא בטוח אם זה מזג האוויר הקודר בחוץ, או חוסר היכולת שלי לדבר איתה על משהו.

לששת החודשים האחרונים, הנישואים שלי עם אישתי, סידני, כבר על הקרשים.

בניגוד לאמונה הרווחת, אנחנו לא מבלים, כל רגע רבים.

אני מעדיף לעבוד כל הלילה, והיא מעדיפה לטפל בבתנו, ג'ייד.

הגענו לנקודה שבה כל מה שאנחנו עושים זה למלמל 'לילה טוב' מביך לפני שנרדמים.

אני לא רוצה להתגרש, תאמינו לי, אבל אני לא יודע כמה עוד ייעוץ יכול לעזור.

"הארי?"
לילי, היועצת שלי שואלת,
"אתה יושב כאן כבר במשך רבע שעה ולא אומר מילה".

"אני מצטער. אני רק לא יכול לחשוב על משהו להגיד,"
אמרתי.

"איך סידני?".
שאלה.

"לא הייתי יודע. אנחנו לא מדברים לעיתים קרובות"
עניתי.

"עשית מה שהצעתי לך במהלך פגישתנו האחרונה?"
שאלה.

"אני לא רוצה להשמע חצוף,לילי, אבל כשאתה עושה מה שאני עושה, אתה לא יכול פשוט לקחת יותר זמן פנוי".
אמרתי.

לילי זזה במושב שלה, ואני שפשפתי את עיניי העייפות.

מיד אחרי שסיימתי את השנה ה13 בהולמס צאפל, אני למדתי באוניברסיטת סטנפורד ללמודי רפואה.

הנה אני, בגיל 34 ,ואני אחד ממנתחי העצבים הטובים ביותר בארצות הברית, אם לא בעולם.

וזה מתסכל אותי כי לילי מאמינה שאני יכול פשוט "לקחת יותר זמן פנוי" מהיותי מנתח.

"ובכן, אולי פעם בשבוע, שניכם יכולים לצאת לארוחת ערב נחמדה, מפואר. לשכור שמרטף עבור בתך, ופשוט להירגע"
לילי מרמזת.

"אבל על מה אנחנו מדברים?"
אני שואל, נשען על קדמת ספת העור

"עבודה? איך מה עושה? תיצור שיחת חולין".
אמרה.

"שיחת חולין? כמו, לדבר על מזג האוויר?".
שאלתי.

"אני יודע שזה נשמע קצת יבש-"

"זה כן יבש" אני צעקתי,נעמד.

"המערכת יחסים שלנו נקרעת בתפרים ושום דבר שאנחנו עושים לא עובד! אני לא רוצה להתגרש, וגם לא סידני, אבל אנחנו לא יכולים להתמודד עם כל זה יותר.
זה לא פייר בשבילנו, וזה לא פייר בשביל ג'ייד."

Florence / H.S AuWhere stories live. Discover now