פרק 7

11.7K 237 133
                                    

אזהרה:מכיל תכנים מיניים.
~~~~~~~~~'
פלורנס

"אנחנו יכולים ללכת לשבת בסלון?"
אני שואלת, צופה בריינג' רובר הלבנה יוצאת מן החנייה שלי ונעלמת במורד הרחוב.

צ'ארלי הנהן לפני שהלך מאחורי לתוך הסלון. הוא התיישב על הכורסה, ובמהרה הוא התכסה בנשיקות מוילבור. אני נשענת לאחור על כריות הנוי הכחולות לפני שצ'ארלי מתחיל לדבר.

"הפחדת אותי עד מוות, פלור.חשבתי שהבית שלך עולה באש או משהו,"
הוא אומר, מניח את הכלב שלי בחזרה על הרצפה.

"האיש הזה שהיה כאן... כמעט הייתי צריכה למצוץ לו את הזין,"
אני פולטת,
"ידעתי שזה מה שיקרה, אז שלחתי לך הודעה מייד."

מתוך ארבעתנו, אני וצ'ארלי בהחלט הכי קרובים. אנחנו החברים הכי טובים מהיום שבו הוא קיבל עין גוגלי תקועה בתוך האף בכיתה ב'.
(עין גוגלי- העין הזאת של עבודות יצירה שזה עם אישון מסתובב. ה.מ)

הוא היה מביא לי טמפונים כשהייתי משאירה אותם בלוקר שלי, ונותן לי כתף לבכות עליה. ואני באמת צריכה אותו עכשיו.

"את צוחקת,"
צ'ארלי מתנשם,
"אבל למה זה כזה ביג דיל? זה כאילו שאת צעד אחד קרוב יותר ליחסי מין!"

"תפסיק!"
אני צועקת, זורקת עליו כרית,
"העניין הגדול הוא שאני לא יודעת מה אני עושה."

"את פשוט שמה את השפתיים שלך סביב זה מסובבת את הלשון שלך מסביב. כמו... כמו סוכריה על מקל."

"סוכרייה על מקל? באמת?"

"אלוהים, אני לא יודע. אני זה שרק מקבל מציצות."

אני מושכת את רגלי לחזהי וכורכת את זרועותי סביבן. אולי הייתי עצבנית שאני הולכת להסתבך ולהביך את עצמי. אולי התמונה של המשפחה של הארי נקרעת לגזרים נכנסה לתוך המחשבות שלי.

אני לא יודעת מה הייתה הסיבה האמיתית, אבל אני לא יודעת למה לא פשוט העפתי את הרגשות הארורים הצידה ופשוט עשיתי את זה.

לפני שהמוח שלי מסוגל לעבד מה שאני עומדת להגיד, אני פותחת את הפה.

"אתה תוכל ללמד אותי?"
אני שואלת את צ'ארלי, והוא נראה כאילו ראה רוח רפאים.

"פלור... אם את הולכת לעשות את זה, אני חושב שאת צריכה להיות מוכנה, לא רק בגלל שאת רוצה להרשים מישהו,"
צ'ארלי אומר.

"בבקשה? אנחנו חברים הכי טובים מאז כיתה ב', אני הייתי לידך כשהיית תוקע לעצמך את עיניי הגוגלי בתוך האף שלך. אני הייתי זאת שהקשיבה לך על זרע בכיתה ה', שום דבר לא אישי מדי בינינו כבר."

Florence / H.S AuWhere stories live. Discover now