הארי
אני יושב בחדר השיחות החשוך, צופה במספר האדום בשעון הדיגיטלי משתנה. הם מתקרבים באיטיות לזמן הניתוח של צ'ארלי, ואני לא יכול להרגע.
לניתוח הזה יש שיעור הצלחה של רק חמישה אחוזים, והעובדה שזה נעשה על נער בריא לכאורה מזעזעת את העצמות שלי. אבל מה שאני הכי עצבני ממנו זה מה שיקרה לפלורנס.
עם כל מה שעבר עליה היום, הדבר האחרון שהיא צריכה לשמוע זה שחברה הטוב מץ על שולחן הניתוחים שלי. היא לעולם לא תסלח לי.
היא תחשוב שאני הרגתי אותו. היא לעולם לא תביט בי שוב. היא תשנא אותי. אפילו יותר ממה שהיא שונאת עכשיו. הסיבה היחידה שהיא מודה שהיא מכירה אותי זה כי אני הרופא של צ'ארלי.
דפיקה שקטה מוציאה אותי מהטראנס שלי, ודלת העץ נפתחת לאט, חושפת את פלורנס. עיניה יבשות, והיא אוחזת בידה ספל קפה. היא סוגרת את הדלת מאחוריה לפני שהיא התיישבה לידי על המיטה.
"אני אה, הבאתי לך קפה,"
היא אומרת, מושיטה לי את הספל."תודה,"
אני עונה, שותה מיד."איך סידני וג'ייד?"
"הם בסדר. ג'ייד מאד מתגעגעת אלייך."
פלורנס מצחקקת,
"גם אני מתגעגעת אלייה."אני לוגם מהקפה השחור שאני אוחז בו, ומביט בפלורנס מזווית עיני. לחייה עדיין סמוקות מהבכי כל היום, אבל היא עדיין נראת יפהפיה.
היא יכולה ללבוש טוגה ועדיין אחשוב שהיא נראת כמו אלילה. היא כל מה שאשתי לא.
"צ'ארלי יהיה בסדר?"
היא שאלה."כן,"
אני מהנהן.
"זאת לפחות התוכנית.""אני באמת צריכה אותו, הארי. הוא האדם היחיד שבאמת מבין אותי."
"מה בקשר לשתיים האחרים?"
"אל תבין את זה לא נכון, אני אוהבת את ג'ס וסמית, אבל אני וצ'ארלי כל כך קרובים במשך זמן כה ארוך. הוא היה החבר הכי טוב שלי מאז שהוא דחף את עין הגוגלי לתוך האף שלו, כלומר, הוא עדיין נושא פדים ואת הטמפונים שלי בתרמיל שלו בשבילי למקרה שאני לא מוכנה, הוא אומר כל כך הרבה בשבילי."
אני משפשף את עיניי הכבדות,
"כשאמרתי שאני הולך לעשות כל מה שביכולתי, התכוונתי לזה.""זה מרגיש כמו פרק של האנטומיה של גרייס,"
פלורנס מצחקקת בשקט."האם השוות הרגע את העבודה שלי לתוכנית טלווזיה?"
YOU ARE READING
Florence / H.S Au
Fanfictionהסיפור כאשר, נוירוכירורג מצליח, בן-34 שנים, מתאהב בבייביסיטר בת ה-17 של הבת שלו. אזהרה! הפאנפיק מכיל תכנים מיניים ודאדי קינק! מקום: #1. 29-30.4.2017 - fanfication