Epiloog

230 13 9
                                    

Net zoals vroeger zaten Scott, Stiles en Christina samen te wandelen in het bos. Ongerust door het feit dat Riley hun gebeld had dat er iets gebeurt was. "Verdomme Riley, waar zit je toch?" mompelde Stiles. "Tja, ze is niet voor niets je dochter, altijd nieuwsgierig." mompelde Christina. "Ze is ook jouw dochter!" zei Stiles en Scott sprong tussen beiden in. "Jongens, geen ruzie maken."

"Hou je kop!" schreeuwden Stiles en Christina in koor. Enkele seconden later barstten ze alle drie in lachen uit. "Tien jaar later, en we zijn nog steeds niets veranderd." zei Scott en een glimlach speelde op zijn lippen. Hun lachbui werd verstoord door het schreeuwen van een meisje. Allison- de dochter van Lydia en Parrish- kwam in de verte aangerend. "Het is Riley! Ze is, z-ze is." Allison had moeite met ademhalen en Scott probeerde haar gerust te stellen. "Wat is er gebeurt?" vroeg Stiles ongerust en Christina had een vaag voorgevoel. Het was ten slotte niet voor niets het bos. Maar Christina haar voorgevoel klopte niet. Nee, het was geen weerwolf, geen gestoorde moeder, geen chimaera, geen kanima...
"Allison, geloof me. Niets klinkt gek in onze oren." zei Stiles, Allison wist tenslotte (nog) niets over heel het bovennatuurlijke.
"R-Riley, ze is gebeten door een..."
"Weerwolf?" waagde Scott voorzichtig.
"Wat? Nee?"
"Wat was het dan?"
"Een vampier."

En zo begon weer een nieuw avontuur.
----
A/N (-LEES DIT ALS JE MEER VAN ME WILT LEZEN-) :
Waw jongens, ik heb dan toch nog een eind kunnen maken aan deze serie. Ik wil iedereen bedanken om dit verhaal van Christina te willen volgen. Misschien was dit slecht geschreven maar ik ben het schrijven eenmaal verleerd. Daarom ben ik van plan misschien opnieuw te beginnen, een nieuwe start, een nieuw account, een nieuw verhaal. Tenminste, als jullie dat willen? Laat het me weten in de reacties en misschien zien jullie me volgend jaar terug... Alvast gelukkig nieuwjaar! ❤️

Be Your Own Leader ➳ Teen Wolf [3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu