31.12.2016
Izabel's P.O.V.
Upravo gledam sa Mateom meč Mirka Cro Copa.
-koljenom u jetru. To je to.-skočila sam i prosula sve kokice.
-upsić.-nevino sam se nasmijala te počela kupiti kokice s poda u čemu mi je pomogao.
-ideš večeras sa mnom.-
-mislim da neću.-
-ne budi tvrdoglava.-
-nisam tvrdoglava.-
-jesi.-
-nisam.-
-jesi.-
-nisam.-
-znaš da ću ja pobijediti. Besmisleno se prepireš.-
-ali nemam što obući.-
-sada ću ja provjeriti u tbom ormaru.-otrčao je gore, ali sam se ja sjetila da ima jedna haljina i lijepe štikle koje idu uz nju. Potrčala sam za njim te uletila u sobu gdje je sve bilo razbacano.
-našao sam!-viknuo je i okrenuo se prema meni.
-nije to haljina za ovakve prigode.-
-naravno da je. I obući ćeš je.-
-moram?-
-moraš.-
-ali ne želim. Tamo nikoga ne znaam.-
-ma sigurno znaš.-odmahnuo je rukom i izišao iz sobe.Navečer
-hajde, Bela. Zakasnit ćemo.-Mateo je kucao na vrata, a ja sam izišla.
-je li dobro?-zagrizla sam usnicom.
-odlično. A sada idemo.-ubrzo smo stigli u neki raskošni restoran.
-vidjet ćeš da će nam biti zanimljivo.-
-prekrasno.-sarkastično sam komentirala.
-nabaci osmijeh na lice i uđimo.-nasmijala sam se te smo ušli u restoran sa stvarno puno ljudi.
-previše je ljudi.-previše znatiželjnih lica.
-imamo rezervirano.-neka konobarica nas je bacila oko na Matea, a ja sam ga uhavtila za ruku i čvrsto držala uza se. On je to primjetio te se nasmijao.
-ne budi ljubomorna.-prošaptao mi je dok nas je konobar vodio do stola.
-nisam.-samo se slatko nasmijao te smo došli do Luke i njegove obitelji te je bilo još par ljudi.
-Sergio. Moja žena Pilar i ovo su moja djeca Marco i Sergio Jr.-
-Izabel. Mateova...-
-cura. Znamo.-rekao je Sergio.
-prijateljica, ne cura.-samo se neugodno nasmijao te sjeo. Njegova žena me zagrlila, a onda me Mateo upoznao sa Baleom, njegovom zaručnicom Emmom i curicama Valentinom i Albom. Preslatke su.
-jako su slatke.-
-ti si pjekjasna.-rekla mi je Alba te smo se svi za stolon nasmijali.
-hvala ti. I ti si također jako lijepa.-pružila je ruke da ju zagrlim, a ja sam ju sjela na svoja koljena. Malo smo se šalili, a onda je otišla sjesti na Garetha.
-jako je slatka.-rekla sam Mateu. Naslonila sam glavu na njegovo rame te sklopila oči.
-umorna?-naslonio je bradu na moje čelo.
-pomalo. Koliko još ima do ponoći?-
-ptičica!-viknula je Emma te nas uslikala.-lijepo smo ispali.-
-prekrasno.-vratili smo se u prošlu poziciju.-nisi mi odgovorio na pitanje.-
-ponoć ti je za 15-ak minuta. Želiš li da idemo kući?-
-ne još.-malo sam se udobnije namjestila te me zagrlio. Nakon 5 minuta sam otvorila oči te sam trebala do na wc. Previše šampanjca.
-jesi li dobro?-upitala me Pilar.
-da, hvala ti.-
-ne čini mi se tako. Daj sjedi ovdje.-posjela me te namočila ruke, a onda mi ih stavila na vrat.
-hladno!-viknula sam.
-Bela?-Mateo je provirio kroz vrata wc-a.-sve u redu?-
-sada je. Idemo.-okrenula sam se prema Pilar.-brzo će ponoć.-vratili smo se tamo te ipravo stigli na odbrojavanje. Uključili smo se te kada je došla ponoć Luka i Vanja, Pilar i Sergio, Gareth i Emma su se poljubili, a ja i Mateo smo se samo pogledali te zagrlili.
-sretna ti Nova godina.-
-također Mateo.-iščestitali smo si međusobno te se još malo veselili do 2 sata, a onda otišli.
-možeš voziti?-
-mogu.-mamignuo mi je te sam zaspala.***
-budi se, Bela.-
-ne že...-kihnula sam. I onda još jednom.
-kako se osjećaš?-
-ozbiljno me to pitaš?-pogledala sam ga.
-noćas si povraćala.-
-Sijećam se. Vjerojatno sam uhvatila neku virozu.-opet sam kihnula, a onda ugledala svoju haljinu na stolici.
-ti si me presvukao?-
-dap.-nasmijao se te izišao iz sobe, a ja sam otišla u kupatilo skinuti šminku. Izgledala sam kao strašilo. Kada sam skinula šminku sa jednog kapka, Mateo je uletio u sobu.
-što ti radiš na nogama? U krevet.-
-ali...-
-ništa ali.-uzeo me u naručje.-ja ću ti skinuti šminku.-spustio me u krevet i pokrio, a onda otišao po mlijeko za čišćenje lica te se vratio.-zatvori oči.-napravila sam kako mi je rekao te mi brzo skinuo šminku.
-hvala.-
-nema na čemu. Donio sam ti čaj i neke kekse.-pokazao mi je na stolić pokraj mene. Malo sam se uvukla pod pokrivač jer je bilo hladno.-ovdje je pokvareno grijanje i ja sam to tek jutros shvatio. Ako želiš odi u moju sobu. Tamo je toplije.-
-ali gdje ćeš ti spavati?-
-mogu ja dolje u dnevnom boravku.-
-nemoj. Dolje je hladno. Mogu ja i ovdje.-
-nećeš.-uzeo me u naručje te odnio u svoju sobu.-oprosti zbog neurednog kreveta.-
-nema veze. Jako je lijepo.-malo sam se osvrnula kada me stavio u krevet te otišao po čaj u moju sobu. Bio je tu njegov ogroman ormar i jedna vrata koja su vodila u kupaonicu. Imao je jedan stol na kojem je bio laptop i neke knjige. I naravno da je imao svoju sliku.
-opet si na nogama.-stao je ispred mene.
-krenula sam u wc.-pustio me. Ovo kupatilo je bilo prekrasno. Normalno, ima novac i troši ga.Prekrasno je. Obavila sam svoje i krenula u krevet.
-želiš gledati televiziju?-kimnula sam glavom i pogledali smo neki film akcijski.
-želiš li da ti napravim kupku ili nešto takvo?-
-nemoj.-prošaptala sam i naslonila mu se na prsa. Poljubio me u čelo, ali se onda malo pomakao te uzeo toplomjer.
-moraš izmjeriti temperaturu.-
-imaš 38.7. Idem po tabletu.-vratio se nakon 2 minute.
-nemam tableta i moraš se istuširati. Ja ću pozvati Vanju i napraviti ti kupku.-kimnula sam glavom te malo zaklopila oči.
-hajde Bela.-otvorila sam oči te ušla u kupaonicu.Mateo's P.O.V.
-hajde Bela.-otvorila je oči te otišla u kupaonicu. Nakon 15 minuta sam čuo zvono pa sam potrčao dolje i otvorio.
-gdje je ona?-upitala je Vanja pa sam ju odveo u svoju sobu.
-Bela! Stigla je Vanja.-nije odgovarala.-Bela!-još ništa. Otvorio sam vrata te ju vidio kako je zaspala. Voda se poprilično ohladila. Ne znam kako je zaspala. Pa tek je 13h.
-hej draga.-provukla joj je ruku kroz kosu pa se Bela trgnula.
-hej.-pokušala se ispraviti, ali je shvatila da je gola pa je odustala.
-Mateo, otiđi po donje rublje u njezinu sobu.-kimnuo sam glavom te ušao u njenu sobu, a onda otvorio ladicu sa donjim rubljem. Uzeo sam nešto na brzinu jer mi je bilo poprilično neugodno. Čuo sam jak zvuk udarca pa sam potrčao u svoju sobu u kupaonicu. Vidio sam Izabelu na podu te sam pojurio k njoj.
-jesi li dobro?-
-da. Sve je u redu. Možete li molim vas izići dok se presvučem?-kimnuo sam glavom te smo Vanja i ja izišli dok se ona obukla. Ubrzo je otvorila vrata te se bacila na krevet.
-moraš popiti tabletu.-uzela je tabletu i vodu pa nedugo nakon što ju je popila, zaspala.