Rozdział drugi

1.1K 76 6
                                    

*Justin*

     Jest Sylwester. Moi rodzice są na romantycznym rejsie, rodzeństwo u babci, a ja siedzę sam w domu... To trochę dziwne, że dziewiętnastolatek siedzi w Sylwestra w domu... Ale cóż, jestem świeżo po anginie i jeszcze przez kilka dni nie mogę wychodzić z domu. Muszę dbać o swoje gardło - w końcu to moje narzędzie pracy.

     W sumie... nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Z racji tego, że siedzę teraz w domu, mogę sobie w spokoju pomyśleć o tym minionym roku. Odniosłem w nim parę sukcesów... Napisałem kilka piosenek, nic nie zbroiłem, otrzymałem kilka nagród... Były też i porażki, a w zasadzie jedna porażka - nieudany związek z Arianą Grande. Ale cóż - było, minęło.

     Chociaż tak propos związków - może powinienem przestać szukać sobie dziewczyn wśród celebrytek... Tylko gdzie indziej mam ich szukać? Wśród Beliebers? Ostatnio odnoszę wrażenie, że te moje Beliebers są puste... Chcą słuchać moich piosenek, robić sobie ze mną zdjęcia, ale nie chcą nawiązać więzi... To bardzo mnie smuci. Ehh, bardzo chciałbym poznać jakąś prawdziwą Belieber. Taką, którą interesują moje poglądy, moje uczucia a nie tylko piosenki...

     Ehh, czuję teraz jakieś obrzydzenie do muzyki... Kiedyś sprawiała mi radość, a teraz kojarzy mi się z pracą, koncertami i pustymi fankami... Potrzebuję czegoś albo kogoś, kto pomoże mi pokochać muzykę na nowo. A więc moje noworoczne postanowienie to: pokochać muzykę na nowo.

     Hmm... Coś mi podpowiada, że powinienem sprawdzić pocztę. Nie wiem wprawdzie czemu, ale czuję, że muszę tam zajrzeć - tak też więc robię. O, tylko jedna, odebrana wiadomość. Ciekawe od kogo... Kto to Selly? Jedna z Belieber? Dobra, przestaję już to rozkminiać - czytam:

Do:xxxxxxxx

Od:selly.0204@gmail.com

Temat: marzenia

Witaj Justin,

Jestem Selena. Póki co mam siedemnaście lat. Od dziesięciu lat mieszkam w Polsce. Piszę tego e-maila, inspirowana sentencją, którą dzisiaj wstawiłeś na Instagrama: "Jeśli masz marzenia, musisz przynajmniej spróbować je spełnić".

Chcę, żebyś wiedział, że jesteś moim idolem, nie tylko ze względu na super piosenki. Podziwiam Cię za to, że mimo iż jesteś gwiazdą, pozostajesz zwykłym chłopakiem. Jestem pod wrażeniem tego, jak traktujesz fanów i innych ludzi, jak im pomagasz. Twoje złote myśli są moimi motywatorami. Podziwiam Cię jednak przede wszystkim dlatego, że spełniłeś swoje marzenia.

Wiesz, moim marzeniem jest poznanie Ciebie... Chciałabym wiedzieć, co u Ciebie słychać? Co lubisz robić w wolnym czasie? Czy masz jeszcze jakieś marzenia? O rajku, mam tyle pytań... Chciałabym się z Tobą zaprzyjaźnić, Justin...

To są moje marzenia. Marzenia zwykłej nastolatki. Ten e-mail jest próbą spełnienia ich :). Chciałabym, żebyś odpisał, ale wiem, że masz dużo pracy, koncertów itd. Jednak gdzieś w głębi duszy wierzę, że odpiszesz. Będę więc czekać na odpowiedź...

Na koniec tej wiadomości chcę Ci życzyć Szczęśliwego Nowego Roku :)

Selly

Chyba w końcu znalazłem prawdziwą Belieber! Taką, która mnie docenia. Taką, która chce nawiązać więź. Taką, która przede wszystkim mnie rozumie. Nie tracąc czasu, odpisuję jej:

Do:selly.0204@gmail.com

Od:xxxxxxxx

Temat: marzenia się spełniają

Witaj, Selly

Dziękuję bardzo za te wszystkie miłe słowa. Twój e-mail bardzo mnie wzruszył. Cieszę się, że skorzystałaś z mojej rady,  spróbowałaś spełnić marzenia, a do tego uwierzyłaś, że mogą się spełnić. Pamiętaj, wiara zawsze czyni cuda.

Wiesz, nie jesteś zwykłą nastolatką. Jesteś jedyną na świecie prawdziwą Belieber, naprawdę. Piszę to szczerze, z ręką na sercu. Ciebie interesuje to, jaki jestem, co lubię. Tobie zależy na czymś więcej niż innym "Beliebers". One, niestety, są puste, nie chcą stworzyć ze mną więzi. A Ty chcesz. Bardzo mnie to cieszy.

Co do Twoich pytań...Co u mnie słychać? Em... Aktualnie siedzę w domu. Jestem świeżo po anginie i póki co nie mogę nigdzie wychodzić. Poza tym smuci mnie to, że moje fanki są puste. Ale dzięki Twojej wiadomości się uśmiecham. Poprawiłaś mi humor, wiesz? :) Lubię biegać, pisać piosenki, które mają jakieś przesłanie. Lubię grać na gitarze, tańczyć, czasami eksperymentować w kuchni. Mam marzenia. Chciałbym, żeby moje fanki nie były puste. I wiesz, chciałbym na nowo pokochać muzykę... Kiedyś sprawiała mi przyjemność, radość, ale teraz kojarzy mi się z pracą, koncertami, pustymi fankami... Nie podoba mi się to... ba, męczy mnie to... Napisałaś, że masz wiele pytań. Pytaj śmiało :)

Chcesz się ze mną przyjaźnić? Bardzo się z tego cieszę. Selly, chcę zostać Twoim przyjacielem. Chcę Cię poznać. Napiszesz mi coś o sobie? Jak najwięcej. Będę czekał na odpowiedź, Przyjaciółko :)))

Jus

No to teraz wystarczy poczekać na odpowiedź...

-----------------

Marzenia się spełniają <3 !

I jak Wam się podoba?

Przyjaciółka Biebera || Jelena ❤ ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz