ישבתי על הספסל ליד תום ועוד כמה ילדים גם בנים וגם בנות , אכלתי את הארטיק שלין וליאב הביאו לי.
״עומר יש מצב שאת מצלמת אותי?״ רומי אחת מהבנות שאלה אותי ואני הנהנתי לה וקמתי מהספסל.היא הושיטה לי את הטלפון שלה והחלקתי את האצבע שלי משמאל לימין על המסך והמצלמה נגלתה אל מול עיניי. סימנתי לה עם עיניי שאני מתחילה לצלם והיא דפקה כמה פוזות.
אחרי כמה דקות היא סיימה ואמרה לי תודה , חזרתי לשבת בספסל ליד תום שהיה עסוק לדבר עם אחד הבנים שישב מצידו השני.״עומר״ שמעתי קול מאחורי , הסתובבתי וראיתי את גור בן דוד של אגם.
קמתי מהספסל והתקדמתי אליו.״היי״ אמרתי נעמדת מולו והוא החזיר לי חיוך
״אגם אמרה לי שאת לא עונה לה לטלפון והיא רצתה להגיד לך שהיא הלכה הבייתה נשפך עלייה קולה״ הוא אמר ואני בדקתי את הטלפון שלי ובאמת ראיתי שתי שיחות שלו נענו מאגם.״אופס הטלפון שלי היה על שקט״ אמרתי וחייכתי חיוך מתנצל על זה שהוא היה צריך לחפש אותי בכל הפארק.
״זה בסדר ... טוב אני אלך״ הוא אמר״אתה רוצה לשבת איתנו?״ שאלתי אותו בנימוס והוא סירב ואמר שחברים שלו מחכים לו , נפרדנו בחיבוק וחזרתי לשבת בספסל
״מה אחותי כבר את תוקפת?״ תום שאל אותי וחיוך תחמן עלה על פניו.״שום תוקפת ושום נעליים״ אמרתי מנסה להוריד את תום ממני , תום תמיד רצה שיהיה לי חבר.
"עלק לא תוקפת על מי את עובדת" תום מנסה להוציא ממני מידע שלא קיים אפילו."תום שחרר סתם בן דוד של חברה וזהו" אני אומרת ומתיישבת על הספסל מוציאה את הטלפון מהכיס האחורי של המכנס שלי.
״הוא אחלה נראה טוב , אני מקווה שהוא לא יפגע בך" הוא אומר מתעלם לגמרי מדבריי."שב בשקט שאני לא אחשוד שאתה בקטע שלו" אני אומרת ותום מיד צוחק.
"אני סטרייט לחלוטין אם את רומזת דברים" הוא מחזיר לי , רואים שהוא קצת מותפע מהתגובה שלי.
"טוב אח שלי היקר" אמרתי בדיבור שכבר מזמן הפך ליומיומי אצלי."אל תזלזלי ואם את לא מאמינה אני יכול להראות לך טוב מאוד איזה סטרייט אני" הוא אומר וחיוך דפוק נמרח על פניו.
"אתה לא מראה לה כלום" שמעתי את הקול של עדן מאוחריי והסתובבתי וראיתי את עדן ונתנאל עומדים ליד הספסל , על פניו של נתנאל היה מבט משועשע לעומת מבטו של עדן שהיה רציני וקשוח.״תרגע גבר״ נתנאל גיחך שראה שעדן באמת רציני.
״טוב אל תשגע אותי קום תעשה מקום״ עדן אמר לתום ובגלל שהספסל היה עמוס קמתי אני וסימנתי לעדן שישב.״שבי״ הוא אומר ואפילו לא מסתכל עליי. לך כוס עמק אני נותנת לך לשבת ואתה בכלל לא מסתכל עליי? דפוק!
אני קמה כדי ללכת למקום אחר ואני מרגישה יד מסובבת אותי , אני מסתובבת ולמרבה ההפתעה אני רואה מולי את נתנאל.
YOU ARE READING
ידעת שזה זמני
Romanceעומר, שכל חייה חלמה על הזוגיות המושלמת , תמיד רצתה שהגבר שלה יאהב אותה הכי בעולם מגיעה לסיטואציה מביכה יחד עם נתנאל , החבר הכי טוב של אחיה. עומר לא ידעה שזה ישנה את חייה ויהפוך את כל עולמה. אז מה יקרה עם עומר ונתנאל הקנאי והרכושני , זה שתמיד מוקף...