פרק 9

8.2K 338 18
                                    

אני עומדת עכשיו מול הבית הגדול והרועש.
אני שומעת מלא צעקות של ילדים ואני מרגישה את היד של תום מושכת אותי לכיוון הבית.

אנחנו נכנסים ורעש חזק מידי לטעמי נשמע בכל רחבי הבית , מהכניסה אפשר לראות את כמות הילדים הלא נורמאלית שנמצאת בבריכה אך היא גדולה מספיק כדי למלא את כולם.
אני פוגשת בכמה מבטים מוכרים של ידידים שלי ואני מחייכת אליהם חיוך קטן בעודם מניפים את ידם לשלום.

״מה יש לך את עייפה?״ תום שואל אותי ואני מסיטה את מבטי מרפאל אחד הילדים שחייל אליי.
״לא למה?״ אני שואלת ומסתכלת אליו.

״את שקטה אני יודע לא מתאים לך״ הוא אומר ומיד לאחר מכן גיחוך יוצא מפיו ואני צוחקת מיד אחריו.
״סתם לא יודעת לא מכירה פה אף אחד״ אני אומרת ומתחרטת שאמרתי את זה כי אני מכירה פה לפחות חצי מהילדים.
״עזבי אותי בחייאת עומר״ הוא אומר וצוחק.

אנחנו מתקרבים לחבורת בנים ובנות שיושבת ליד הבריכה עם הגב אלינו , את הקעקוע של יניב , אחד החברים של תום , אני מזהה ומבינה שזה בטח החבורה הקבועה.

כמו שחשבתי , אני ניצבת מול עדן נתנאל אופיר יניב רון ועוד כמה בנות שאת שמם אני לא יודעת אני רק מנחשת שהם כיתה י.

אני רואה את יניב מסתובב אליי ומחייך אליי חיוך גדול , יניב היה נראה הכי מפחיד מבין כולם יש לו יופי אגרסיבי והוא בעצמו גבר אגרסיבי ומגושם , הוא רחב ושרירים ענקיים עוטפים את כולו ובנוסף הוא מטר תשעים ושתיים ככה שהוא ממש ענק.

הוא קם כדי לחבק אותי ופתאום אני מרגישה ממש קטנה , אהבתי את ההרגשה הזאת.

מיד אחריו קם אופיר שהוא הכי שקט מבין כולם הוא ילד טוב כזה לא מהאלה שאוהבים לצאת למסיבות וכל השטויות האלה , בדרך כלל הוא לא מסתובב עם נתנאל עדן ותום כי חברה שלו טוענת שהם מדרדרים אותו אבל שאת זה הוא יפתור כבר איתה.

הוא אוהב את חברה שלו עד אינסוף וככה היא אותו. הם זוג די דביק וקנאי אחד לשני , אני חושבת שזה לא טוב אבל עובדה שהם ביחד כבר שנתיים.

״עומר כמה זמן לא ראיתי אותך״ הוא אומר ומתקרב לחבק אותי. לפני שהוא פגש את אבישג , חברה שלו , הוא היה אצלנו המון ועכשיו כבר כמעט חצי שנה שלא נפגשנו.
״חברה שלך מרשה או שאני צריכה לפחד לישון בלילה?״ זרקתי עקיצה שהתכוונתי לחיבוק.

״שתקי כבר חופרת״ הוא אומר ומחבק אותי חיבוק קצר. ההבל בין שתי החיבוק של יניב ואופיר מורגש , של אופיר עדין לעומת החיבוק של יניב שהיה מעט אגרסיבי ונעים.
שתיים מתוך הארבע בנות מסתכלות עליי , אחד במבט לא מוסבר והשנייה עם מבט מתנשא.

אני מתעלמת מהם והולכת לשבת ליד תום שראיתי שהוא התיישב כבר.

תום אוחז בכוס עם נוזל שקוף ואני מבינה שזה בטח וודקה , תום חולה על וודקה נקי אם כי אני לא מבינה איך הוא מצליח לשתות את זה בקלות כאילו זה היה רד בול.

ידעת שזה זמניWhere stories live. Discover now