קמתי מהמיטה בעייפות והתקדמתי לכיוון האמבטיה.
שטפתי פנים וצחצחתי שיניים. החלפתי את הפגימה לחולצת בית ספר לבנה וגינס שחור צמוד.
יצאתי מהאמבטיה שמתי בושם צמידים טבעות ועגילים.
סידרתי את השיער ונעלתי נעליי סטן סמית.
ירדתי למטה וראיתי את אמא שלי ואח שלי.אני ואח שלי אף פעם לא היינו בקשר טוב , אומנם הוא היה גדול ממני בשנה אבל אף פעם לא הסתדרנו. אולי לחלק זה ישמע מוזר אבל לי זה נראה רגיל מאוד. אח גדול לא חייב לשמור ולהגן על אחותו הקטנה.
״עומר את רוצה לאכול משהו?״ אמא שלי שאלה אותי בחיוך.
״לא תודה אני יוצאת״ אמרתי בחיוך ואח שלי גלגל את עיניו כששמע את קולי.
התקדמתי לבית ספר ושמתי אוזניות. איזה מזל שהבית ספר נגמר עוד חודש.״אני כל כך עייפה ואין לי כוח למשמרת הזאת!״ לין קיטרה לי בטלפון. לין היא החברה הכי טובה שלי , נפגשנו לראשונה בכיתה א ומאז אנחנו החברות הכי טובות.
״מה את רוצה ממני אל תלכי״ מילמלתי בעייפות. גם אני עייפה והשעה רק חמש.״עומר אמא קוראת לך״ שמעתי את הקול הקר של אח שלי מלמטה.
״טוב לילוש אני אדבר איתך אחר כך אמא שלי קוראת לי״
היא מילמלה ביי קטן וניתקה.ירדתי למטה וראיתי את אח שלי , טוב אי אפשר להגיד שהוא לא חתיך כי הוא הורס! אומנם הוא מעצבן בטירוף אבל אם לא הייתי אחותו הייתי עושה אותו מזמן ובזה אני בטוחה.
הוא בכיתה י׳ב ונחשב מקובל. הוא מעשן ויוצא הרבה למועדונים ככה שברוב סופי השבוע יש לי שקט ממנו. לעומת זאת בשאר ימי השבוע הוא וחברים שלו יושבים פה כמו פוצים.״איפה היא?״ שאלתי בקול ללא רגש , אני לא סובלת אותו.
אי אפשר להסביר את השנאה בנינו. כבר מגיל קטן הוא לא התחבר אליי ואף פעם לא שיתף אותי בדברים שלו בכל מיני תחומים ובאיזשהו גיל התייאשתי וכבר הפסקתי לנסות להתחבר אליו , אני חושבת שזה היה בגיל 10.תמיד רציתי שיהיה לי קשר טוב עם אחי אבל זה אף פעם לא קרה ואני לא יכולה להאשים אף אחד חוץ מאותו. הוא אף פעם לא הגן עליי וזה כן עצבן אותי.
״באוטו״ הוא אמר ועלה לחדרו.יצאתי לבחוץ וראיתי את אמא שלי במכונית לבנה.
״מה?״ שאלתי אותה והיא הורידה את החלון.
״אני הולכת לסבתא ועדן מביא היום חברים חשבתי אולי את רוצה לבוא איתי״ היא הציעה. הנסיעה לסבתא זה שעתיים וחצי אם אין פקקים ואין לי כוח כי תמיד איכשהו היא משכנעת אותנו לישון אצלה.״נראה לי שאני אשאר היום בבית אבל תמסרי לסבתא דש״ אמרתי בחיוך והיא הנהנה אליי וסגרה את החלון.
נכנסתי לחדר שלי בתקווה לצאת בנס מהערב הזה.
כל הזמן שעדן מביא חברים הם עושים רעש ומציקים לי.
שלחתי הודעה לליאב , החבר הכי טוב שלי.׳בא לך לבוא אליי היום עדן מזמין חברים ואין לי כוח אליהם?׳
׳מה רק שחברים של אח שלך באים את מזמינה אותי ? פגעת׳
׳סתם קבעתי עם אוריה לסרט סורי׳ הוא הוסיף.
סעמק אני חייבת חברים בדחוף!
YOU ARE READING
ידעת שזה זמני
Romantizmעומר, שכל חייה חלמה על הזוגיות המושלמת , תמיד רצתה שהגבר שלה יאהב אותה הכי בעולם מגיעה לסיטואציה מביכה יחד עם נתנאל , החבר הכי טוב של אחיה. עומר לא ידעה שזה ישנה את חייה ויהפוך את כל עולמה. אז מה יקרה עם עומר ונתנאל הקנאי והרכושני , זה שתמיד מוקף...