פרק 6

8.8K 354 37
                                    

״עומר קומי״ אני שומעת את הצעקה של אמא שלי מלמטה.
אני מתהפכת לצד השני של המיטה ובוחרת להמשיך לישון.
״עומר נו אנחנו רוצים לעשות קידוש קומי״ היא ממשיכה לצעוק והעייפות פשוט לא נותנת לי לקום מהמיטה.
אני שומעת אותה צועקת עוד כמה פעמים אבל אני כל כך עייפה.

״אני מבין שאני צריך לבוא להרים אותך״ אני שומעת קול מוכר ואז אני מרגישה שמישהו מרים אותי מהמיטה בקלות שדי הפתיעה אותי.

שהוא מוריד אותי הרגליים שלי פוגשות את הרצפה הקרה ואז אני פותחת את העיניים , אני באמבטיה.
״נו יאלה חיים שלי רעבים למטה״ הוא אומר בחיוך ואני מגלגלת עיניים ופותחת את הברז.

צחצחתי שיניים , שטפתי את הפנים ויצאתי מהאמבטיה תוך כדי שאני עושה קוקו.
״נו יאלה״ תום מזרז אותי שנכנסתי לחדר לשים כפכפים.
ירדנו למטה וראיתי את עדן אמא שלי ולין.

אני התיישבתי בשולחן ליד לין ותום נשאר לעמוד.
עדן התחיל לקדש וכולנו אמרנו אמן מתי שהיה צריך.

״מה את עושה פה?״ שאלתי את לין בזמן שאני והיא עוזרות לאמא שלי לשים את כל האוכל על השולחן.
״סתם רציתי לעשות קידוש היום״ היא אמרה , ההורים של לין לא עושים קידוש והמון פעמים היא באה אליי.

לא הייתה לי בעיה שהיא באה ממש לא להפך אהבתי את זה.
ישבתי ליד לין ותום ומולי אמא שלי ישבה.
״עוד פחות מחודש וזהו מתרגשים?״ אמא שלי שואלת בחיוך וראיתי את החיוך הגדול של תום.

״וואלה נודר גאה בעצמי לא האמנתי שאני יסיים תיכון״ הוא אמר בחיוך.
״אל תתלהב יש כאלה שיש להם עוד שנה״ לין אמרה בביאוס ותום ואמא שלי צחקו.

״עובר בצ׳יק את תראי״ תום מעודד אותה ואמא שלי מסכימה איתו.
״אתם נוסעים נכון?״ אמא שלי שאלה את כל היושבים בשולחן ובשנייה אחת כולם הרימו את ראשם מהצלחת.

״יהיה פצצה ברור שאנחנו נוסעים״ אני מיד אומרת. קבענו עוד חודש לנסוע לאילת , כמה חברים מהשכבה שלי וכמה מהשכבה של תום ועדן.

״מבטיח״ תום אומר בפה מלא באורז.
כל השיחה עדן שתק ולא אמר מילה. לא יודעת מה עובר עליו.
כולם צחקו והכל אבל הוא רק אכל ושתק תום שניסה כמה פעמים לפתח איתו שיחה זכה לקבל ממנו מבט אדיש ואטום.
״תודה רבה לימור היה טעים מאוד״ תום אמר ונישק לאמא שלי בראש.

״בכיף חמוד אתה תמיד מוזמן״ אמא שלי אמרה בחיוך ותום פינה את הצלחת שלו לכיור ועלה לחדר של עדן שעלה לפני כמה דקות.
״איזה ילד מקסים״ אמא שלי אמרה.

״כן , ילד טוב״ הסכמתי איתה. תום היה מנומס אבל ידע גם לענות שצריך.
״אתן יוצאות היום?״ אמא שלי שאלה אותי ואת לין.
״כן סוף סוף הצלחנו לשכנע את הילדה הקשה שלך״ לין ענתה במקומי.

ידעת שזה זמניWhere stories live. Discover now