מיד אחרי הנשיקה ברחתי ועליתי חזרה ללין וסיפרתי לה הכל! היא הייתה בהלם אבל התלהבה על זה שהתנשקנו.
״תכבי את זה כוסעמק״ אני ממלמלת בישנוניות כשהשעון מעורר של לין לא מפסיק לצלצל. אני רואה שהשעה רק שבע וחצי בבוקר ולכן אני חופרת את ראשי עמוק בתוך הכרית.
״יו שכחתי שיש לי עבודה״ היא פולטת במהירות וקמה מהמיטה מכבה את השעון.
״אני משאירה לך מפתח על השולחן בי מאמי״ היא אומרת לאחר מספר דקות שבהן היא כנראה התארגנה, היא נושקת על ראשי ויוצאת מהחדר בסערה."נו עוד לא קמת" אני שומעת מעליי קול ואני מתמתחת.
"השעה כבר שתיים וחצי קומי כבר יא דובה"לין צועקת עליי ואני נאנחת וקמה מהמיטה בחוסר כוחות. אני מתקדמת לאמבטיה שבחדרה ומוציאה מהארון מברשת שיניים."אמא שלך התקשרה אלי אמרתי לה שאת בטח ישנה"לין אומרת כשאני מכיסה לעצמי קפה אחרי שבאתי לסלון.
"אני תכף אחזור אליה" אני אומרת ומוציאה מהמקרר חלב.
אני שותה את הנס שלי ואז שולחת לאמא שלי הודעה.
״את באה אליי קצת?״ אני שואלת את לין כשאני מניחה את הכוס נס שלי בכיור.
״כן אני אבוא״ היא אומרת.״הוא פה״ לין לוחשת לי כשהיא נכנסת לפניי בדלת.
״שיט״ היא אני אומרת ומבינה שהיא מדברת על נתנאל.
״היי״ אני שומעת את לין נכנסת ומסמנת לי לחכות.
״לין״ הקול המופתע של עדן נשמע.״נתנאל? אתה יכול לעזור לי רגע במטבח?״ היא אומרת בחיוך ואז אני שומעת צעדים ורואה את שניהם מתקדמים למבטח ואני ממהרת להיכנס הבייתה.
עדן מסתכל עליי במבט לא מבין וצוחק.
״אחי אני עולה רגע לחדר״ אני שומעת את עדן צועק לנתנאל ואז מרגישה יד מושכת אותי.
״מה יש לך?״ עדן שואל אותי.״כלום״ אני אומרת וממשיכה לעלות והוא אחריי.
״אז עכשיו את מנשקת והולכת?״ הוא שואל אותי ואני מבינה שנתנאל סיפר לו.״מה זה קשור״ אני מתחמקת.
״מה זה קשור״ הוא מחקה אותי ואני מגלגלת עיניים.
״אז עכשיו לא תדברי איתו בכלל?״ הוא שואל ואני מתיישבת על המיטה שלי.״אני כן אדבר איתו״ אני עונה.
״אז למה את מתחמקת ממנו״ הוא שואל בחוסר סבלנות
״טוב מה אתה הסנגור שלו יאלה אני אדבר איתו כשאני ארצה״ אני עונה לו במעט עצבים ואז שומעת צליל של הודעה.בןבן:׳אני מקווה שרואים אותך היום׳
׳כן׳
בןבן:׳יופי אני מחכה׳ הוא שולח לי עם סמיילי לב ואני מחייכת.
״מי זה?״ עדן שואל ואני מוציאה אותו מהחדר.אני שוכבת על המיטה ועוצמת את עיניי, מה אני בכלל מתלהבת מההודעות שבן שולח לי. ולמה לעזאזל אין לי אומץ לעמוד מול נתנאל.
הדלת נפתחת ונתנאל עומד מולי במבט קשוח.
אני מתיישבת ומבינה שאכלתי אותה.
״תקשיבי אני רוצה לדבר על אתמול״ הוא אומר ואני מיד קוטעת אותו מלהמשיך.
YOU ARE READING
ידעת שזה זמני
Romanceעומר, שכל חייה חלמה על הזוגיות המושלמת , תמיד רצתה שהגבר שלה יאהב אותה הכי בעולם מגיעה לסיטואציה מביכה יחד עם נתנאל , החבר הכי טוב של אחיה. עומר לא ידעה שזה ישנה את חייה ויהפוך את כל עולמה. אז מה יקרה עם עומר ונתנאל הקנאי והרכושני , זה שתמיד מוקף...