פרק 23

6.7K 351 32
                                    

אני רואה מרחוק את נתנאל מתקדם עם שקית ירוקה וכשהוא מספיק קרוב אני מבינה שבשקית יש ארטיקים.
הוא מביא במהירות לכולם ואז הוא מסתכל עליי ומושיט לי ארטיק דובדבן.

אגם מתיישבת לידי ומניחה את היד שלה על הרגל שלי מושכת את תשומת הלב שלי.
אני מבינה בה בשאלה והיא מהססת לפני שהיא אומרת את מה שהיא רצתה להגיד.

״תספרי לי יפה שלי״
״אמרתי לליאב שיש לי רגשות אליו״ היא אומרת ואני מביטה בה בהלם. תמיד ידעתי שמה שיש בין ליאב ואגם הוא מוזר אך בחיים לא חשבתי שהיא אוהבת אותו.

״מה? אני בשוק למה לא סיפרת לנו?״ אני שואלת בתדהמה וכשאני אומרת לנו אני מתכוונת אלי ואל לין.
״הייתי בטוחה שאתן יודעות, לין כל הזמן הייתה עוקצת אותי על זה אז לא סיפרתי לה. חוץ מזה רק אתמול הבנתי שאני אוהבת אותו, במועדון הוא פגש את החברה הזאת שלו שמסתבר שהיא בכלל לא מתה עליי כמו שחשבנו. קיצר היא התחילה לפתוח עליי שאני אתרחק מחבר שלה וכל השטויות האלה ואז כשהוא הלך איתה הרגשתי איך הלב שלי נשרף. הוא אפילו לא אמר לה כלום פשוט נתן לה לפתוח עליי כאילו אין מחר״ היא משתפת אותי ואני מבינה שלא רק לי היה לילה קשוח אתמול.
״אהבה שלי אני בטוחה שהוא יצטער על זה ויבוא לבקש סליחה״

״אין לך מושג היא איך השפילה אותי והוא לא עשה כלום, שילך להזדיין אני מדברת איתו עכשיו״ היא אמרה וראיתי כמה שהיא נפגעה.
״היום אנחנו נמצא לך מישהו״ אני צוחקת איתה יודעת כמה שזה לא מתאים לה.
״גומי את תראי שהכל יהיה בסדר, אני מבטיחה״ אני מחבקת אותה והיא מחזירה לי חיבוק.

״תודה״ היא אומרת לי ואני נותנת לה נשיקה בלחי.
״עכשיו אנחנו באילת ולא בא לנו שבנים יהרסו לנו את המצב רוח אז בואי נהנה״ אני אומרת לה והיא מחייכת אלי.

״איפה אגם?״ אני שואלת את לין בזמן שאני מורחת קרם גוף.
״בטח אצל ליאב״ היא אומרת תוך כדי שהיא מתעסקת בטלפון שלה.

״מה פתאום הם לא מדברים״ אני אומרת אך שוכחת שאגם בכלל לא סיפרה ללין.
״הוא ממש מצטער על מה שקרה הוא שלח לה הודעה שהם צריכים לדבר״ היא אומרת ואני בשוק מהכמות מידע שיש לה יחסים לאחת שלא סיפרו לה.

״מאיפה את יודעת?״ אני שואלת אותה ומכניסה את הקרם בחזרה למזוודה.
״הוא אמר לי דיברו בדרך לים״ היא אומרת ואני מבינה.
״אז איך היה הלילה שלך?״ אני שואלת מנסה לסחוט מידע על אתמול.

״היה קטלני עד שאת החלטת להיעלם״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה במבט עצבני. חזרנו לזה שוב?
״הייתי שיכורה מתה את חושבת שבאמת היה אכפת לי איפה את?״ היא אומרת לנוכח המבט שלי.

״פשוט בבוקר כששמעתי על זה לא רציתי להיות בחדר שתקומי כי ידעתי שאני אצעק עלייך כל כך חזק שהיית מתחרטת שלא חטפו אותך אתמול״ היא אומרת ואני צוחקת.

ידעת שזה זמניWhere stories live. Discover now