פרק 34

5.4K 307 37
                                    

אנחנו חוזרים מהים והשעה כבר שבע אני די בטוחה שנשרפתי, הגוף שלי רותח מחום והדבר היחידי שבא לי זה מקלחת. 


אני נכנסת לבית זורקת את התיק בכניסה והולכת ישירות לחדר שלי לקחת בגדים. אני שומעת רעשים מהחצר אז אני מאמינה שעדן וחברים שלו פה לכן כשאני נכנסת למקלחת אני נועלת אותה.
אני נעמדת מול המראה כשכל גופי השרוף נחשף לנגד עיניי. אני קצת בשוק כי לא הרגשתי שככה נשרפתי אבל כנראה שהגזמתי. 


אני שמה בעדינות את הפיגמה הקצרה שלי ונכנסת לחדר.
אני נשכבת על המיטה בעייפות ומקללת שעורי החשוף פוגע במיטה.
מתחיל להיות לי כאב ראש אז אני יורדת למטה לקחת כדור, אני מתקדמת לכיוון הכיור נשענת עליו ואוזת בראשי בכאב, אני הולכת לישון עכשיו כל החיים.


אני מרגישה ידיים עוטפות אותי ומחבקות את הבטן שלי, אני לא יכולה שלא לזהות את הבושם של נתנאל ואני מחייכת שמה את ידי על ידיו.
הוא מניח את ראשו בין הכתף שלי לצוואר ומניח לי שם נשיקה. הוא מתנתק ממני ואני מסתובבת אליו.
הוא מביט בי במבט לא מובן.


"מה זה למה ככה נשרפת?" הוא שואל ומלטף את הלחי שלי עם האגודל שלו.
"לא שמתי לב כל הגוף שלי שורף" אני מספרת לו.
"עם מי היית?"
"לין וליאב?"
"וליאב לא אמר לך משהו? אני יודע שלין סתומה אבל ליאב?" הוא קצת מתעצבן ולי ממש אין כוח לריבים שלו.


"לא יודעת נו?"
"אז למה לא שמת קרם הגנה? את בכוונה רוצה לסבול?" הוא ממשיך ואני מאבדת את זה
"מתפוצץ לי הראש אז אם לא אכפת לך אני עולה לישון" אני עוקפת אותו ועולה לחדר. הוא לא יעלה אחריי בחיים, והוא אפילו לא יקרא לי למה? כי האגו שלו לא ירדוף אחרי.

-נקודת מבט נתנאל-
אני חוזר לחצר עצבני על עומר, היא לא שומרת על עצמה והיא בסוף תעשה לעצמה נזק. הכי קטע זה שאני דואג לה והיא מתהפכת עליי אין לי כוחות כבר לריבים איתה.


"מה יש?" אביעד שואל אותי כשאני מתיישב בעצבים על הספה שבחצר.
"סתם" אני לא רוצה להתחיל לדבר על עומר, האמת שאף פעם לא כל כך דיברתי עם הבנים עליה חוץ מעם תום כי הוא מאוד דואג לה, עדן נמנע מלדבר איתי עליה כי בכל זאת היא אחותו הקטנה ואני מבין אותו, אני לא הייתי רוצה שהוא היה מדבר איתי על נועה למרות שהיא קטנה בשבילו יותר מידי.


"נו?" הוא שואל ואני מסתכל על החבורה ורואה שכולם עסוקים בדברים אחרים אז אני בסופו של דבר כן מספר לו.
"עומר, כולה שרופה היא הייתה בים ואני דואג לה והיא עושה לי סרטים" ברגע שאני מתחיל לדבר כולם השתתקו, יופי נו.
"מה קרה לעומר?" עדן ישר שואל.
"סתם היא נשרפה בים ושורף לה כל הגוף" אני לא מרבה במילים.


תום קם ויוצא מהחצר נכנס לבית כנראה לחדר של עומר. הקשר בניהם ממש לא מפריע לי אחרי שדיברתי איתו והוא הסביר לי שהיא לא יותר מאחות קטנה בשבילו, בהתחלה לא האמנתי אבל אחר כך שמתי לב שהוא מסתכל עליה בדרך אחרת, בדאגה והערכה ואני לא ארחיק אותו ממנה רק בגלל קנאה מטומטמת שלא קשורה למצב בכלל.

ידעת שזה זמניWhere stories live. Discover now