פרק 26

6.5K 416 56
                                    

המוזיקה הרועשת שבוקעת מהבוקסה הקטנה מעבריה לי את הזמן בזמן שאני משתזפת, אני לין ואגם הלכנו לים ולין הביאה את הרמקול שלה, את תום ראינו לפני חצי שעה אז הוא הצטרף אלינו ביחד עם עוד שלושה בנים שתום הכיר לנו לפני כמה ימים שגרים במושב ליד.

אני מרגישה צל מעליי ואני פותחת את בעיני ומולי ניצב גבר שרירי וגבוה.
אני מורידה את המשקפיים ומביטה בו בשאלה.
״בואי לים כולם נכנסים״ הוא מושיט לי את ידו ואני נעזרת בו רואה את הבנים והבנות נכנסים למים.

הוא מרים אותי בקלילות ורץ איתי למים. למרות העובדה שאני מכירה אותו מספר ימים ספורים אני מרגישה די בנוח איתו ולכן אני מאפשרת לו את זה.

״די בן תוריד אותי״ אני צועקת בצחקוק כשהוא נכנס למים, הוא מוריד אותי ומקרב אותי אליו. הוא מתקרב לנשק אותי ואני מעיפה את ראשו לצד והוא מחייך.

״בשביל נשיקה אתה תצטרך להתאמץ קצת יותר״ אני לוחשת לו באוזן ואז מטביעה אותו במים אך כשהוא קם הוא כמובן מחזיר לי בקלות.

את השעה שחלפה העברנו במים ואת השעה שלאחר מכן בחוף שכולם ישבו וצחקו ביחד.

אני יוצאת מהמקלחת שעל גופי מגבת בלבד ושיערי מטפטף מים. אני נכנסת לחדר ונועלת את הדלת מוודאת שהחלון סגור ורק אז מתלבשת.

״רגע״ אני עונה למשמע הדפיקה שעל חדרי.
אני פותחת את הדלת ומולי עומד נתנאל לבוש בחולצה לבנה שהדגישה את שיזופו ושריריו ומכנס קצר בצבע אפור בהיר של נייק.

אני פותחת את הדלת ומתיישבת על המיטה מוציאה מסרק מאחת המגירות ומסרקת את שיערי.
״שמעתי שראית את תום,בן,ליעד וליאם״ הוא ישר פולט את מה שכנראה הייתה השאלה שאליה הוא נכנס מלכתחילה.
״כן״ אני לא מרחיבה ומחזירה את המסרק למגירה.

״איך היה?״ הוא שואל מעט בחשדנות ואני נכנסת מתחת לשמיכה ליד נתנאל.
״היה כיף״

אני רואה שהוא מתעצבן ולכן אני מניחה את ראשי על חזהו ומלטפת בעדינות את הבטן שלו מבעד לחולצה, אני שומעת אותו נאנח ומיד לאחר מכן הוא מעביר את ידו על שיערי.
״תום אמר לי שבן נדלק עלייך״ הוא אומר ואני מרגישה בקול שלו שזה מפריע לו.

״אז יופי לו״ אני אומרת והאמת? אני לא מבינה את הסיטואציה. אני לא במקום שאני צריכה לבוא להסביר לנתנאל והוא לא במקום שהוא צריך לעשות לי סצנות קנאה על זה שביליתי את היום עם בן בים.

״את בקטע שלו?״ הוא פתאום שואל והשקט שהיה בחדר צרם לי באוזן. לא רציתי לשקר לו ולהגיד לו שלא, אבל גם לא רציתי להגיד לו שכן כי אני מכירה את בן רק שבוע.

״הבנתי״ נתנאל אומר ומזיז את הראש שלי ממנו וקם מהמיטה.
״חכה רגע נו״ אני קוראת לו אבל הוא יוצא מהחדר שלי וטורק את הדלת.

ידעת שזה זמניWhere stories live. Discover now