🚬15.Bölüm🚬

554 18 14
                                    

🚬 Toprak, sevdiklerimizi aldığı için mi böyle güzel kokar?

🚬 Uğrunda ölmedim! Uğrunda ölünecek sandığım biri için yaşadım hep.

🚬 Bazı insanlar yağmuru hisseder. Diğerleri ise sadece ıslanır.

🚬 Sanki tüm hayatım boyunca yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim.

🚬 Ona sarılıp, kulağına dakikalarca ‘beni hiç bırakma’ diye fısıldamak istiyorum.

🚬 Mendil satan çocuğun burnunu koluyla silmesi kadar acımasız bu hayat.

🚬 Sakın yanlış anlama kendimi yitirmiş değilim. Sadece sende kayboldum o kadar.

🚬 Ve sen yıllardır içinde yaşadığın yürekten, valizler dolusu anılarla kendi yalnızlığına taşınırsın.

🚬 O nasıl? diye soruyorlar. Öldü galiba diyorum, çünkü ömrü yettiği kadar yanımda olacaktı.

🚬 Bir süre sonra anladım ki; vazgeçilmez olan sen değilsin. Vazgeçmeyi bilmeyen benim.

🚬 Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair ya da bir fazlalık geçmişten gelen.

🚬 Hep şerefe deyip kaldırırdın kadehi, ben ise hep mutluluğa kaldırırdım. Senin şerefe ihtiyacın vardı, benim ise mutluluğa.

🚬 Seni kimsenin üzmesine izin vermeyeceğim dediğinde, “Bunu kendim yapacağım” demek istediğini anlamamışım.

🚬 Duyduğuma göre benden nefret ediyormuşsun? Seni düşünecek vaktim olsaydı inan bende senden nefret ederdim.

🚬 Sevmek mi? Hiç duymadım ki. Gülmek mi? Çoktan unuttum. Yaşamak mı? Oda ne. Aşk mı? Büyük bir yalan. Yalnızlık mı? İşte o benim dünyam!

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Günün sorusu; Sevdiğiniz ve ya sevgiliniz varmı?

🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠vote🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠vermeyi 🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠unutmayın🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin