🎀35.Bölüm🎀

253 11 0
                                    

Keyifli okumalar 🎀🎀🎀

🎀 Ağzınızdan çıkanlara daima dikkat edin. Çünkü bir sözü unutmak bir yüzü unutmaktan çok daha uzun zaman alır !

🎀 Gülmek her zaman mutlu olmak için değildir. Bazen öyle gülmeler vardır ki; en büyük acıları gizlemek içindir....

🎀 O benim delice tutkum, hiçbir zaman iyileşmeyecek yaramdı.

🎀 Olmadı bir sigara yakar, fazladan bir şişe açar mutluluklar dileriz. Severken izin almadık, canımız istediği vakit sileriz.

🎀 Sakın kaybettiğin yerde bekleme, çünkü güçsüzler öyle yaparlar. Ve kapanan bir kapıyı bir daha asla çalma, kapanan kapıyı acizler çalar.

🎀 Düşündürdü beni yine gözlerin. Her bakışın içimde ateş olur, beni benden alır senin sözlerin. Biri biter ötekisi dert olur.

🎀 Bir adam, aylarca çıktığı kızın arkasından 'zaten hiç sevmedim' diyorsa cümle başında kullandığım adam kelimesi için özür dilerim.

🎀 Bin hayal kurarım biri bile gerçekleşmez. Bir gerçek yaşarım, sen degil kralın bile hayal edemez.

🎀 Doğacak güneş ışığınsa, batacak güneş karanlığım olsun.

🎀 Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçecekmiş gibi gelecek. Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçmeyecek!

🎀 Biz aklımızı alanları değil, aklımızda kalanları sevdik!

🎀 Acı çekiyordum senden sonra, fakat unuttuğun bir şey vardı. Çektiğim her acı beni değil, içimdeki seni öldürüyordu.

🎀 Arayıp sesini duymak istiyorum ama bir yandan da korkuyorum. Ya 'Nasılsın?' dediğimde 'Mutluyum?' dersen...

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin