🔮29.Bölüm🔮

279 13 0
                                    

Ben geldim galiba kısmen gelmiş bulunmaktayım evet başlıyorum

Keyifli okumalar:) :) :)

🔮 İnatçı kadın yoktur,ağzı laf yapamayan erkek vardır.

🔮 Saatleri geri almanın en güzel yanı, pazartesinden 1 saat daha uzaklaşmaktır.

🔮 Kız arkadaşım senden 'tek bir' isteğim var dedi..O daha susmadan deli gibi 'Allahu Ekber' diye bağırmaya başladım. Aşkta sınır tanımam.

🔮 Kaçan tabii ki kovalanır. Var bir şey ki kaçıyor. Ben olsam ben de kovalar, yakalayınca emniyet güçlerine teslim ederdim. İnsanlık ölmedi.

🔮 Küçükken babama ''bana masal anlatsana baba'' dediğimde enseme vurmuştu siktir git uyu pezevenk demişti o yüzden masal sevmem ben.

🔮 Abi millet sevdiği insanla aynı sınıfta biz aynı şehirde bile değiliz. Hatta benim sevgilim bile yok lan.

🔮 Bu sene bi değişiklik olup yarın yaz gelse ya mesela. bana uyar. illa takvime göre hareket edilmesi gerekmiyor, aşın bunları artık.

🔮 Aşkın insanın karşısına ne zaman ne şekilde çıkacağı hiç belli olmuyor. İnşanllah insan şeklinde çıkar.

🔮 Bir kuaför atasözü derki; 'Bu saçı daha önce kim kesti ?'

🔮 10 milyon dolar benim de umrumda değil. çünkü yok.

🔮 'Cumaya gitmeyen erkeklere sıcak bakıyorum.' Cehennem.

🔮 Elektiriğin gittiğini unutup düğmeye basıp, sonra tekrar basıp “ulan şimdi bu açık mı kapalı mı” hissi diye de birşey var. Bence açık.

🔮 'Mahmut'un Arkadaşlarını Bulmasına Yardımcı Ol' yazıyor facebookta.. banane olum, eşşek kadar adam kendi bulsun.

🔮 Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama ‘yürümek isteseydik otobüse binmezdik’ diyen genci tebrik ediyorum. 

🔮 Ne zaman amerikan tarzı film izlesem hep böyle gençler parti, eğlence, gezme içerisindeler. Oturup bir test çözen daha hiç görmedim...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Bu günlük bu kadar iyi akşamlar dilerim

Demet akalın: Hayalet 🎶🎶
Bölüm şarkısı

İyi DİLEKLERİMLE💋💋❤❤❤:) :)

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin