🌍52.Bölüm🌍

268 6 5
                                    

Keyifli okumalar...

*****
🌍 çok sevdiğin biri artık hayatında yoktur ama beraber gittiğiniz yerlerden her geçtiğinde o karşına çıkacakmış hissi hep vardır.

🌍 Dağ olsa yıkılırdı biz sadece eyvallah çektik.

🌍 Gökyüzünü kaybetmiş bir kuş gibi üzgün, yorgun ve de kırgınım hayata.

🌍 Asla ikinci.şans diye birşey yoktur birincisinde öldüren ikincisinde yaralar.

🌍 Ulaşılmaz değilim, yaklaşmasını bil.

🌍 Kalbimde herkes engelli bir tek sen online.

🌍 Yanaklarım duruyorken canımı sıkman çok saçma.

🌍 Şu hayatta istikrarlı olduğum tek konu 2 şık arasında kalıp yanlış olanı seçmek sanırım.

🌍 Herkesin vardır bir kıymetlisi.

🌍 Eskiden haklı olduğumu karşımdaki anlayana kadar anlatırdım, şimdi kendim anladığım an susuyorum .

🌍 yeri geliyor düşmanının bile derdine koşuyorsun çünkü vicdan bu hangi nefret bir insanın acısından keyif alacak kadar aşağılık olabilir.

🌍 Söz vermeyin, güven verin ki söz vermenize gerek kalmasın.

🌍 Hayata pozitif bakayım derken tüm negatiflikleri etrafımda topladım.

🌍 ediyor bazen bi durup "ben bu mala nasıl dayanabildim" diye kendine hayret ediyor.

🌍 ben sevdiğim birinden kötü bi söz duyunca o söze değil de o sözü hiç unutamayacağımı farkettiğimde çok üzülüyorum ya.

🌍 Emre Aydın "sen beni ölsen unutamazsın" diyerek konuyu kapatmış.

*****
İyi Günler💕💕

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin