🍁46.Bölüm🍁

212 11 0
                                    

İyi akşamlar

Keyifli okumalar

🍁 10 gram beyni var, benle dalga geçmeye çalışıyor.. İnanılmaz gerçekten!

🍁 Şarap gibi kadın olsan kaç yazar, yanındaki adam turşu olduktan sonra.

🍁 Ne oldu o kadar trip atıp tuttun, bak yine son noktayı ben koydum.

🍁 Arıza lamban yanıyor tatlım, haydi bir sanayiye uğra da gel!

🍁 Bir zamanlar toz konduramadıklarım şimdi kirden görünmez olmuş.

🍁 İsteyen istediği yere gitsin, zincirini kırıp giden iti ben bir daha kapıma bağlamam.

🍁 Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al. İsrafın lüzumu yok.

🍁 50 kuruşluk çikolatanın verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var.

🍁 Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor.

🍁 Bir zam” da şu insanlara gelse kendilerini bu kadar ucuza” satmasalar.

🍁 Seni gözümde bu kadar büyütmeme aptallık diyorsan, bu senin karakterinin küçüklüğü, benim hayal dünyamın büyüklüğüdür.

🍁 Einstein amca bak öyle atomu parçalamakla filan olmaz bu işler, sen gel de o’nun gidişinden sonra beni topla, toplayabilirsen.

🍁 Şimdi söyle; hayatını düzene mi sokayım, seni üzene mi?

🍁 Kara kalem resim yapmayı seviyorum. Çünkü kimin ne renk olduğunu hala çözemedim.

🍁 Bazı insanlar söze gelince edebiyatın turşusunu bile kuruyorlar da icraata gelince turşunun içindeki hıyar kadar olamıyorlar.

🍁 Her haltı yiyip, evleneceği kızın el değmemiş gonca gül olmasını isteyen erkekler, siz hiç boka kelebek, çiçeğe sinek konduğunu gördünüz mü?

🍁 Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.

🍁 Ben güçsüzüm düşerim ağlarım canım acır yaralarım ve kusurlarım var, sırf bu yüzden insanım. Sıradanım.

🍁 Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin