👯28.Bölüm👯

303 15 0
                                    

Gece yazarın yazdığına vote ver
Bide yazarın mutluluğuna bak
Dön aşağıda yazılanlara bak 🎶🎶❤❤

Yine ben ve saçmalıklarım hoşgeldim ve sizlerde hoşgeldiniz iyisinizdir umarım beni sorarsanız ben iyiyim hadi başlayalım

İyi okumalar :) :) :)

👯 İkimizde maviydik aslında,Fakat ben gökyüzü,Sen deniz.

👯 Döner gelirse senindir, biz pide söyledik.

👯 Sonra belki düşüncelerin asılmadığı yerlere gideriz.

👯 Ben yalan dünyayı kaldıramıyorken birde sanal dünyayı çıkardılar.

👯 O senden binlerce kez gitmişken, sen ona bir kez daha kalmak için çabalıyorsun ya, kaybediyorsun işte.

👯 İnsanın en rahat göründüğü zaman, belkide rol yaptığı andır.

👯Yüz kişiye ‘Ne yapıyosun?’ diye sorduk ve hepsi de ‘İyidir, sen?’ cevabını verdi. Hiç kimse ne yaptığını söylemedi.

👯 Alarmı bulan kimse helal olsun, tebrik ediyorum. Yüzyılın en iyi icadı bence ama, kimse inkar etmesin o alarma da ertelemeyi bulan kesin Türk.

👯 Bir insanın yakasına yapışmadan evvel, elleriniz temiz mi, lütfen kontrol ediniz.

👯 Sessizliğim, suskunluğum, sözlerim, şiirlerim, hepsi de işgal altında.

👯 Odamın kapısını her seferinde sanki narkotik ihbarı alıp baskına gelmiş gibi açan anneme yıllardır anlam veremiyorum.

👯 Salgın bir hastalık gibi taşıyorum seni sol göğsümde, şimdi sevmeye çalıştığım herkese sen bulaştırıyorum.

👯 Hani bazı anlar vardır; insanın nefesi kesilir soluksuz kalır, kalbi hızlı hızlı atar… İşte biz buna aşk dedik yardım etmedik. Adam öldü bee!

👯 Annesinin altın gününü basan genç, 12 adet çeyrek altın, 1 adet mezdeke kasedi ve 2 tabak kısırla kayıplara karıştı.

Görüşmek üzere

iyi geceler tatlı rüyalar

Sevgiler

İyi DİLEKLERİMLE💋❤❤❤:) :) :)

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin