♣21.Bölüm♣

437 16 5
                                    

            👓iyi okumalar👓

Simge : prens ve prenses

♣ Sevmek yaralar; ama insan ruhunu büyütür ve güzelleştirir aynı zamanda.

♣ Bir insan isterse, size sesiyle sarılabilir.

♣ Mutlu insanlar; her şeyin en iyisine sahip olanlar değil, sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir.

♣ Birini ne kadar çok seversen, hayat onu senden o kadar uzaklaştırıyor.

♣ Sana ihtiyacım var ve ne yazık ki sen bunun farkında değilsin…

♣ Özür dilemen senin haksız olduğun anlamına gelmez; Karşındaki insana verdiğin değerin, egondan yüksek olduğunu ifade eder.

♣ Beni bir yalanla rahat ettirme, bir gerçekle acıt

♣ Kim bilir. Masalınızın kahramanı, başka bir hikayede figüran olmaya gitmiştir belki de.

♣ Neden durgunsun sorusuna cevap aramaktan; Ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten yoruldum.

♣ Kadınlar ve kediler canı nasıl isterse öyle davranirlar. Erkekler ve Köpekler kendini buna alıştırsa iyi olur.

♣ Gülmek bir güneştir. İnsanın yüzünden hüzün ve keder kışını defeder.

♣ Küçük sürprizlere bayılırım. Hiç yapan olmadı ama ne bileyim severim diye düşünüyorum.

♣ Salak salak sahipleniyoruz insanları sonra onların hiçbir şeyi olmadığımızı anladığımız anda üzülüyoruz.

♣ denizlerim senin kıyılarında sakin. bırak ellerini avuçlarımda kalsın...

♣ Kız önce kirpiklerini kıvırıcı yardımıyla kıvırdıktan sonra 250 liralık rimeli bir kat sürüp bekleyip bi daha sürüyo senin için mi ağlıcak ?

♣ Ellerim avuçlarına,kirpiklerim yüzüne, sakalların saçlarıma.

♣ Neden hep pencerede bekleyince daha çabuk gelir sanır o bekleyenler?

♣ bir derin nefeslik meselem var

♣ Yalnızlığım.. Ben geldim. Veda değildi bu, sadece biraz ayrılık. Döndüm

♣ Yaşattığınızı yaşamadan, ölmeyin orospu çocukları!“ diye bağırsam, kimse üstüne alınmaz ama herkes rahatsız olur

          Evet yine ben geldim

Günün sorusuSize ihanet eden birini affeder misiniz?

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin