🌙34.Bölüm🌙

250 11 0
                                    

🌙 Geçmişte çektiğimiz acılar bize,çekmekte olduğumuzdan daima daha hafif görünür.

🌙 Başkalarını sık sık affet ama kendini asla

🌙 Arkadaşınızdan borç almadan önce iyi düşünün. Paraya mı yoksa arkadaşa mı daha çok ihtiyacınız var.

🌙 Aşk,bir kez ayaklar altında çiğnendikten sonra bir daha doğrulamayacak kadar nazik bir çiçektir.

🌙 Her zaman aklımızın ardı sıra gidelim,diğerlerinin takdiri de canı isterse ardımızdan gelsin.

🌙 Saygı olmayan yerde aşk da olmaz.

🌙 Kuşlar gibi uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi, öğrendik; ancak bu arada çok basit bir sanatı unuttuk; Kardeşçe yaşamayı.

🌙 Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum

🌙 Hadi git bensizliğe, ben senden çoktan gittim sensizliklerde mutlu oldum. Senden uzağım yaşama yakınım.

🌙 Yüreğimin ta içinde bir ateş yanar. Yanmayan yer kalmamış söndürsen ne yazar. Taşa toprağa seni yazdı bu eller. Ah sevmenin değerini bir bilseler.

🌙 Bunca gayretin sonu bir avuç toprak olmak; ölümden yana korkum yok tek korkum unutulmak.

🌙 Mutsuzluğa Her işte bir hayır vardır diyerek katlanan, mutluluğa da aynı şekilde uyum sağlar.

🌙 Hiç yanlış yapmayan biri hiçbir şey yapmamış demektir.

🌙 Çok yaprak az meyve bu doğanın yasasıdır.Çok söz az iş bu da insanın hatasıdır.

🌙 Acı çekmek ölmekten daha büyük cesaret ister.

🌙 Aşk, öyle engin bir denizdir ki, ne başlangıcı ne de sonu vardır.

🌙 Bazı insanlar gülün dikeni var diye şikayetçiler ama, bence dikenin gülü var diye sevinmeliyiz.

🌙 Kalp ne ile doluysa dudaklardan o dökülür gider

🌙 Bir uçurumdan aşağı düşüyor olsam sende orada bir dal olsan seni tutup incitmektense ölmeyi tercih ederim.

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin