🔥23.Bölüm🔥

380 16 4
                                    

berruadil Aşkım bitanem bu bölüm sana 😍😘💕💞❤❤💓💗💖💋💋

Bölüm şarkısı :Hande Yener =Deli Bile🎶🎶🎶

             👓İyi okumalar👓

🔥 Kaç yıl geçerse geçsin; bir kere sesini duysam, yüzünü görsem; ben sana en başından aşık olacağım.

🔥 Bilirsin işte, bazı şeyleri kendine en yakın gördüğün insana bile anlatamıyorsun.

🔥 Bir an aklınıza güzel bir anı gelir ve sonrasında buruk bir gülümseme.

🔥 Ah be, ne güzel sevildiğini bilseydin keşke.

🔥 Erkek istediğini elde edene kadar, Adam ise ömrünü verecek kadar..

🔥 Aranıza ne kadar engel koyarsanız koyun o ulaşmak istese ulaşırdı, yazmak istese yazardı. Çünkü size karşı hissiz, siz öyle olmasanız da.

🔥 Ne olduysa hüznümüzü sakladık diye oldu. ne kadar bütün göründüysek, o kadar kırıldık.

🔥 Şimdi o insan için boşa çektiğin kürekleri yavaşça elinden bırak ve suya atla.

🔥 Kadın çok sevdalandı. adam da sevdi, belki. lâkin bilirsiniz, okyanus ile göl hiçbir zaman denk değildir. kadının tükenişi bu yüzden.

🔥 Bir kitapta bir cümlenin altını çizerken aslında o kitabın satırlarını değil, kendi öykünüzün altını çiziyorsunuz.

🔥 Yarınlar hep varmış gibi yaşıyoruz.

🔥 Bir şey var, adını koyamadığım. Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi. Toplamaya çalıştıkça dağılıyorum. Bir şey var, halledemiyorum.

🔥 Kafam hep rahat gibi gözükürken, içimde yaşardım her şeyi. Kimse bilmezdi.

🔥 Öylesine güzel seviyorum ki seni. Öylesine saf, Öylesine temiz, Öylesine derin, Ve "öylesine" değil.

🔥 Sonra bir fotoğrafı çıkar karşına, bunca zaman unuttuğunu zannettiğin tüm inancın, diz çöker hasretin karşısında.

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Günün sorusu: Sevmek mi sevilmek mi sizce ?

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

👋👋👋👋✋✋✋✋👋👋👋👋

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin