Mustafa Ceceli : İllede Aşk ile yazdım bölüm sonu görüşürüz👇👇👇
⌛ İlk başta tanıdığın o mükemmel masum insan, nasıl olur da bir hayal kırıklığına dönüşür. Ben anlamıyorum.
⌛ Beraber üstesinden geliriz dediğim ne varsa tek başıma altında kaldım
⌛Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir umut da.
⌛ Ne yaşıyorsam içimde yaşıyorum; hüznümü de öfkemi de, aşkımı da acımı da. ne yaşıyorsam içimde, ne yapıyorsam hep kendime.
⌛ Gelmeyenlere, gelmesi mümkün olmayanlara, gelse de hiçbir şeyi değiştiremeyecek olanlara bir eyvallah borcumuz olsun.
⌛ Gökyüzünü, denizleri, mevsimleri, şarkıları, şiirleri bilmem ama gülüşün her şeye şart. yaşam kaynağı gibi.
⌛ Ne güzel bir duadır; "Allah'ım dualarımın kabul olmasını engelleyen tüm günahlarımı affet"
⌛ Ona içimdeki her şeyi söylemeyi planlamışken sonradan yine değişmeyeceğini fark edip vazgeçtiğim günler çok oldu.
⌛ Önce baya bir üzüleceksin Sonra yavaş yavaş azalacak.Ama bitmeyecek hiç. Kalacak biraz hep. İğne ucu kadar falan. Batacak hep canın yanacak.
⌛ Mesela bir süre sonra unutuyorsun. Hissettiklerini, yaşadıklarını, sesini.. Ama işte en çok şunu soruyor insan kendine; neden sevmedi?
⌛ Belki seni unutamam belki seni hep özlerim belki hep seni severim ama seni asla affetmeyeceğim herkesi affedip sadece seni bırakacağım.
⌛ Ve gün gelecek; hayat şu yorgun yüzüme gülümseyerek bakacak ve diyecek ki; "Hazır ol güzel kadın, sıra sende."
⌛ Veryansın edemem kadere, Sevdim bu benim meselem, egilsem bile devrilmem zor..
⌛ Pişman değilim. Ama kabul ediyorum ki; karşımda dengesiz bir çocuk değil de, bir "adam" olsaydı, her şey farklı olurdu.
⌛ Kafam kalmadı, göz yaşım kalmadı, sabrım, takatim, umudum kalmadı. Neyin tükenmesi bekleniyor hala? Ne kaldı bitmeyen?
İyi geceler uykulu uykulu yazdım yorgunum ve bu yazdıklarımada yansımış yeni bölümde görüşürüz
İyi DİLEKLERİMLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Durum sözleri
Novela Juvenilİçim içimi yiye yiye büyür Pencerene sığdığı kadardı gökyüzü Samimiyet istiyorum artık boğuldum dili süslü yüreği boş kişilerden Aynı şehirde sen varsın ben varım biz yokuz Herşeyi içine atarsın kendini atacak yer bulamazsın Annesinin altın gününü...