🎈32.Bölüm🎈

270 18 0
                                    

Keyifli okumalar 🎈🎈🎈

🎈 Spor yapmayı seviyorum ama yapmıyorum çünkü uzaktan sevmek aşkların en güzeli..

🎈 İlkokuldayken öğretmenim,Ben tuvaletteyken zorlanan kapı kadar Osmanlı Viyana kapılarını zorlamadı lan..

🎈 O saçlarına her gün bir ton jöle süren, evde güneş gözlüğü takan erkekler evlenir de ben evlenmezsem yeminle dağa taşa molotof atarım lan.

🎈 Google Earth bize dünyayı keşfetme fırsatı sunuyor ama biz gidip evimizi buluyoruz.

🎈 Aldığımız çeyrek altını kutusunda rahat ettirebilmek için altına sünger koyan bir milletiz.

🎈 Yarım metre ötedeki kumandayı almaya üşendiğim için 25 dakika bal dünyası reklamını izlediğim doğrudur.

🎈 Kızların işi de zor; elbise al, ona uygun ayakkabı, ayakkabıya uygun çanta, çantaya uygun oje, ojeye uygun ruj, ruja uygun.. Yoruldum...

🎈 + Baba sana bir iyi bir kötü haberim var.- İyi olandan başla.+ Arabanın hava yastıkları çok iyi çalışıyor.

🎈 + İyi misin...?- İyiyim.+ O kadar beddua nereye gidiyor anlamıyorum ki ben..

🎈 Misafir çocuklarına mandalina soydurup kendim yiyorum, çok zevkli oluyor lan, oyun sanıyor enayiler..Ağlarsa anam ağlar gerisi; mobil ağlar ve kablosuz ağlar olarak ikiye ayrılır. Bide ninja kaplumbağalar var ama onun konuyla bir alakası yok..

🎈Düşünsenize Maraşlı bir kızı istemeye gidiyorsunuz babası kızı kapıdan uzatıp uzatıp çekiyor..

🎈 Adriana Lima'nın fotoğrafının altına tanışalım mı yazan adamdaki umudu getirin bana..

🎈 Saçı-bıyığı boyayınca genç oluyorsun da, otobüste yer isterken mi yaşlılığın tutuyor koleston kestanesi kılıklı amca…

🎈 Fakir olduğumuzu ilk kez bana aldıkları ışıklı ayakkabının lambasını söküp, avizeye takmaya çalıştıklarında anlamıştım.

🎈 Azrail bile ayağıma geliyorsa sen neyin tribindesin? Bak bak laflara bak, sanki 8 kere ölüp dirilmiş..

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Bitti hadi bay 💋💋💕💕

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin