🌀31.Bölüm🌀

273 12 0
                                    

Keyifli okumalar...

🌀 Allahhh çok şükür yarabbim.. 'sıkılmak' isimli şiirimden..

🌀 Çöpü karıştıran kedinin bile kendince bi sosyal hayatı var amk.

🌀 Yaptığım bazı iyilikleri geri almak istiyorum.

🌀 Ortasında ama olan her cümlenin, ya götü oynar, ya da başı. tak pıçaa gitsin.

🌀 Küçükken tek derdimiz uyanınca televizyonu açıp çizgi film izlemekti.. şimdi sabahın köründe kalk işe git, okula git... hayat mı lan bu!

🌀 Kocanıza romantik bir akşam yemeği hazırlayın diyen kadın dergileri! Adam Ben yedim Allah artırsın, sofrayı kuran kaldırsın diyor yahu?

🌀 Flash TV'de saç çıkartıcı ilaç satan adamın kel olması kadar saçma bu hayat.

🌀 Kıza ne içersin dedim, 'mocha frappuccino blended beverage' dedi.. hayırlısı olsun deyip kalktım. madem bi şey içmicen niye oturuyon.

🌀 Belki ben soğuk biri değilimdir de sadece seninle konuşacak bir şeyim yoktur. Bir de öyle düşün. Olabilir yani.

🌀 Kalem kılıçtan keskin sirke küpüne zararın neresinden dönerse senindir, dönmezse hiç senin olmak yada olmamak işte bütün mesele bu.

🌀 Arkadaş grip mi oldun lan dedi.. ona dönüp 'gribal enfeksiyon' dedim.. fakir fakir şeylerle itham etmeyin, hoşlanmıyorum.

🌀 Ben doktor olsam, hep kendime rapor yazıp, işe gitmezdim. Beni çılgın beni.

🌀 İlkokul öğretmenimi gördüm,şimdiye üniversite hocası olmuştur diye düşünürken kolej anaokuluna başlamış,yakında okuma yazmayı unutur.Yazık.

🌀 Bi bağlantıyı paylaşıp üstüne onu beğenip üstüne bi de 'süpermiş yaa' diye yorum yazan insan. Bu kadarı yetmez. Sevişmen lazım o bağlantıyla..

🌀 Ota boka gülen bi insan olmak benim seçimimdi. Yoksa bu hayatta hiçbir şeyin komik olmadığını ben de biliyorum.

💕🌀💕🌀💕🌀💕🌀💕🌀💕🌀
İyi akşamlar

İyi DİLEKLERİMLE..

Diğer kitaplarıma da bakarsanız sevinirim
❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀❤🎀

Durum sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin