Kagami szemszög :
Ideges vagyok? Nem. Szó szerint pánikolok! Most egy igazi randira megyek! Nem olyan titkos kis találkozásokra. Vagy 3x hajat mostam és vagy 1 órán át cserélgettem, hogy mit vegyek fel. Még kölnit is használtam. Most viszont, hogy itt várom a lakóépület előtt, nem győzöm magam az elmémben, fejbe vágni magam. Mi ütött belém? Váltogatva ugrálok a lábaimon, hisz, szép szavakkal élve, lefagy a tököm! Aggódok. Az, hogy itt várok valakire, megijeszt. Mi van a ha nem jön el? Mi van ha igazak a félelmeim? Mi van ha ő is hazudik nekem?
- Hé! Kagami! Bocs a késésért! - ordít felém, én meg a hang irányába kapom a fejem. Vigyorogva rohan felém. Arca kicsit kipirult a hidegtől és a hosszútávú futástól.
- Semmi baj. - motyogom zavartan. Végigmér, majd odalép hozzám és gyengéden arcon puszil.
- Köszönöm hogy vártál rám. - néz gyengéden a szemeimben, nekem pedig görcsbe rándul a gyomrom.
- Nos, hisz megbeszéltük. - kerülöm a tekintetét, de ő az állam alá nyúlva visszafordít magához.
- Tiszta vörös vagy. - suttogja és hüvelykujjával végig simít az arcomon. Nagyot kel nyelnem és dühösen összeráncolom a szemöldököm.
- Hisz majd meg lehet fagyni, természetes, hogy ilyen. - morgom, mire gyengéden kuncog és ismét arcon puszil. De ez lassabb volt. Ajkai hidegek voltak és kicsit nedvesek. Gyengéden súrolták az arcom, borzongást indítva el bennem.
- Tudom. De szeretném, ha ezen az estén, csak miattam pirulna így ki. - fúrja bele tekintetét az enyémekbe. Sötétkék szemei ijesztően közelről méregetnek benne és abban a tekintetben, úgy éreztem, csak ez az üzenet lobog: Mindenáron akarlak. Ha eddig fáztam is, ettől a pillanatól fogva, úgy érezem, 100 fokos is lehet a testem. A kabát túl fojtogatónak hat, és Aomine közelsége feszélyez. Hátrálok tőle és nagy levegőt szívok, mintha a közelében, nem lehetett volna lélegezni.
- Ó, majd elfelejtetem! - csillannak fel, eddig aggodalmas szemei, és felém nyújt egy rózsaszálat. A döbbenettől, mukkanni sem tudok, jelenleg csak az ismételgeti magát a koponyámban, hogy virágot hozott nekem. Majd, ahogy pillanat heve, enyhül furcsálva méregetni kezdem az ajándékot.
- Ez, egy papír virág? - szemlélem meg közelebbről. Felfedezve a néhol elfojt ragasztót, egy kicsit megszakadt színes papírt, és a bénán rátett leveleket.
- Nem tudom rózsát szerezni neked. De mindenképpen akartam neked adni valamit, az első randin. A neten találtam, hogy lehet ilyet csinálni. Nem vagyok az ilyenekben jó, de remélem tetszik. - magyarázkodik zavartan, miközben kerüli a tekintetem, és olyan arckifejezés uralkodik rajta, mintha azt akarná mondani : Nem volt nagy dolog. Idióta. Erre tudok csak gondolni, de érzem, hogy mosolygok. Nem is bírom abbahagyni. Melegség önti el a mellkasomat és meghatottság. Kiveszem az ujjai közül a könnyű papírvirágot, mire felém kapja fejét és érdeklődve nézi a reakciómat. Óvatosan forgatom, a törékeny kreálmányát, majd, mintha igazi lenne az orromhoz emelem és mélyen beleszagolok. Meglepődöttség ül ki rajta, majd mondani akar valamit, de szavai elhalnak, mikor gyengéd csókot nyomok a vörös papírszirmokra és elégedett tekintettel nézek a szemeibe.
- Köszönöm. Nagyon tetszik. - mondom és gyengéden elmosolyodok. Hirtelen minden érzelem eltűnik az arcáról, ami megrémiszt. Magához ránt, nyikkanni sincs időm, majd erősen átölel.
YOU ARE READING
AoKaga - Foglak! (Befejezett)
FanfictionA szerencsének és véletlennek sok minden köszönhet az ember. A találkozások, amik megtörténnek, és elindítanak valami újat. A tél, jeges utak, befagyott kosár pálya, esések és véletlen egybeesések, két fiú életét is elindítja egy új úton. A szerelem...