Jungkook ile bir yıldır evlisin ve bir kızınız var. Jungkook içeride kızınızla oynarken sizde mutfakta kızınızın suyunu hazırlıyorsunuz. Sonra jungkook kızınızı bırakıp mutfağa yanınıza geliyor ve size arkadan sarılıp başını boynunuza gömüyor.
Jk;
-Ne yapıyorsun hayatım?
Sen;
-Kızımızın suyunu hazırlıyorum. Şimdi sen bu suyu al kızımıza içir. Bende bize portakal suyu hazırlayayım.
Sen portakal suyunu hazırlarken içeriden kızınızın ve kocanızın gülme sesleri gelir. Sende ne yaptıklarına bakmak için mutfağın kapısından onlara bakarsın. İkiside çok tatlıdır. Böyle güzel ve mutlu bir aileye sahip olduğun için çok şanslısındır.
Onları izlemeyi bırakıp portakal suyunu hazırlamaya devam edersin. Elinde iki bardakla salona gidersin. Ama kızın ve kocan koltukta uyuyordur. Sen portakal sularını orta sehpaya koyarsın. Kızınızı kucağına alıp odasındaki yatağına koyarsın. Sonra aşağı inip Jungkook u dürtersin.
Sen;
-Hayatım hadi kalk.
Jk;
-Hmhm
Sen;
-Kookie hadi kalk.
Seni yanına yatırarak
Jk;
-Biraz uyuyalım.15 DAKİKA SONRA
Sen;
-Kook hadi yeter artık.
-Kook hadi ama.
-JEON JUNGKOOK DERHAL UYAN!!!
JK;
-Üf tamam (adın)
Sen;
Al bardağını ve kızımıza bak.
Jk;
-Tamam bebeğim.
Jungkook bardağını orta sehpaya bırakır ve kızınızın odasına çıkar. Sizde telefonla ilgilenirsiniz. Birkaç dakika sonra jungkook ve kucağında kızınız aşağı iner. Kızınız hiç konuşamıyor. Merdivenlerden inerken Jungkook kızınıza 'ba-ba' dedirtmeye çalışıyordur. Ama sonuç başarısız. Kızınız hep babasının kucağında gülüyordur. Sende onları kıskanırdın ve hemen yanlarına gidersin. Kızınızı kucağına alıp.
Sen;
-Hadi bebeğim anne dedi an-ne bak çok kolay an-ne.
Jk;
-Hayır kızım ba-ba
Sen;
-Hayır anne
Jk;
-Hayır baba
Kızınız;
-Ba-ba.
Sen;
-Hayır anne
Jk;
-Hayır baba.
Kızınız;
-An-ne.
Sen;
-Hayır an.... Ne!!?
Kızınız;
-An-ne
Sen;
-Jungkook duydun mu anne dedi anne dedi.
Diyip kızınıla evi turlarsınız. Jungkook'ta hâlâ durduğu yerde bir eli belinde bir eli dudaklarında öylece size bakıp gülüyor. Sen kızınızı döndürmeye başlarsın. Kızınız da seninle birlikte kahkahalar atıyor. Jungkook'ta sizi izliyor. Sen durup jungkooka bakarsın. Jungkook yanınıza gelir. Size sarılır ve Sizleri seviyorum der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanfictionMerhaba arkadaşlar bu hikayemde BTS ile hayaller yazıcam iyi okumalar...