Şuan havaalanında kucağında kızın ile Yoongiyi bekliyorsun. Yoongi biletleri alıp yanınıza geldi.
Yoongi;
-Biletleri aldım hayatım. Hadi gelin.Dediğinde onun arkasından ilerledin. Kızınız ellerini senin boynuna dolamış başını omzuna yaslamıştı, saçlarınla oynuyordu.
Uçağa bindiğinizde sen ve kızınız cam tarafına Suga'da yanınıza oturmuştu. Uçak kalkış yapacağı sırada kemerini takıp bekledin.
Birkaç dakika sonra kızınız ellerini açıp suga ya doğru gitmeye çalıştı.
Suga bunu anlamış olacak ki kızınızı kucağına aldı. Onlar oynarken sende gözlerini kapatıp uyudun.
Suga kızınızla biraz daha oynadıktan sonra onu omzuna yatırdı ve sırtını pat pat ladı.
O sırada da size baktı. Uyuduğunuzu görünce gülümsedi.
20 DAKİKA SONRA
Uçağın biraz sallanmasıyla uyandın. Gözünü açtığında karşında uyuyan bir adet kocan suga ve kızınızı gördün.
Suga rahat etsin diye kızınızı aldın. Zaten kızınız da çoktan uyanmış suga'nın üstünde oynuyordu.
Onunla oynamaya başladın. Çok tatlı gülüyordu. Sende onunla güldün.
Ne kadar süre geçmiş bilmiyorsun. Yanına baktığında suga kollarını göğsünde birleştirmiş gülerek sizi izliyor.
Sen;
-Uyanmışsın.Suga;
-Evet.Uçağın iniş anonsu geldiğinde konuşmayı kestiniz. Uçak inince kızınızı kucağına aldın ve uçaktan indin Suga'da yanında valizlerle geliyordu.
Annenin evine geldiğinde içeri geçtiniz. Saat baya geç olduğu için annen kalacağınız odayı gösterdi.
Odaya girdiğiniz gibi suga kendini yatağa attı.
Suga;
-Ahh çok uykum var.Dediğinde gözlerini devirdin.
Sen;
-Zaten hep uyuyorsun yoongi. Nasıl yoruluyorsun anlamıyorum.Suga;
-Ben...Sen;
-Biliyorum kocacığım sen Swag biri olduğun için uyumalısın.Diyip kızınızı yatağa yatırdın. O da bugün çok yorulmuştu. Onu doyurup rahat şeyler girdirdin ve yatırdın.
Sonra aklına gelen fikirle sugaya döndün.
Sen;
-Aklıma bir şey geldi.Suga;
-Ne geldi bebeğim.Sen;
-Hadi dışarı çıkalım.Suga;
-Bu saatte mi?Sen;
-Evet. Ne olur. Bu saatte dışarısı çok güzel oluyor.Diyip yatakta uzanan kocanın gözlerinin içine bakmaya başladın.
Suga;
-Tamam hayatım.Diyip yataktan kalktı. Sende kalktın ve annenin yanına gittin. Siz gelene kadar kızınıza bakmasını söyledin.
15 DAKİKA SONRA
Tam tamına 15 dakikadır sokakta geziyorsunuz.
İleride pamuk şeker satan bir yer görüyorsun ve oraya doğru parmağını gösteriyorsun.
Suga gösterdiğin yere bakıp gülüyor.
Suga;
-Pamuk şeker mi istiyorsun?Başınla tatlı bir şekilde onayladın. Suga'da çok istediğini anlayıp.
Suga;
-Burada bekle alıp gelicem.Diyip yanından ayrıldı. Sende heyecanlı bir şekilde onu beklemeye başladın.
Birkaç dakika sonra elinde bir pamuk şekerle suga geldi. Sana doğru uzattı. Hemen elinden aldın ve yemeye başladın.
Suga;
-Yavaş ye.Sen;
-Neden beni izliyorsun?Suga;
-İzleyemez miyim?Sen;
-İzleyemezsin tabi.Suga;
-Nedenmiş o?Sen;
-Çünkü şey.... Immm.Suga;
-Aklına bir şey gelmedi değil mi?Başını salladın. Suga'da bu haline gülüp saçını okşadı ve dediki...
Suga;
- Tam bir umutsuz vakasın.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar. BTS'nin yeni klibi için o kadar heyecanlıyım ki. Zaten taeserlar beni benden aldı. Taehyung çok tatlı ama ya....😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanfictionMerhaba arkadaşlar bu hikayemde BTS ile hayaller yazıcam iyi okumalar...