ARABAYI HAZIRLAYIN (JN)

1.1K 58 23
                                    

Sen;
-İstemiyorum gidin.

Hemşire;
-İlaçlarınızı almanız lazım.

Sen;
-Gidin dedim. İstemiyorum. İçmicem.

Hemşire;
-Ama-

Doktor Amca;
-Tamam zorlamayın. Sakinleşince içiririz.

Sen;
-Daha ne kadar tutucaksınız beni burada? Çıkmak istiyorum.

Doktor;
-İyileşene kadar buradasınız.

Oflayıp başını yastığa koydun. Buradan kurtulman gerekiyordu. Yoksa kalp hastası olarak girdiğin yerden akıl hastası olarak çıkacaktın.

Aklına gelen fikirle hızla başını yastıktan kaldırdın. Evet..

Kaçacaktın..

Hızla kalkıp siyah şort siyah tişört siyah kapşonlunu giydin ve kahküllerini düzelterek siyah şapkanı taktın.

Olduğun kat yüksek yerde değildi. Eline çantanı alıp camdan atladın.  Sonra koşarak hastaneden uzaklaştın.

Ara sokakların birine girip yürümeye başladın. Sonra birden aklına geldi.

Sen;
-Hayır ya! Telefonumu unuttum.

Duyduğun seslerle önüne baktın. Yedi tane erkek gülerek sokakta yürüyordu. Hemen yanlarına gittin. Ama kendini çok yorgun hissediyordun.

Yanlarına gelince utanarak sordun.

Sen;
-Şey acaba telefonunuzu kullanabilir miyim?

Bıraksalar ayakta uyuyacak olan çocuk sana yaklaşarak konuştu.

Suga;
-Kimsin sen?

Sırıtarak sorduğu soruya korkmuştun.  Biraz geriye giderek sana yaklaşan grup üyelerine korkarak baktın.

Jin;
-Dağılın çocuklar, kızı korkutuyorsunuz?

Karşına gelen tatlı bir o kadar da şirin olan çocuk sana gülümseyerek bakıyordu.

Sende ona gülümserken gözlerin kararmaya ve yedilinin bağırışından başka bir şey duymamaya başlamıştın.

**********

Gözlerini açtığında tanımadığın bir evdeydin. Başını yana kaydırdığımda o yedi genci gördün. Hızla kalkmaya çalıştın ama başının ağrısıyla geri uzanmak zorunda kaldın.

Jin;
-İyi misin?

Cevap vermeyip teker teker hepsinin yüzünü inceledin.

Gözünün önünde sallanan elle irkildin.

Sen;
-Efendim?

Jin;
-İyi misin diye sordum.

Sen;
-İyiyim. Şey burası neresi?

Suga;
-Yurdumuz.

Jin;
-Tamam siz dağılın.

Dediğinde herkes dağıldı. Biri kendini koltuğa atıp uyumaya, diğeri kitap okumaya, diğeri sarışının üzerine atlamaya, diğeri telefonla uğraşmaya diğeri ise televizyon izlemeye başlamıştı. (tahmin edin bunlar kim? Fjdj).

Jin;
-Acıktın mı?

Başını utanarak evet anlamında salladın. Seni elinden tutarak kaldırdı ve mutfağa götürdü. Masaya oturtup önüne yemekleri dizdi. Bir erkek evinde bu kadar yemeğin olması...

Yemekleri dizmeyi bitirip karşına oturdu ve senin şaşkın yüzüne baktı.

Jin;
-(kıkırdayıp) ne oldu?

BTS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin