Bugün evde yanlız olmamak için hope yi eve çağırdın. Bugün boş olduğu için seni kırmadan gelecekti. Evde battaniyene sarılmış otururken zilin çaldığını duydun. Yavaşça gidip açtın. Hope karşında sana gülümsüyordu. Geçmesi için yer verdin. Hızlı adımlarla geçip koltuğa oturdu. Sende kapıyı kapatıp yavaşça yanına ilerleyip koltuğa oturdun. Sen oturduğun gibi seni kendine çekip sarıldı. Sende ona sarıldın.
J-hope;
-Seni çok özledim sevgilim.
Sen;
-Bende seni çok özledim.J-hope;
-Hep böyle uzanacak mıyız?Sen ondan ayrılıp başını öne eğdin.
Sen;
-Şey yani evet bende şey için seni çağırmıştım.
Senin yüzünü rahatça görebilmek için öne doğru eğildi ve ellerini birleştirerek sana baktı.J-hope;
-Ne? Dediklerinden bir şey anlamıyorum.Sen;
-Şey işte kızsal durumlar olduğu için rahatsızım biraz ve dışarı çıkamıyorum canım sıkıldığı için de seni çağırdım.
Aniden kendini koltuğa yaslayarak kahkahalarla gülmeye başladı. Sende ona öylece bakıyordun.Sen;
-Ne gülüyorsun ya! Komik bir şey mi var? Gülmesene be.Ve en sonunda susmuştu.
J-hope;
-Kızsal durumlar ha? Hey tamam ağlama sakın sadece şakaydı.
Sen gülümseyip kedi gibi ona sokuldun.Sen;
-Hoşiki bana şebeklik yapsana.
J-hope;
-Nereden çıktı bu şimdi?Sen;
-Canım istedi.J-hope;
-Tamam.Diyip ayağı kalktı. Sende onu izlemeye başladın. O kadar komiktiki ağrıyan karnın daha çok ağrıyordu.
Sen;
-Tamam hoşiki yeter.Diyip gülmeni zor durdurdun.
Sen;
-Ahh.Hoşiki hemen yanına geldi.
J-hope;
-Ne oldu bebeğim?Sen;
-Karnıma ağrı girdi.Hoşiki seni koltuğa yatırdıktan sonra üzerini örttü.
J-hope;
-Sakın burdan çıkma ben sana sıcak çay yapıp gelicem.Başını onaylar anlamda salladın. O mutfağa gidince sende gözlerini kapattın. Birkaç dakika sonra ayak sesleri duydun. Sesler daha yakın gelmeye başlayınca gözlerini açtın. Karşında sana bakan bir adet j-hope gördün. Ellerinden tutup koltukta doğrulttu seni. Sonrada bardağı sana verdi. Hepsini içip hope ye verdin. Bardağı mutfağa götürüp yanına geldi. Bilgisayardan film açmasını istedin. En sevdiğin diziyi açtığında gelip yanına uzandı. En sonunda da uykuya dalıcakken onun sesini duyup gözlerini kapattın.
J-hope;
-iyi uykular bebeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanfictionMerhaba arkadaşlar bu hikayemde BTS ile hayaller yazıcam iyi okumalar...