Okulda ve çevrende baya sevilen birisin. Arkadaş çevren çok geniş. Ama dostlar senin için ayrı.
Üç kız üç erkek dostların var. Kızlar Hyeya, Min Ji, Yumin, erkekler Suga, Jimin, Taehyung (Tae'yi katmazsam olmaz. Sizi eğlendiren biri olmalı yani haksız mıyım?).
Şuan beden dersi için spor salonuna iniyorsunuz. Üstünüzde spor kıyafetleri var. Sen elinde su şişesi ile spor salonuna inerken Hyeya, Min Ji ve Yumin koşarak yanına geliyor.
Yumin;
-Neden bizi beklemiyon gerizekalı?Sen;
-Neden bekliyim ayağınız var nereye gittiğimide biliyonuz. Elinizden tutarak ben mi götüreyim sizi?Min Ji;
-Çok hızlısın.Sen;
-Siz yavaşsınız bikerem.Diyip spor salonuna girdiniz. Erkeklerde oradaydı. Sizin geldiğinizi görünce size doğru döndüler. Onların yanına geldiğiniz gibi suga söylenmeye başladı.
Suga;
-Neden geç geliyorsunuz sizi beklemek zorunda değilim ben. Benim Swag olan uykumu böldü bu iki salak.Suga'nın bu haline hepiniz gözlerinizi devirdiniz.
Sen;
-Suga oppa söylemeyi bırak lütfen. Senin Swag uykunu bölmek istemezdik. Ama şuan okuldayız. Bu yüzden kes sesini.Suga tam bir şey söyleyecekken spor salonuna hocanın girmesiyle susmak zorunda kaldı. Hoca bizi (yani bütün sınıfı) yanına çağırdı.
Hoca;
-Bugün serbestsiniz. Dağılabilirsiniz.Dediğinde herkes dağıldı. Sende onlardan uzak bir yere gidip oturdun ve suyunu içmeye başladın.
Birden arkanda bir ıslaklık hissettin. Arkanı döndüğümnde namı değer Suga elindeki şişenin yarısını sırtına dökmüştü. Ayağı kalktın ve ona bağırdın.
Sen;
-Ne yaptığını sanıyorsun?Dediğin an sağ tarafında bir ıslaklık daha hissettin. Sağ tarafına baktığın an Yumin'i görmen ile sinirlerin tepene çıktı.
Sen;
-YUMİN! O SENİN EGO KASARAK ÖVDÜĞÜN SURATINI DAĞITMAMAM İÇİN BİR NEDEN SÖYLE.Yumin;
-Şey aslında.... Aaaa benim gitmem lazımdı değil mi?Sen;
-Kaçma Yumin.Diyip arkasından koştun Jimin seni belinden tutup havaya kaldırdı. Boş tekmelerin havada uçuyordu.
Sen;
-Bırak beni, Jimin bırak dedim.Jimin seni yere indirince suratına yumruğu geçirdin. Jimin geriye sendeleyip yere düştü.
Sen;
-Neden beni tutuyorsun? Kız kaçtı işte.Jimin;
-Ne diye yumruk atıyorsun? Bu yüz ne kadar değerli haberin var mı?Sen;
-O değerli yüzün biraz daha konuşursan değerli bir hali kalmicak.Diyip ilerledin. Sonra birden kafana bir top yedin. Hızla arkanı döndün. Tahmin edin topu atan kimdi. Tabiki bizim ponçik uzaylı Taeydi.
Sen;
-Sizinle uğraşamayacağım.Diyip arkamı döndüm ve sınıfa çıktın. Başını sıraya koyup uyudun. Daha doğrusu uyumaya çalıştın.
Olmayacağını anladığında gözlerini açıp başını kaldırmadan camdan dışarıyı izledin.
Düşündün.
İki yıldır Jimin'den hoşlanıyorsun. Ama o bunu bilmiyor. Sadece üç kız arkadaşın biliyor.
Böyle düşünmeye devam ederken yanında bir hareketlilik hissettin. Bakmadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanfictionMerhaba arkadaşlar bu hikayemde BTS ile hayaller yazıcam iyi okumalar...