Jungkook;
-Seni gidi şeytan.Sen;
-Bıraksana peşimi.Bu çocuk benim sinirlerimle oynuyor. Dalarım ben buna. Diye içinden gecirdin.
Aniden durup arkanı döndün.
Sen;
-Gelme artık, bı-Sözünü tamamlamadan tanımadığın o yakışıklı çocuk üzerine düştü.
Sen;
-Ahh! Kalksana üstümden.Dediğinde çocuk ellerinden destek alarak senin üzerinden biraz doğruldu ve sırıtarak sana baktı.
Jungkook;
-Ne oldu küçük, korktun mu?Sen;
-Ne korkucam be kalk dedim üstümden.Çocuk üstünden kalkınca sende kalktın ve tozlanan üzerini sirkeledin.
Sen;
-Gerizekalı.Diye sessiz bir şekilde söyledin. Çocukta duymuş olacak ki sana kaşlarını çatıp baktı.
Jungkook;
-Ne dedin sen?Sen;
-Gerizekalı, mal, beyinsiz, insan özelliği taşımayan yaratık...Her kelimende çocuk sana birer adım atıyordu. En sonunda dibinde durdu.
Boyun ondan kısa olduğu için başını kaldırıp bakıyordun. İkinizde sinirliydiniz. Birden annenin seslenmesiyle o tarafa döndünüz.
Annen;
-Kızım hadi gelin.Evet karşındaki çocuk babanın arkadaşının oğluydu. Bugün baban sayesinde sizde akşam yemeği yiyeceklerdi.
Çocuğun karnına dirseğini geçirdin ve içeri koştun.
Jungkook;
-Kaçma lan.Sen;
-Sıkıysa yakala.Diyip içeri koştun. O da hemen arkandan geliyordu.(Bu zamana kadar bahcedeydiniz ve şuan akşam )
Arkana baktığında sana çok yakındı.Hemen koltuğun üstüne atladın. Ve koltuğa basarak indin. Arkanı dönüp çocuğa dil çıkardın.
Merdivenlere yöneldin ki arkandan bir ses geldi. Arkanı döndüğünde çocuk yere düşmüştü.
Karnını tutarak gülmeye başladın. Çocuk baya sinirlenmişti. Senin ayak bileğinden tutup çekti ve sende yere düştün.
Çığlık attığın için annenlerde hemen gelmişti.
Annesi;
-Jungkook ne yaptın oğlum kıza?Dediğinde annen senin ellerinden tutarak kaldırdı. Zaten Jungkook çoktan kalkmıştı.
Gözlerini kısarak Jungkook'a baktın. Sonra hemen arkanı döndüp merdivenlerden çıktın ve odana girdin.
YARIM SAAT SONRA
Gözlerini ovuşturarak merdivenlerden indin. Sinirle yukarı çıktığında uyuya kalmıştın.
Mutfağa gidip bir bardak su doldurdun ve içtin. Arkanı döndüğünde Jungkook'u gördün. Elleri cebinde sana bakarak sırıtıyordu.
Siz bakışırken içeri annen girdi.
Annen;
-Kızım uyanmışsın. Yukarı geldiğimde uyuyordun.Sen;
-Evet anne.Siz böyle konuşarak salona geçtiniz. Annenler ve anneleri ile birlikte konuşmaya başladınız.
Baban saçını karıştırarak
Baban;
-Küçük kızım benim.Dediğinde sinirle babana baktın. Babanda gülerek önüne döndü.
Canın çok sıkıldığı için aniden ayağa fırladın. Senin ani hareketin karşısında herkes sana baktı.
Sen;
-Benim canım çok sıkıldı.Jungkook;
-Biz ne yapalım canın sıkıldıysa oyun mu oynayacağız?Sen;
-Sanane be!?Jungkook'u takmayıp babanın önünde eğildin.
Sen;
-Bana benimle oynar mısın?Baban;
-Kızım büyüdün ne oyunu?Sen;
-Ben daha çok küçüğüm baba..Diyip aegyo yapmaya başladın.
Jungkook;
- Küçükmüş. Küçülde cebime gir.Arkada Jungkook'un sesini duydun. Söylediği kelimeyle herkes gülmeye başlamışken sende ona ölümcül bakışlar atıyordun.
Üzgünüm bölüm çok geç geldi. Ama özel nedenlerim var. Bunun yanında TEOG öğrencisiyim ve teoga çok az bir süre kaldı. Neyse sonraki bölüm kimle ilgili olsun istersiniz?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanfictionMerhaba arkadaşlar bu hikayemde BTS ile hayaller yazıcam iyi okumalar...