Şirketten çıkıp arabana doğru ilerlerken telefonuna gelen bildirimle irkilmiştin. Açıp baktığında;
Bilinmeyen;
-Neden?Mesajı okuyunca kafanı telefondan kaldırıp arabana ilerledin.
Neydi şimdi bu?
Kimdi?
Bir yanlışlık olmuştur diyip kafana takmadın. Eve gelince arabadan indin. Üzerini değiştirip mutfağa gittin. Bir şeyler hazırlayıp salondaki koltuğa atladığında telefonuna yine bildirim geldi.
Bilinmeyen;
-NEDEN?!artık korkmaya başlamıştın. Kalkıp pencereleri ve kapıları kapattın. Yine gelen bildirim sesiyle telefonunu eline aldın.
Bilinmeyen;
-NEDEN!!!Artık dayanamayıp Namjoon'u aradın.
Sen;
- Ha-hayatım.Namjoon;
-Ne oldu meleğim?Sen;
-Buraya gelir misin?Namjoon;
-Geliyorum bebeğim.Telefonu kapatıp bekledin. İçinde kötü bir his vardı.
2 SAAT SONRA
Namjoon hâlâ gelmemişti. İçindeki kötü his daha da büyümüştü. Telefonuna gelen bildirim sesiyle hızla telefonunu eline aldın.
Bilinmeyen;
-Neden gelmedi?Artık korkunu bir tarafa bırakıp cevap verdin.
Sen;
-Kimsin sen?Bilinmeyen;
-Neden soruyorsun?Sen;
-Beni korkutuyorsun.Bilinmeyen;
-Benden korkma.Bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Koşarak kapı deliğinden baktın. Kocan Namjoon ve diğer üyeler kapıdaydı.
Hemen kapıyı açıp Namjoon'a sarıldın. O da kollarını bana sardı. Sonra üyelerle birlikte içeri geçtiniz.
Namjoon;
-Ne oldu bebeğim, anlat lütfen.Telefonunu ona verip tepkisini izledin. Sonra telefon Namjoon'un elindeyken bildirim geldi. Namjoon mesajı okuyunca hızla ayağı kalktı.
Namjoon;
-Hayır, hayır olamaz.Sen;
-Ne oldu Namjoon. SANA NE OLDUĞUNU SORDUM !Namjoon telefonu sana uzatınca hemen mesajı okudun. Mesajı okur okumaz Namjoon'a baktın.
Sen;
-Namjoon...Ağlamak üzereydin. Namjoon seni kendine çekip sarıldı ve sende hıçkırıklara boğuldun.
Sen;
-Onlarsız yaşayamam ben Namjoon. Ne olur onu kurtar.Diyip hıçkırıklara boğuldun. Bütün Bangtan size bakıyordu. Ve artık dayanamayıp Namjoon'un kucağına bayıldın.
Namjoon;
-Bebeğim, bebeğim aç gözlerini.Namjoonda tükenmişti ve o da ağlamak üzereydi. Seni kucağına alıp yatağa yatırdı. Ve aşağı üyelerin yanına geldi.
Jungkook;
-Ne oldu hyung?Namjoon kafasını kaldırmadı çünkü ağlıyordu ve bunu üyelerin görmesini istemiyordu.
Taehyung Namjoon'un yanına gelip elini omzuna koydu.
Taehyung;
-Anlat ki yardımcı olalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanfictionMerhaba arkadaşlar bu hikayemde BTS ile hayaller yazıcam iyi okumalar...