Taaa ki...
Suga'nın seni dürtmesine kadar.
Gözlerini aralayıp Suga'ya baktın. Dirseklerinden yardım alarak uzanıyordu ve seni izliyordu.
Suga;
-Günaydın bebeğim.Sen;
-Günaydın.Suga;
-İlk defa benden çok uyuyan birini görüyorum.Diyip gülünce sende güldün.
Sen;
-Bir rüya gördüm.Suga;
-Hmm? Nasıl bir rüyaymış bu?Sen;
-Tanıştığımız zamanı hatırlıyor musun ve beni sevdiğini söylediğin zamanı?Suga;
-Evet de, yinemi aynı rüya?Başını sevimli bir şekilde evet anlamında salladın.
Suga da başını yastığa koyarak ofladı.
Suga;
-Ne zaman farklı rüya göreceksin acaba?!Suga'ya doğru dönüp kolunu beline sardın.
Sen;
-Kardeşini çağıralım mı?O da sarılışına karşılık vererek cevap verdi.
Suga;
-Neden?Sen;
-Özledim.Seni daha sıkı sararak konuştu.
Suga;
-Tamam çağıralım.Sonra birbirinize sarılarak uyudunuz.
*********
Gözlerini aralayıp Suga'ya baktın. Yatakta yoktu. Kalkıp elini yüzünü yıkadın ve aşağı indin.
Salondan gülme sesleri geliyordu. Salona girince direk gülerek ona seslendin.
Sen;
-Min hee~Min hee;
-Ablaaa~Diyip koşarak sana sarıldı. Sende kollarını ona doladın. Saçına öpücük kondurup gülümsedin.
Elinden tutup koltuğa oturttun. Min hee de yanına oturdu.
Sen;
-Eee tatlım nasılsın?Min hee;
-İyiyim abla sen nasılsın?Dediğinde gülerek saçını okşamaya başladın.
Sen;
-Seni görünce daha mutlu oldum.Oda seninle gülümsedi.
Suga;
-Hadi gidelim.İkinizde aynı anda sordunuz.
Sen-Min hee;
-Nereye?Suga;
-Sizi lunaparktan başka yere götüremem. Hadi~Diyince ikinizde ayağa kalktınız.
Lunapark'a gelince Min hee senin elinden tutarak çekiştirmeye başladı.
Sende Suga'ya bakarak Min hee nin peşinden gittin. Suga da gülerek sizin peşinizden geldi.
Min hee;
-Hadi atlı karıncaya binelim.Sen'in ağzından:
*İç sesin*
Atlı karınca mı? Ben mi? Hadi ama Min hee. Bu kadar eğlenecek şey varken atlı karınca mı? Ciddi misin? İnanağmiyorum?!!
Kafamı çevirip baktığımda Suga ve Min hee evet SUGA ve Min hee. Suga mı?
Sen;
-Suga ne işin var orada?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanfictionMerhaba arkadaşlar bu hikayemde BTS ile hayaller yazıcam iyi okumalar...