30. Nefesim...

7.3K 359 11
                                    


"Karım ol.."

Olabilirmiydim... onunla yatıp kalkmak, gerçek karısı olmak, göğsüne başımı koyup uyumak, uyurken onun nefes alıp verişiyle  yarışa girmek... isterdim.  Herşeyden  çok isterdim ama korkuyorum.

Hala birbirimize  bakıyorduk.  Sessizliğimizi bozan odanın duvarında asılı olan saatin 'tik_tak' sesleriydi . Zaman su gibi akıp gidiyor tıpkı hayatımızın farkında olmadan akıp gittiği gibi...

"Nereye kadar böyle sürecek ki. Doğumda kız olduktan sonra erkek çocuk için baskı yapacaklar o zaman ne yapacaksın. Onların baskısından  kurtulmak için kabul edeceksin ama bırak şimdi olsun o..."

Başımı önüme eğdim. Neden haklı olmak zorundasın? Neden doğru konuşmak zorundasın.?

Acı, hüzün, korku herşeyi iç içe yaşıyorum şimdi. Yapabilirim. Onun olup, herşeyi baştan yaşayabilirim? Benim şuan tek umudum Azad.  Ne olursa olsun, kanından bile olmasa bu çocuk onun çocuğu. O nasıl kabullendi ise bende kabulleneceğim  ve onun karısı olacağım.

"Tamam..." dedim onun olmak için, nüfusumda  yazan ŞAHBİKAN  soyadını anlamıyla taşımak için 'tamam'  dedim.

Elimi elimin üstüne koydu. Başımı kaldırıp gözlerine baktım. "Seni bunun için zorlayamam, kendini hazır ettiğin zaman olacak," dedi.

Ama şimdi olmazsa başka zaman olmaz ki, cesaretimi toplayıp 'tamam' dedim şimdi. Kim bilir  bir daha ne zaman cesaretlenirim. Yüzünü iki elimin avucuma aldım."olucaksa  şimdi olsun, bu cesaretimi bir daha toparlıyamam" dedim. Elimin üstüne elini koyup avucumun içini  öptü.

"Peki bundan sonra, şimdi cesaretini topladın peki bundan sonra da  şimdi ki cesaretin olur mu."

Bilmiyorum...Olur mu? Babamın meşür  bir sözü vardır.  Doktor olmak için 'cesaretlikle' olucam dediğimde bu sözü söylemişti bana. Şimdi anladım bu sözün ne kadar iyi olduğunu ve işe yaradığını. Bu söz nasıl doktor olmak için işime yaradıysa şimdide yarıyor.

"Babam hep  'başlangıcında  cesaretliysen sonuna kadar cesaretlisindir'  derdi. Şimdi eğer cesaretimi toplayıp 'tamam' dediysem  bu sadece bu gece olarak değil ömür boyu olarak 'tamam' demektir Azad."

Benim duymayacağım  bir şekilde ağzında birşey geveleyince  dudağı dudağımı aralamıştı. O an herşeyi unutup kendimi Azad'ın kollarına bırakmıştım.  Elini belime  koyup yatağa uzandırmıştı.  Onun hareketlerine ayak uyarak yatağa uzandım. Üzerime uzanıp kulağıma söylediği cümle ile şaşırdım.

"Seni çok  seviyorum , hep böyle güçlü ol. Benim karım ol.  Ben senin nefesinle  yeniden yaşarım."

Seni seviyorum.

Benim karım ol.

Ben senin nefesinle  yeniden yaşarım

Bu sözler ona bağlanmam için, ona güvenmem için yeterdi bile.

Kulağına bu sefer ben fısıldadım.

"Ben senin nefesinle yaşarım, sana güvenir sana aşık olurum. Seni çok seviyorum" dedim.

O an herşeyi, bütün kötü anıları aklımdan silip sadece onun kollarında huzur bulmak için kendimi ona bırakıp gözlerimi kapattım..

~~~~~~~

Bıraktım işte kendimi ona, bütün korkum yenip onun olmuştum. Onun karısı olmuştum. Başımı hayalini Kurduğum göğsüne koymuştum. Kollarımıda onun beline sarıp sımsıkı sarmıştım. Çenemden tutup yüzümü kendine çevirdi. Gözlerine baktım, bu sefer çok farklı bakıyordu bana. Anlıma uzun bir öpücük bırakıp sımsıkı sarıldı bana. Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Parmaklarıyla gözümün önüne gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. Dudağıma uzanıp bir öpücük bırakıp geri çekildi. 

MARDİN'li  VYK_2016 WATTYS2016  VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin